Maar ik heb al gezien dat Cadiz, een pracht groepsfoto heeft en foto's van het strand.

foto gekregen van Sanne, dankje wel!!!! dit is dus de edit.
Hallo allemaal ik ben een nieuw vriendje van Sjol ik heet Cadiz en ik take it Cadeasy vandaag.
Ze zeggen wel eens dat het baasje op zijn dier gaat lijken, hier zie ik het nog niet helemaal, of het moet het toefje vooraan zijn

Volgens mij vind iemand het toch echt tijd om te vertrekken......
Waarom de sprietjes die op de grond zijn gevallen altijd het lekkerst zijn, blijft een mysterie.
Inspectie van de kleuter.
Het zijn dan wel 3 dames, maar soms gaat het echt iets te ver volgens Cadiz.
Ach in de verte is al weer iets leuks te zien en er is eten, laat de dames ook maar.
Ondertussen is Sjol in slaap aan het vallen.
Er waren ook een ietsje pietsje grotere koudbloeden, met daarachter vestopt, ja! fjorden.
He, fjorden beter te zien.
De kleuter, die vandaag nog lekker mag spelen, maar binnenkort naar de basisschool moet.
Mijn Smullie.
Alweer mijn Smullie.
Niet te geloven, hier zijn we dus al weer terug! Zo te zien zijn de paarden echt niet moe.
Kiekeboe!!!! Ik ben Taco. (rare Sjol staat voor mijn uitzicht)
Taco en Perla waren keurig gekapt voor een strandrit.
Misschien wel het meest bijzondere plaatje, Claudia met cap!
(en nee Clau, ik zal die andere niet plaatsen, maar ik heb hem wel!

Al met al een zalige dag, prachtig weer, heerlijke dieren.
Oh, aangezien ik mijn hond een beetje sneu vond, ben ik nog een strandwandeling met hem gaan maken.
Dit was gisteravond, nalv vraagje van mijn oppas, ligt Dibbes wel eens vlak bij je kat?
(Bij haar gaat dat niet, haar kat gaat Dibbes likken, Dibbes likt dan terug en dan kat drijf!)
Leven als kat en hond, zoals te zien is.......