voorbereiding olympische spelen 2020
Naja, zelfs met dit stuurwerk kan ze rustig aan de OS meedoen. Ze houdt hem in ieder geval op de grond, wat al heel veel meer is dan een van de leden van het Braziliaanse eventingteam deed
.
2020 komt helemaal goed!

2020 komt helemaal goed!
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Het eerste wat me opvalt is dat de foto's zo superscherp zijn. Geweldig! Waar load jij ze up ? Die van mij verliezen altijd erg veel scherpte met het uploaden vind ik. Nu even on-topic:
Wat een wereldpony die Sjimmy. Hij lijkt me zo ontzettend lief en ik vind hem ook zo mooi, geweldige kleur. Een paardje van goud volgens mij. Daar gaan je nichtjes nog veel plezier van hebben (en opa niet minder
)
Wat een wereldpony die Sjimmy. Hij lijkt me zo ontzettend lief en ik vind hem ook zo mooi, geweldige kleur. Een paardje van goud volgens mij. Daar gaan je nichtjes nog veel plezier van hebben (en opa niet minder

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Wat schattig zeg
. En wat een mooie rooie haartjes hebben ze. Matcht goed met Olympic Sjimmies kleur
.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
- Margot van Rins
- Moderator
deze komen nu van hyves, maar meestal load ik ze up (schrijf je dat zo?) bij photobucket of bij flickr http://www.flickr.com/saskiaboersmaLovemischa schreef:Het eerste wat me opvalt is dat de foto's zo superscherp zijn. Geweldig! Waar load jij ze up ? Die van mij verliezen altijd erg veel scherpte met het uploaden vind ik. Nu even on-topic:
Wat een wereldpony die Sjimmy. Hij lijkt me zo ontzettend lief en ik vind hem ook zo mooi, geweldige kleur. Een paardje van goud volgens mij. Daar gaan je nichtjes nog veel plezier van hebben (en opa niet minder)
@ annemarie: leuk heb die rode haartjes. Alleen Noah heeft ze, d'r zussen (ja er is er nog 1

Ik zoek een woord, een heel nieuw woord.
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!
SJORSJE 
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!

- love_timmie
Whahaha, wat een vooruitzicht! Kan ik al kaartjes bestellen voor die Spelen?Naisven schreef:Oh, Sas, wat een prachtige foto's weer!In plaats van De Sjiem hebben we straks de SJIM op de Olympics
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

- nancy imka