Update Yakay
Update Yakay
Over 3 weken komt Steffie weer naar Yakay kijken en ik ben heel erg benieuwd naar wat ze te vertellen heeft. Ik zelf denk dat zelfs als Yakay beter is dat hij nooit sterk genoeg zal zijn om weer intensief mee te rijden, dressuuren, springen. Ik zit natuurlijk al langer met het idee in mijn hoofd dat hij weg zal moeten omdat ik geen 2 paarden kan onderhouden en toch graag wil kunnen rijden.
Dit heb ik ook al regelmatig met mijn ouders besproken maar nu kwamen ze met een nieuw idee waar ik erg blij mee ben.
We wachten eerst nog even af wat steffi denkt over 3 weken.
Mijn vader wil Yakay van mij kopen om hem zo nog langer de tijd te geven en als hij beter word wil hij er mee mennen en mee buiten rijden. Dit zou erg fijn zijn als het natuurlijk allemaal kan. Mijn vader heeft niet veel tijd en ook niet veel ervaring, hij heeft vroeger wel veel gereden, dus dan kan Yakay gewoon rustig rond hobbelen. In december gaan we ook verhuizen naar loon op zand en dan zou dit dus perfect zijn bij de Loonse en Drunense duinen. Nu zoeken we alleen nog een plek in de buurt waar hij voor weinig of niks op de wei kan.
Ik moest mijn verhaal gewoon even hier kwijt want eigenlijk kan ik Yakay niet missen maar houden lijkt ook geen optie te zijn maar op deze manier toch wel.
Dit heb ik ook al regelmatig met mijn ouders besproken maar nu kwamen ze met een nieuw idee waar ik erg blij mee ben.
Mijn vader wil Yakay van mij kopen om hem zo nog langer de tijd te geven en als hij beter word wil hij er mee mennen en mee buiten rijden. Dit zou erg fijn zijn als het natuurlijk allemaal kan. Mijn vader heeft niet veel tijd en ook niet veel ervaring, hij heeft vroeger wel veel gereden, dus dan kan Yakay gewoon rustig rond hobbelen. In december gaan we ook verhuizen naar loon op zand en dan zou dit dus perfect zijn bij de Loonse en Drunense duinen. Nu zoeken we alleen nog een plek in de buurt waar hij voor weinig of niks op de wei kan.
Ik moest mijn verhaal gewoon even hier kwijt want eigenlijk kan ik Yakay niet missen maar houden lijkt ook geen optie te zijn maar op deze manier toch wel.
- klavertje4
Re: Update Yakay
hoi, ik weet niet precies wat er met je paardje is maar ik voor je dat je vader hem koopt, gr kl4maartje87 schreef:Over 3 weken komt Steffie weer naar Yakay kijken en ik ben heel erg benieuwd naar wat ze te vertellen heeft. Ik zelf denk dat zelfs als Yakay beter is dat hij nooit sterk genoeg zal zijn om weer intensief mee te rijden, dressuuren, springen. Ik zit natuurlijk al langer met het idee in mijn hoofd dat hij weg zal moeten omdat ik geen 2 paarden kan onderhouden en toch graag wil kunnen rijden.
een weekendje weg??
kijk dan eens op www.hoevedester.nl !!
kijk dan eens op www.hoevedester.nl !!
Wat mij alleen nog onduidelijk is heb je Yakay zo gekocht of was hij had hij het nou gekregen door vast te hebben gelegen in zijn box?
Ik zou het zelf ook een ontzettend moeilijke oplossing vinden.
Ik ben erg benieuwd wat Steffie over 3 wkn zal zeggen en hoe Yakay er dan voor zal staan.
Ik hoop voor je dat hij ondanks alles goed zal opknappen.
Ik zou het zelf ook een ontzettend moeilijke oplossing vinden.
Ik ben erg benieuwd wat Steffie over 3 wkn zal zeggen en hoe Yakay er dan voor zal staan.
Ik hoop voor je dat hij ondanks alles goed zal opknappen.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Toen ik hem kocht is hij Klinisch gekeurd en dus goed gekeurd.
In de tijd dat ik hem heb gehad was hij li achter altijd al net iets minder sterk. Met rijden kwam dit wel eens tot uiting door er wat korter mee te lopen. Maar nu is hij dus ook nog op die linker kant gevallen in zijn stal (mening van de dierenarts uit Moerbeke en Steffie van der Laarse, niemand heeft iets gezien). Hierdoor heeft hij aan die kant dus wat extra's en dan de boel bij elkaar genomen denk ik niet dat hij sterk genoeg gaat worden om weer echt intensief mee te rijden. Als hij dus al beter gaat worden.
In de tijd dat ik hem heb gehad was hij li achter altijd al net iets minder sterk. Met rijden kwam dit wel eens tot uiting door er wat korter mee te lopen. Maar nu is hij dus ook nog op die linker kant gevallen in zijn stal (mening van de dierenarts uit Moerbeke en Steffie van der Laarse, niemand heeft iets gezien). Hierdoor heeft hij aan die kant dus wat extra's en dan de boel bij elkaar genomen denk ik niet dat hij sterk genoeg gaat worden om weer echt intensief mee te rijden. Als hij dus al beter gaat worden.
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Kon Steffie hier ook nog iets mee? Of zijn de prognoses slecht?maartje87 schreef:In de tijd dat ik hem heb gehad was hij li achter altijd al net iets minder sterk. Met rijden kwam dit wel eens tot uiting door er wat korter mee te lopen. Maar nu is hij dus ook nog op die linker kant gevallen in zijn stal (mening van de dierenarts uit Moerbeke en Steffie van der Laarse, niemand heeft iets gezien). Hierdoor heeft hij aan die kant dus wat extra's en dan de boel bij elkaar genomen denk ik niet dat hij sterk genoeg gaat worden om weer echt intensief mee te rijden. Als hij dus al beter gaat worden.
Steffi kon niet aangeven in hoeverre hij beter zou worden maar over 1 1/2 week komt ze terug. Wil haar mening horen maar waarscheinlijk gaan we hem voor langere tijd op rust zetten omdat ons dat het beste lijkt. Hij wordt dus niet verkocht aan een vreemd. Mijn vader koopt hem waarscheinlijk van mij omdat anders de kosten voor mij erg hoog worden. En dan willen we over een half jaar tot een jaar kijken wat we er mee gaan doen als hij echt niet beter word. Ik ga dus opzoek naar een ander paard / fjord en daarnaast gaat Yakay naar mijn vader of ik houd hem zelf gewoon aan.