mocht Sjolvir ook een keer mee op shoot. Mijn pensioenado!
Het heen en weer laden heeft de kwaliteit van de foto's wel aangetast, maar in het echt zijn ze prachtig!

Kan iemand me uitleggen hoe ik dit knopje tijdens het dresuur rijden kan vinden?
Is me in al die jaren nog nooit gelukt, of ik moet alleen gaan starten in blank staande bakken,
wat momenteel best mogelijk is, met dit hondeweer.
Dit bekkie, kwijl....

Sjol haar oren zijn haar meest geniale onderdeel, ze vertellen hele verhalen.
Op alle foto's staan ze dan ook anders.

Als je dan toch in de L en D duinen bent, moet je natuurlijk ook even de beentjes strekken.
Dit was haar wat komische start toen ze door had dat ze mocht!

Sjollie is d'r hele leven al gek op water, dus ruiter be ware! Voor je het weet is het 1, 2, 3 hele fjord plons.
(been there done that.... )

Baas, ik wil helemaal niet gezellig doen... En je bent te lang..

Oren, tja... ehhh... (ik en Sjol haar nieuwe bijrijder)

Zo hou je ze dus niet de hele shoot vast, dus voor een shoot is tikje gezellig paard wel een vereiste.
Verder hebben we pogingen gedaan met grassprietjes, springende baas, wapperen met reflectie scherm en neus kriebelen
met zweep, om toch dat neusje er maar uit te krijgen.
Eerlijk is eerlijk, het beste werkte het als er een groep paarden langs kwam galoperen.. zucht.
Die dag was er nog een speciaal iemand mee, die keurig uren in de trailer had gewacht en mijn gelukje,
fotografen waren net bij het water toen ik met de Dibbes ging wandelen.

Lekker ding, met ontevreden bekkie.

Nog een keer een spatter paard dan?

En een droge tegen strak blauwe hemel, dag later goot het weer.

Bijrijder was mee als fotograaf, hmmmm.
Volledig bokt unproofe foto's van haar op Sjol, maar ja, we waren er nu toch.
Dus ik de camera en zij op de pony met S&T en totaal onverantwoord schoeisel, maar ja.. soms moet je wat..

Even van FB afgeplukt, Jessietje had nog een paar lollige.
Hoe krijg je nou van die foto's? Nou onder andere zo....
Dit is denk ik voor veel fjorden eigenaren een bekend probleem.. eten.. eten te dicht bij, altijd eten..
Hier sleur ik dus het gewraakte boompje weer UIT Sjol haar mondje.

Dan moet je vervolgens het groene bekkie weer poetsen

Losgooien, leuk, maar zelf bewegen? Hmmm, daar moet toch wel af en toe een mens de motivatie voor regelen,
die dan weer uit beeld moet en tja.. Links fotografen..rechts fotografen... Omhoog kan je niet, dan maar snoekduiken.

Ik krijg nog meer foto's dit zijn er nog maar een paar, maar ik schijn geduld te moeten hebben

Dus bij deze deel 1 en deel 2 volgt nog wel

Helemaal blij dus! Aangezien er hele gave plaatjes bij zitten.
Hop nog op een mooie losgooi draf foto... eigenlijk