Een leven na Brass, Belle en endurance
Re: Een leven na Brass, Belle en endurance
Wat leuk voor je dat je zo met haar aan de slag kan en jee wat is ze opgeknapt in korte tijd!
Idd ze lijkt wel jaren jonger, ziet er super uit. Mooi paard!
Heel veel plezier samen !!
Idd ze lijkt wel jaren jonger, ziet er super uit. Mooi paard!
Heel veel plezier samen !!
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

Wat een metamorfose zeg! Veel plezier met deze leukerd!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Wat leuk!
Echt een Sebastian! E het fijn dat je weer lekker aan de slag bent!
Echt een Sebastian! E het fijn dat je weer lekker aan de slag bent!
Wat een super oplossing zeg en wat ziet ze er nu goed uit geniet er lekker van.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Zo he wat een verschil, maar super leuk dat je zo met haar aan de slag kunt!
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Wat fijn voor je om op deze manier aan de slag te kunnen (en ook fijn voor het paard zo te zien want die doet het er goed op!
)

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
- Ilonka
Dank voor alle leuke reacties
Ben écht blij met mijn uitdaging, rijpaard en inmiddels ook wel vriendinnetje :-)
Grappig dat jullie ook echt kunnen herkennen dat ze een Sebastian is, ik ken hem niet zo goed dus weet niet of ze op hem lijkt.
Ben nu een kleine 5 maand met haar bezig. Haar laten afvallen doe ik niet door weinig voeren, het is echt de combinatie beweging (3 keer per week een uur bewegen, met name draf), genoeg ruwvoer maar goede kwaliteit en gedoseerd (wel veel (winter zo'n 10 kg per paard per dag) maar niet onbeperkt) en ook krachtvoer (1/2 tot 1 kg sportbrok afhankelijk van rust of werken).

Grappig dat jullie ook echt kunnen herkennen dat ze een Sebastian is, ik ken hem niet zo goed dus weet niet of ze op hem lijkt.
Ben nu een kleine 5 maand met haar bezig. Haar laten afvallen doe ik niet door weinig voeren, het is echt de combinatie beweging (3 keer per week een uur bewegen, met name draf), genoeg ruwvoer maar goede kwaliteit en gedoseerd (wel veel (winter zo'n 10 kg per paard per dag) maar niet onbeperkt) en ook krachtvoer (1/2 tot 1 kg sportbrok afhankelijk van rust of werken).
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Ik ken sebastian zelf niet, maar wel een aantal nakomelingen en ze past er zo tussen!!
Wat leuk dat je weer zo lekker aan de slag bent!!
Wat leuk dat je weer zo lekker aan de slag bent!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Wat leuk om te lezen en zien dat het zo goed gaat met jullie twee samen!
Ik hoop dat je nog veel plezier met haar gaat hebben.
(En die verschillende kleuren elastiekjes in haar manen... schattig hoor!)
Ik hoop dat je nog veel plezier met haar gaat hebben.
(En die verschillende kleuren elastiekjes in haar manen... schattig hoor!)
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
Mooie merrie, goed dat je door haar dikte heen keek! Ik zie er ook zeker Sebastian in, ik herken veel van Marga in Belle, de uitstraling en de houding. Veel plezier met dit mooie dier
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Wat een leukerd zeg!! En wat een metamorfose!! Veel plezier met elkaar!
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Leuk overzicht zo met fotos. Fijn dat zo goed gaat.
Ilonka; wat een verbetering zeg! ze is echt leuk om te zien en wat goed dat je haar zover hebt kunnen brengen! wens jullie 2 nog heel veel plezier samen!
de knapste fjorden heb ik dadelijk op stal
hou super veel van mijn knapperds! love them 4-ever

Wat heerlijk voor je dat je weer een nieuwe uitdaging hebt gevonden in Belle. Veel plezier samen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wat fijn zeg dat je weer een paardje hebt om lekker mee aan het werk te kunnen.
Ze is lekker opgeknapt zeg.
Ken Sebastian niet qua karakter, maar wel zijn uiterlijk en inderdaad is ze een echte Sebastian.
Hou wel van die types.
Nog heel veel plezier met haar en dat er nog maar veel endurance wedstrijden mogen komen.
Ze is lekker opgeknapt zeg.
Ken Sebastian niet qua karakter, maar wel zijn uiterlijk en inderdaad is ze een echte Sebastian.
Hou wel van die types.
Nog heel veel plezier met haar en dat er nog maar veel endurance wedstrijden mogen komen.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
-
Geweldig dat er na Brass vanzelf iets op je pad is gekomen met een nieuwe uitdaging!
Ze ziet er heel goed uit, een compleet ander paard geworden, heel mooi om te zien
Ze ziet er heel goed uit, een compleet ander paard geworden, heel mooi om te zien

Vind het zo leuk voor je Annalynn, Belle is echt een heel aansprekend dier. En petje af voor jou, want wat is ze knap geworden in zo'n korte tijd!
Heel erg veel plezier samen!
Heel erg veel plezier samen!
Wow, die is wel heel knap geworden! Vond haar op de eerste foto al leuk, maar het is later wel een heel attent en vooral blij paard geworden. En jij straalt ook helemaal. Wat goed om te zien. Veel plezier nog samen!
Morris, mijn superfjord!
Prachtig paardje 'geworden'. Veel plezier samen!