Alweer een half jaar stilte. Best jammer want nu zijn onze E- tjes officieel aftans en dus volwassen.
Hoe zijn jullie E- tjes de afgelopen jaren veranderd? Deel het vooral doormiddel van foto's

. Enkelen heb ik een beetje gevolgd en die zijn enorm veranderd en ontwikkeld de afgelopen jaren.
Eran is enorm gegroeid in de inmiddels bijna 5 jaar dat ik hem heb en qua model heel mooi stevig maar toch chique geworden. Hij wordt steeds vitaler en sterker, ookal heb ik recent wel een fistel in zijn scrotum bij hem ontdekt. Deze bevinding verklaart een heleboel voor wat betreft verschillende ziekteperiodes en bevestigt ook dat na de castratie de zaadleider ontstoken is geraakt en dat de infectie in zijn buikholte terecht is gekomen.
Na de zomer gaat Eran onderzoeken krijgen om te bepalen hoe erg het er in zijn buik aantoe is en wat we ermee gaan doen. Er wordt tot na de zomer gewacht vanwege de warmte, maar als allerbelangrijkste vanwege de vliegen die eitjes kunnen leggen in een operatiewond. Stel dat gebeurt, dan is dat fataal.
Omdat de infectie vanaf dat hij is gecastreerd, vlak voor ik hem heb gekregen in zijn buik is gaan zitten is het niet spoedeisend. Stel hij wordt ziek dan grijpen we natuurlijk eerder in.
Ik hoop echt dat we hem een kans op volledig herstel kunnen bieden. Eran is nu zo vitaal dat ik zelfs een risicovolle operatie wel aan zou durven. Het is tenslotte een situatie van 'alles of niets' en ik gun hem het allerbeste.
Mijn fotoreportage komt zo snel mogelijk