Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Fjordenliefhebbers omgeving Twente, Achterhoek, Liemers 
Auteur Bericht

Bericht Fjordenliefhebbers omgeving Twente, Achterhoek, Liemers
Gezocht enthousiaste fjordenliefhebbers omgeving Twente, Achterhoek, Liemers

Namens onze vereniging zet ik even een berichtje hier op fjordenwereld. De Vereniging Vrienden van het Fjordenpaard bestaat uit enthousiaste fjordenliefhebbers uit de omgeving Achterhoek, Twente en Liemers. We zijn een onderdeel van het Gewest Oost van het Nederlandse Fjordenpaardenstamboek. We organiseren diverse activiteiten, waarbij het gezellig samenzijn met onze fjordenpaarden voorop staat.

De vereniging is op zoek naar nieuwe, enthousiaste leden. Deze leden hoeven niet perse te wonen in de Achterhoek, Liemers of Twente, maar de meeste activiteiten worden wel in deze regio georganiseerd. De kosten van het lidmaatschap bedragen 20 euro per jaar. Je krijgt daar veel gezelligheid en leuke en interessante activiteiten voor terug, die allemaal in het teken staan van de fjord.

Om je een idee te geven wat wij zoal doen, som ik hieronder een aantal activiteiten op die afgelopen jaren zijn georganiseerd:
- workshop EHBO en hoefverzorging
- dressuurclinics
- clinic Natural Horsemanship en rechtrichten
- workshop exterieur en voorbrengen
- rit op de Veluwe en een strandrit
- ontmoetingsdagen met o.a. 'behendigheid' en ringsteken

Verder organiseren we elk jaar een verenigingsavond met een gezellige barbecue en één of meerdere ritten. Eerder hadden we een actief showteam en waren we op vele evenementen te vinden, maar door het verminderde animo bestaat deze helaas niet meer. Wie weet als we weer voldoende leden krijgen...

Vind je het leuk om meer fjordenliefhebbers van alle leeftijden te ontmoeten bij jou in de regio, dan nodig ik je van harte uit om geheel vrijblijvend eens te komen kijken en kennismaken op één van onze activiteiten. De kalender kan je vinden op onze website: www.fjordenvrienden.nl (deze wordt binnenkort ge-update voor 2013) of op onze facebookpagina te vinden onder Vereniging Vrienden van het Fjordenpaard. Uiteraard mag je voor vragen ons altijd benaderen via info@fjordenvrienden.nl of stuur mij een PB voor mijn telefoonnummer.

Overigens zijn bij een aantal van onze activiteiten ook niet-leden meer dan welkom, meestal tegen geringe vergoeding. Dus wil je niet lid worden, maar wel op de hoogte blijven van onze activiteiten, 'like' dan ook onze facebookpagina!

Hopelijk tot gauw!

zo 13 jan 2013, 11:37
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ]