Antwoord op onderwerp  [ 750 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38
De E-tjes hebben een heerlijk leven in deel 7 
Auteur Bericht

Bericht Re: De E-tjes hebben een heerlijk leven in deel 7
Ik kan me heel goed voorstellen dat het rijden dan zeker geen eerste prioriteit is Nancy, wens je veel sterkte. Ba wat naar!

wo 19 nov 2014, 12:59
Profiel

Dank je Joyce!

Mijn vader is ongeneselijk ziek en telkens als je een sprankje hoopt kreeg werd die keihard weggevaagd. Het is nu heel onzeker hoe alles gaat lopen. En je moet leven met de dag. Niet bepaald iets wat je iemand gunt. Mn vader voelt zich momenteel nog wel goed. Vorige week hebben we een andere auto gekocht voor mij. Een zwaardere waarmee ik straks een trailertje mee kan gaan rijden. Dus dan wil ik met Emy op stap. Nu nog een trailer zoeken :D Mn vader vond het wel leuk om mee te gaan een auto kopen. Hij heeft mn alto nooit iets gevonden hihi. Mn vader houdt van grote auto's!

Een trailer is wel lastig hoor, ik zoek een anderhalf paards. En kan a's zaterdag ochtend en volgende week bij iemand gaan kijken. Ze vallen beide in de zelfde prijs categorie. Alleen eentje is 36 km weg en de ander 86 km. Beide zijn ze ook gelijkwaardig om te zien.

Ik heb wel zin om met Emy op stap te kunnen gaan. Even lekker je kop leeg rijden in het bos of op het strand.

Gaat een vreselijk verdrietige tijd worden hier |(

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog

do 20 nov 2014, 16:34
Profiel

Ja dat begrijp ik. zeer moeilijk zo je vader te gaan moeten verliezen.
Wens je dan ook veel sterkte.

Mijn edgard is nu al een jaar weg.. Bah, vannacht niet geslapen, moest er zo vaak aan denken het voelt als gisteren... doet pijn maar ikk weet gewoon dat hij het super heeft en ga hem opzoeken hopelijk volgend jaar., ookal staat hij mijlen ver weg (Oostenrijk)

Het is hier erg stil hoe gaat het met de andere E'tjes?

De tekening van Edgard schiet ook op nu! Erg gaaf! straks voor altijd iets super moois aan de muur waar ik veel naar zal kijken!

vr 21 nov 2014, 11:28
Profiel

Evita wordt momenteel weer opgepakt door Lisa. En dat gaat super. het is een heerlijk dier. Natuurlijk rijdt ook Jessie nog regelmatig op haar. En dat gaat wat rustiger aan, maar dat vindt Evita niet erg.

Veel sterkte Nancy voor de komende tijd.

En idd missen blijf je denk ik nog een poos doen... Het doet veel pijn, maar de scherpe kantjes slijten er zachtjes aan nog van af..

Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend

vr 21 nov 2014, 12:37
Profiel

Dank je wel meiden!

Kan me niet voorstellen hoe het is om je maatje te moeten missen. Tuurlijk vroeger wel manege paarden waar ik stapel gek van was die weg gingen. En heb een keer een merrie van mijn ex die verkocht werd. Daar heb ik het wel echt een jaar moeilijk mee gehad. Maar meer omdat ik vond dat ik haar vertrouwen beschaamd had. Ze vertrouwde alleen mij. Niemand anders kon haar pakken. En uitgerekend ik had haar mee genomen naar haar volgende baasje. En toen we na een tijdje gingen kijken hadden hun haar weer meegegeven aan een handelaar. Tijden later ben ik haar weer tegen gekomen ze stond op een manege en had een veulentje gekregen. Iedereen was gek op dr. En later is ze verkocht aan een meisje van die manege. Sinds dien ben ik haar ook weer kwijt. Maar weet dat ze het goed gehad heeft in die tijd. Maar jeetje wat een verdriet.

Mijn vader voelt zich momenteel gelukkig goed. Zijn vanmorgen lopend naar het ziekenhuis toe gegaan. Ik ben even buiten blijven wachten met de hondjes zodat hij bloed kon laten prikken. Scheelt ons een uur wachten in de wachtkamer. Hij moet nml een uur voor dat hij naar de dokter komt zn bloed gegeven hebben. Maar ik dacht is een lekker loopje ook voor de hondjes en scheelt lang wachten ;)
Zn bloed was gelukkig goed dus hij mag maandag weer voor zn 6e chemokuur. En dat is de 3e van deze kuur. Daarna weer een scan, ik ben zo zenuwachtig ervoor. Is het aangeslagen. Hoe gedraagt de ziekte zich nu..?

Ik heb gister Imka en Emy in het weiland gezet ivm dat ik gister al vroeg weg moest en vandaag met mn vader naar het ziekenhuis toe moest. Maar omdat het zulk lekker weer was dacht ik nou ja weet je ze leveren wel veel in laatste tijd qua aandacht ik laat ze lekker lopen. Ze waren nog niet heel lang van het weiland af dus tja ga maar dan. Dat winterseizoen begint erg laat voor ons haha. 21 November en ze staan nog op het weiland echt toppie!

Morgen ga ik kijken naar een trailertje. Echt zo super spannend. Daar waar ik nu sta vind ik het niet leuk om te rijden en hoop dat als ik straks met Emy op pad kan ik er weer plezier in krijg om lekker in het duin en bos te kunnen gaan rijden. Ben benieuwd! Moet alleen een oplossing voor Imka zoeken want die word gek als ze alleen staat...

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog

vr 21 nov 2014, 17:17
Profiel

Ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie Nancy. Helaas weet ik hoe het is om een vader te verliezen. Ik kan me voorstellingen dat de onzekerheid soms ondragelijk wordt. Gelukkig woon je weer lekker thuis en mijn advies;geniet van ieder moment en maak zoveel mogelijk leuke herinneringen met elkaar, zeker nu je vader zich goed voelt.

Hier gaat alles goed met Eachann. Hij heeft vorige week een A-premie op de zadelproef gehaald en daardoor model ruin geworden *o/*
Natuurlijk gaan we volgend jaar proberen om er een sterruin van te maken.

za 22 nov 2014, 10:53
Profiel

Eran gaat top :D . sinds de laatste keer geen koliek meer gehad! en de hoeven gaan ijzerloos super!! Geen spoortje van bevangenheid of andere problemen.
Hij groeit weer hard en is vrolijk :D .

Nancy, Hier ook nog een knuffel. Ik wens jullie nog een fijne en warme tijd met elkaar.

Fijn, een A voor de zadelproef :D . Gefeliciteerd.

Ik ben bneieuwd naar de tekening van Edgard.

Ik ben benieuwd naar foto's van Evita en de andere E'tjes :D

ma 24 nov 2014, 03:22
Profiel

Dank je wel! Gister weer een chemokuur gekregen. Misschien wel de laatste licht aan de aankomende scan. Die staat geplant op 10 december. En dan de 12e de uitslag. Ik knijp hem wel echt ervoor.
Hoe geniet je als je weet wat voor iemand de toekomst gaat worden. En dat het vreselijk word. Ik vind dat zo moeilijk. Vandaag is hij met mn broertje mee gereden op de vrachtwagen en nu ligt ie te slapen op de bank. Moe, lekker met een kruik. Hij heeft het constant maar zo koud. Nou heb ik gister een kruik voor hem gekocht met twee tieten haha. Moet leuk blijven uiteraard ;)

Nogmaals gefeliciteerd Sharyn echt super om een A premie te krijgen. Jeetje jij ook al je vader kwijt. Ook door kanker of ergens anders door?

Super Gwen dat het goed gaat met Eran! Eindelijk de positieve kant op. En dank je wel!

Ik ben afgelopen zaterdag met mijn vader in dronten een trailer gaan halen. Dus nu kan ik lekker met mn Etje op pad. De bedoeling is om met Daphne en Ewald Chinouk Harold enz te gaan rijden. En met een andere vriendin ook al een meeting afgesproken druk zat in de toekomst. Ben wel blij met mn combi hopelijk Emy ook haha

Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog

di 25 nov 2014, 16:52
Profiel

Hoi hoi... ik krijg net een tip van Ivonne dat het heel gemakkelijk is om foto's hierop te zetten vanuit facebook, dus ik dacht ik probeer het even uit.
Afbeelding

Dit was op de Abop-dag in Heemstede.

Edit: foto is op deze manier wel wat groot :o

di 09 dec 2014, 11:46
Profiel

Aangezien we al weer ver over de 35 pagina's heen zijn zal ik een nieuw topic openen!

viewtopic.php?f=7&t=50300

Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog

di 16 dec 2014, 16:29
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 750 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38