Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Even geen vriendjes meer wat nu?? 
Auteur Bericht

Bericht Even geen vriendjes meer wat nu??
Even geen vriendjes meer......Bram en de IJslander van mijn zus zijn elkaar blijkbaar ff zat :n
Het rijden gaat al een ruime week niet zo lekker, staken, weg willen rennen, uitproberen.....
Het waren dikke maatjes....., de IJslander van mijn zus is heel dominant en is voor niks en niemand bang en laat dit merken ook.
Bram heeft dit altijd geaccepteerd maar ik denk dat hij de strijd weer even aan wil gaan :o
Als mijn zus voorop rijdt wil hij voorbij dan zit hij ongelooflijk te drammen en word echt een bommetje!!
Als ik voorop begin gaat het goed maar als mijn zus nog maar net iets naast ons komt rijden gaat Bram acuut in volledige staking niet meer vooruit te krijgen, mijn zus haar paard zie je dan ook echt seinen naar Bram.
Bram heeft dan een tik met de zweep nodig maar mijn zus heeft vermoedelijk een paard met een zweep verleden en die schiet volledig in de stress en wil op de kletter als ik Bram een tik geef....
Dus dan hou ik mij in en Bram denkt hee dat is fijn mijn baasje doet niet zoveel en mijn vriendje raakt in de stress en als ik nu ook nog een beetje gek doe gaan we toch gewoon weer naar huis? 8)7

Goed we hebben de IJslander van mijn zus op stal gezet om uit te proberen of ons vermoeden klopte.
En ja hoor Bram was super braaf alleen niets meer mee te doen maar wat nu????
Hoe lossen wij ons probleem op want wij willen toch wel erg graag samen blijven rijden, de paarden staan naast elkaar op stal en staan met zijn 2tjes in de wei.
Nu met deze blubber gaan ze pas in de middag naar buiten dus hebben wij al gevraagd of ze voor de middag naar buiten kunnen zodat ze misschien in de wei de rangorde weer opnieuw kunnen bepalen.
Zien wij dit goed of is er iets anders aan de hand???
Ik zou het erg op prijs stellen als jullie tips en of idee├źn voor ons hebben +:)+

zo 29 jan 2012, 21:30
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ]