kvit.
kvit.
Hebben jullie al eens een kvit kleur gezien, ik nog niet wist wel wat het voor een kleur, maar meer nog niet.
Tot ik deze tegen kwam op MP.
Wilde het jullie even laten zien[het gaat dus om het veulen].
Tja je vind het mooi of niet, ik persoonlijk vind het geweldig, ben ook cremello fan en dit kun je er wel een beetje mee vergelijken.
"t is dat ik er nu geen geld voor heb, anders had ik er toch wel serieus over na gedacht.
Ik weet dat dit een kleur is dat niet geliefd is bij het stamboek, denk zelfs dat ze in ieder geval in nederland niet eens op genomen worden.
http://link.marktplaats.nl/460212863
Tot ik deze tegen kwam op MP.
Wilde het jullie even laten zien[het gaat dus om het veulen].
Tja je vind het mooi of niet, ik persoonlijk vind het geweldig, ben ook cremello fan en dit kun je er wel een beetje mee vergelijken.
"t is dat ik er nu geen geld voor heb, anders had ik er toch wel serieus over na gedacht.
Ik weet dat dit een kleur is dat niet geliefd is bij het stamboek, denk zelfs dat ze in ieder geval in nederland niet eens op genomen worden.
http://link.marktplaats.nl/460212863
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Re: kvit.

Geluk is de vrucht van intens werk
- nancy imka
Iewl nee daar hou ik dus al helemaal niet van. Maar ja smaken verschillen
Nancy dat is dus een beetje wat ik bedoel, of je vind het kei mooi of je vind verschrikkelijk, tja en ik ben weer zo'n aparte die het kei mooi vind.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Heb die mensen toch stiekem een berichtje gestuurd om te vragen wat de prijs is, gewoon nieuwsschierig.Ben benieuwd, zet het hier neer als ik het weet.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Hmmm apart, vind het echt helemaal niets. Maar heb dan zelf ook niets met cremello en perlino, kvit dus.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
ik hoef er niet over na te denken
al kreeg ik er geld bij dan zou ik nog geen interesse hebben

Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Ik vind het niets, nee niet mijn smaak..
Maar wie is de vader van het veulen dan? En waarom zet je een uls op een uls??
Maar wie is de vader van het veulen dan? En waarom zet je een uls op een uls??
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Wat een lelijkerd, vind het helemaal niks.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

vind het wel een leuk stevig veulen.
de foto's zijn niet echt in het voordeel, wimpertjes zijn zo lang dat je de oogjes nauwelijks ziet..
vind perlino en cremello wel mooie kleuren, dus ik vind dr best wel leuk
wordt wel flink aan de gang met factor 50 als je er zo één hebt...
de foto's zijn niet echt in het voordeel, wimpertjes zijn zo lang dat je de oogjes nauwelijks ziet..
vind perlino en cremello wel mooie kleuren, dus ik vind dr best wel leuk

wordt wel flink aan de gang met factor 50 als je er zo één hebt...

- pjotr_nientje
- Contacteer:
Wat een apart veulentje.....weet ook niet goed wat ik ervan moet vinden....
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
ben geschrokken
heb nochtans nog al cremello's gezien
wil de papa van dit veulen wel eens weten zijn? Hjellar mss?
is een merrie die uit België komt (heb haar denk ik wel ergens in het Belgische boekje tegen gekomen)
dus veel kans door Belgische witte hengst gedekt, en zo zijn er vorig jaar zeker 1 of mss zelfs 2 goedgekeurd geweest
tja dat weet je he, bij een uls moet je een ander kleur gebruiken he
op zich als ze het beestje anders zouden presenteren zou het veel beter zijn
kon je zo'n paarden niet inschrijven in een ander stamboek? speciaal voor cremello's, heb daar ooit iets over opgevangen, zaten allemaal verschillende rassen in, maar wel enkel cremelo's
heb nochtans nog al cremello's gezien
wil de papa van dit veulen wel eens weten zijn? Hjellar mss?
is een merrie die uit België komt (heb haar denk ik wel ergens in het Belgische boekje tegen gekomen)
dus veel kans door Belgische witte hengst gedekt, en zo zijn er vorig jaar zeker 1 of mss zelfs 2 goedgekeurd geweest
tja dat weet je he, bij een uls moet je een ander kleur gebruiken he
op zich als ze het beestje anders zouden presenteren zou het veel beter zijn
kon je zo'n paarden niet inschrijven in een ander stamboek? speciaal voor cremello's, heb daar ooit iets over opgevangen, zaten allemaal verschillende rassen in, maar wel enkel cremelo's
- kristelhans
Hier nog een rare die het wel mooi vindt! Ik ben echt heel benieuwd hoe dit veulen opdroogt..ik zou er ook wel belangstelling voor hebben. Ik snap je, Rowenna! 

Ja ik zag het net wat een gekke kleur nog nooit gezien ik weet niet of ik het mooi vind maar wel apart vraag mij af wat ze voor het veulen vragen.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
- Thessa Keizer
Ik vind het een mooi correct veulen, maar die kleur vind ik verschrikkelijk!! Ik zou maar een abonnement nemen op zonnebrandcreme met een hele hoge factor!! Zijn neus zal wel flink gevoelig zijn voor de zon!
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Ik vind het een prachtig veulen!!
Ohhh dat zie ik al helemaal voor me met Londonkleur tuig whahaha
Ben benieuwd naar de paps.
Ohhh dat zie ik al helemaal voor me met Londonkleur tuig whahaha
Ben benieuwd naar de paps.

Vind die ogen en neus zo jammer.. dat Roze met blauwe ogen.. haha nee 

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Ik vind het wel mooi haha 

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Ik vind haar ook mooi 
Nieuwsgierig als ik ben, ben ik gaan googlen naar foto's van een volwassen Kvit Fjord maar heb deze nergens kunnen vinden....heeft iemander anders er misschien 1???

Nieuwsgierig als ik ben, ben ik gaan googlen naar foto's van een volwassen Kvit Fjord maar heb deze nergens kunnen vinden....heeft iemander anders er misschien 1???
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..