Geen polonaise aan ons lijf, B-tjes kleppen verder in deel 5

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
kristelhans

Geen polonaise aan ons lijf, B-tjes kleppen verder in deel 5

Bericht door kristelhans » ma 07 jun 2010, 09:28

Wie zijn de B-tjes?

Annalynn en Brass
Afbeelding

Kristel en Beer
Afbeelding

Anouska en Bjørn
Afbeelding

Sterre en Bailey
Afbeelding

Bernadet en Bo
Afbeelding

Sofie en Githa
Afbeelding

Marleen en Benthe
Afbeelding

Tessa en Beauty

Afbeelding

Mike en Beauty
Afbeelding

Linda en Basco
Afbeelding

Florien en Bodan

Afbeelding

Danique en Blossem
Afbeelding

Yvonne en Binky

Afbeelding

Claudia en Exel (Bowie, dus ook een echt B-tje)
Afbeelding
Laatst gewijzigd door kristelhans op ma 07 jun 2010, 10:27, 6 keer totaal gewijzigd.
kristelhans

Re: Geen polonaise aan ons lijf, B-tjes kleppen verder in deel 5

Bericht door kristelhans » ma 07 jun 2010, 09:40

Gaat uw gang! Wie er een andere foto in wil moet me maar even PB-en..dan pas ik 'm aan!
Laatst gewijzigd door kristelhans op ma 07 jun 2010, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Ilonka

Bericht door Ilonka » ma 07 jun 2010, 09:43

Gaan we nu hier verder?

Ja ik weet dat het maar heel kort was met Niels maar ik zie ze nog zo voor mei in de Dokter :D Had jij toen nog niet met Martijn? Is niet lang daarna gekomen toch?

Mijn verjaardag was leuk. Vrijdag avond feestje gevierd voor Anne Jan en mijn verjaardag, was erg gezellig en laat (of vroeg net hoe je het wil zien). Er bleven uiteraard aardig wat mensen slapen dus dat was de zaterdag ook nog wel gezellig, nog even naar de knollies geweest maar niet gereden. 's Avonds de stad in met 4 man, ik niet zo laat naar huis (2 uur oid) omdat ik om 8 uur er weer uit moest omdat ik voerdienst had zondagmorgen.
Gisterenochtend zalig met Ilonk gereden, met Brass is leuk maar het is ook een genot om op een paard te rijden waar je alles mee kan en alles mee kent.

Ligt het aan mij of zie ik de foto's niet in de beginpost?
Enne mag ik er een andere op hebben staan dan in het vorige topic? We zijn zo onwijs 'gegroeid' in de tussen tijd :)
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Ilonka

Bericht door Ilonka » ma 07 jun 2010, 09:44

Ah jij ziet ze ook niet.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 07 jun 2010, 09:46

Ik haal de beginpost wel even weg..dan maak ik straks wel even een andere! Nu even nakijken haha..
Ilonka

Bericht door Ilonka » ma 07 jun 2010, 09:47

Oh kan ik jou dan even een foto sturen?
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 07 jun 2010, 09:48

Ja dat kan ook!
Zet ik m even op photobucket en dan maak ik ik even een nieuwe, gave post! Heb je m'n email adres nog?
Ilonka

Bericht door Ilonka » ma 07 jun 2010, 09:53

Heb hem, geupload, naar je gepb't. Thanks!

Ohja ik vind het heel spannend dat Brass op ijzers gaat, want tja de hoefsmid was niet haar sterkste punt, lees de reden dat ze uit de kudde mocht/moest. Jaël heeft vrijdag haar hoeven gekrabt en ze was heel braaf, ik zet Ilonk er gewoon naast als de smid komt. Hopelijk werkt het. Als ze veel stress heeft morgen alleen voor en volgende week maandag achter, als het makkelijk gaat meteen rondom.
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 07 jun 2010, 09:56

Heb 'm ontvangen..weet niet of het lukt..haha kan m niet goed opslaan of kopiëren.. weet niet hoe ik de link moet krijgen die je dan hier moet plaatsen..beetje een druif met dit soort dingen..

Ben je dan dit weekend in Ommen? Daar zit je smid toch?
Ilonka

Bericht door Ilonka » ma 07 jun 2010, 09:57

Voor Brass heb ik een smid in Hollandsche Rading, althans Jack komt op de wei. Ilonk gaat nog wel in Ommen/Zuidwolde (daar staat Jaël nu met Midan en Miep) naar de smid.

Wat betreft de foto's volgens mij gaat dat toch hetzelfde als in een gewoon berichtje? Je zou quote kunnen doen van de pb en dan de link er uit halen.
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 07 jun 2010, 10:01

YES, gelukt! Ga de andere foto's er ook even bijzetten..geen zin in nakijken haha!
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 07 jun 2010, 10:23

ik meld me hier ook weer en idd is Exel een echt Btje hoor Kristel. Hij is geboren op 4 mei 2005 en zijn naam was Boulle d'Or, wat ik niet zo'n geslaagde naam vond voor een ruin 8)7

Hij was niet opgenomen in het stamboek en ik heb Jos een naam laten kiezen, die koos voor de naam Exel naar een Fries die wij 3 maanden hebben gehad, maar waar ik totaal niet mee klikte. Jos vond die Fries fantastisch en vandaar de naam Exel.

Verleden jaar wilde ik 'm op laten nemen in het hulpboek en toen wilde meneer van Bon graag een naam met een B hebben, tja als David Bowie fan is er dan maar 1 naam mogelijk he? :D

We zijn hem wel Exel blijven noemen, want hij luisterd goed naar zijn naam, alleen straks op de keuring in Dordrecht is hij weer even Bowie :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Bailey

Bericht door Bailey » ma 07 jun 2010, 17:50

Ah, leuk, nieuw topic!

Kan me goed voorstellen Annalynn dat je het spannend vindt dat Brass op ijzers gaat! Zou ik ook vinden... zo mogelijk houd ik altijd het liefst blote voetjes, maar ja, soms kan het niet anders. Hopen dat ze braaf is!

Ik wist helemaal niet dat Exel eigenlijk zo heette Claudia! Wat grappig.
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 07 jun 2010, 17:57

Claudia hier ook een beetje zo'n gek naam-verhaal.. Beer heet eigenlijk Björn maar dat vind ik zoooo niet bij hem passen..ik ontmoette Beer en hij was groot, wollig, lomp en onbenullig! Beer dus! Heb weken lopen dubben en denken om hem anders te noemen.. Baldur stond bovenaan maar dan wordt het afgekort Bal, Ballie, Ballo haha.. Ballen dus.. En tegen de tijd dat ik het echt niet meer wist was ik al zo gewend geraakt aan Beer..hij kijkt ook echt meteen op als je zijn naam zegt! Zo grappig!
Bailey

Bericht door Bailey » ma 07 jun 2010, 18:31

Ha, Bailey's moeder werd toen ik haar kocht 'Sneeuwwitje' genoemd! Heb na het eerste bezoek zo hard lopen zoeken naar een naam, totdat ik in haar paspoort zag dat ze Raya heette. Haar officiele naam paste precies bij haar, dus had voor niets lopen zoeken ;)

Bailey's naam heb ik heel even aan moeten wennen. Ik moest steeds maar aan het drankje denken! Maar als je daar overheen bent vind ik het een naam die stoer en leuk klinkt en makkelijk roept, het past ook echt bij Bailey en hij luistert er ook heel goed naar.
Bailey

Bericht door Bailey » ma 07 jun 2010, 18:34

Het rooie fjordje bij ons op stal heet trouwens Klit....
Levert een hoop gegrinnik op ;)
Anouska

Bericht door Anouska » ma 07 jun 2010, 18:39

Jááá, deel 5 alweer! Betekende de naam van Exel niet stier met de gouden ballen ofzo, meen me zoiets te herinneren.
Vandaag Bjørn gereden, wat liep die kilo utrecht tango zeg bah! Ga morgen even blokkades checken. Spreek als het goed is deze week mijn instructrice nog, dus haar maar eens vragen en een afspraak voor les maken.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 07 jun 2010, 19:16

Hahahaa KLIT? Echt?? jemig... klittie, kom dan! ;) Lelijke naam zeg..zou ik meteeeeeen veranderen..ik tiet ofzo haha!

Bailey is qua kleur een goede naam..het drankje is ook een beetje een fjordenkleur!

Anouska, positief blijven..je rijdt tenminste weer regelmatig..kan niet altijd goed gaan. Babysteps..ontspanning bij jou en bij Bjørn is het belangrijkste! (als ik zo brutaal mag zijn om dat te zeggen haha).

Ik ben BIG aan het kijken, met Tom Hanks..hilarisch!
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 07 jun 2010, 19:30

@Kristel: ja de naam Beer past ook helemaal bij hem, het is een beer van een vent :D

@Sterre: Raya vind ik een hele mooie naam en Bailey vind ik ook wel heel erg stoer hoor

@Anouska: klopt de naam van Exel was dus oorspronkelijk "gouden ballen" en dat voor een ruin? neuhhh 8)7 Vervelend dat Bjorn zo vervelend was vandaag, ik hoop dat het niets ergs is, maar gewoon puberaal gedrag.

Exel heeft sinds vandaag een nieuwe bezigheid: honden redden :D We hebben vandaag een hondje weer met zijn baasje verenigd, het hele verhaal staat bij DB
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Elvina

Bericht door Elvina » di 08 jun 2010, 16:59

Jaaaaa we krijgen gezinsuitbreiding!!!! :D

In de vorm van main coon Bijou ;) :D http://www.dierentehuisleerdam.nl/content/bijoe
Gaan d'r zaterdag ophalen uit het asiel dus hoop dat het goed gaat met m'n andere kat ;)

Beauty liep gister wel fijn, als ze zaterdag met m'n wedstrijd nou ook zo loopt :P
Plaats reactie