zij komt hier nooit meer of wel?
wel ene leuk stukje,hij maakt het iig wel goed zo te lezen,aan aandacht niks te kort

wel een leuk stukje,toch jammer dat ze hem toen gecastereert hebben hoor,potverdorie.
Wikke schreef:het Bit" lag op de deurmat,ff snel doorbladeren,staat bij het artikel " vrouw en paard" Teuntje de shord en Yvonne (yvon72 hier op fw)
zij komt hier nooit meer of wel?
wel ene leuk stukje,hij maakt het iig wel goed zo te lezen,aan aandacht niks te kort
wel een leuk stukje,toch jammer dat ze hem toen gecastereert hebben hoor,potverdorie.
Er zijn nog wel meer 'shord' goedgekeurde dekhengstjes hoorWikke schreef: wel een leuk stukje,toch jammer dat ze hem toen gecastereert hebben hoor,potverdorie.
Moet je even de zoekfunctie gebruiken... Heb het topic net snel doorgelezen... Inderdaad, wat een reactiesyvette schreef:Huh? Ik heb geloof ik iets gemist...
Dan deel ik hierbij je mening.Nousje loves Bjorn schreef: vond het niet bijzonder.
En dan bedoel ik meer een 'levensverhaal' van het paardje.Yvon72 schreef: maar blijkbaar verwachten sommige mensen hier meer.
als je het blad "het bit" een beetje kent en je kent de rubriek "vrouw en paard"Nientje schreef:En dan bedoel ik meer een 'levensverhaal' van het paardje.Yvon72 schreef: maar blijkbaar verwachten sommige mensen hier meer.
Het was idd wat Heleen schrijft een stukje over relatie tussen mens en dier , en daar is niks mis mee....begrijp me niet verkeerd...ik ken jullie verhaal ook niet en wat er destijds allemaal is voorgevallen.
Maar het leek me ook leuk te lezen een beetje 'geschiedenis' enzo..
En over de foto...tis een mooie foto..daar niet van...maar ik had gehoopt op een paar mooie standfoto's waar ik hem helemaal kan zien![]()
Ik vind het namelijk een mooi beessie om te zien!!
Ik ken het blad verder niet, dus dat kon ik niet wetenYvon72 schreef:als je het blad "het bit" een beetje kent en je kent de rubriek "vrouw en paard"
dan weet je dat het geen uitgebreid stuk is, maar dat het gewoon een klein stukje is over de relatie paard en eigenaar.