Pablo gaat dus niet naar Wanneperveen. Hij is vandaag voor het eerst sinds weken onder het zadel geweest. Dit ivm afwijkende waardes van zijn spierenzymen. Zijn conditie is totaal weg, hij is zeer ernstig in overconditie (wat hou ik van dit belgische woord
Pablo geen modelruin.
Pablo geen modelruin.
Heb het vorige week al besloten, maar wilde even afwachten op een reactie van Bart, ik had hem een mail gestuurd. Maar nog geen reactie gehad
Pablo gaat dus niet naar Wanneperveen. Hij is vandaag voor het eerst sinds weken onder het zadel geweest. Dit ivm afwijkende waardes van zijn spierenzymen. Zijn conditie is totaal weg, hij is zeer ernstig in overconditie (wat hou ik van dit belgische woord
) En ik vond het al moeilijk om m weg te brengen. Maar een niet fit paard blijft gewoon lekker op zijn eigen stalletje
Hij zou ook voor de trekproef getraind worden, en ik zie dat dus niet zitten
Dit betekent dus wel dat we niet meedoen aan de ABOP en dus ook geen modelpredikaat binnen kunnen halen (of althans een poging tot
)
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
Dat is een wijs besluit, het welzijn van Pablo staat toch voorop?!
En hij is er jou niet minder om toch? Ik heb ook nooit de ABOP kunnen rijden doordat Ozar toen blind is geworden aan 1 oog dus die is ook geen modelruin geworden. Maakt me niets uit, voor mij is hij de mooiste
En hij is er jou niet minder om toch? Ik heb ook nooit de ABOP kunnen rijden doordat Ozar toen blind is geworden aan 1 oog dus die is ook geen modelruin geworden. Maakt me niets uit, voor mij is hij de mooiste
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Had het ook al vernomen via de email die je Bart gestuurd had
zó email-terug-stuur-kundig is ie geloof ik nog niet, dan moet er echt een vraag gesteld worden
Jammer, maar paard gaat voor de rest. Je hebt er niks aan om nog meer blessures op te lopen of te trainen met een niet fit paard.....en wij lopen niet weg, evenals de ABOP.
@Charret: Paarden die reeds voor de kar lopen, lukt het in pakweg week of 4.
Jammer, maar paard gaat voor de rest. Je hebt er niks aan om nog meer blessures op te lopen of te trainen met een niet fit paard.....en wij lopen niet weg, evenals de ABOP.
@Charret: Paarden die reeds voor de kar lopen, lukt het in pakweg week of 4.
Geluk is de vrucht van intens werk
- nientje_pjotr
- Contacteer:
groot gelijk...en er komen nog meer kansen maar de gezondheid van je
paard gaat natuurlijk wel voor,beterschap voor hem
paard gaat natuurlijk wel voor,beterschap voor hem
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je
Cindyhttp://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je
Hey bedankt Annabel, nu weet ik in elk geval dat hij het gelezen heeft. Ik vond het eigenlijk niet netjes om het hier eerder te melden als dat ik reactie had
Maar kon niet langer wachten
En jullie hebben inderdaad allemaal gelijk de ABOP loopt niet weg, maar nu moet hij volgend jaar wel eerst naar de keuring en weer 35 punten halen
En jullie hebben inderdaad allemaal gelijk de ABOP loopt niet weg, maar nu moet hij volgend jaar wel eerst naar de keuring en weer 35 punten halen
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.