Freyr ziet er inderdaad goed uit.. Hihi, Wendy vroeg laatst of ik jouw paarden weer had geknipt, ze zagen er zo netjes uit!! Beetje onbescheiden van me om te zeggen dat dat een compliment is

. Maar ze staan er allemaal netjes bij hoor!! En Freyr is een hoop goed aan het maken qua groei, eerder bleef hij wat achter, maar nu niet meer!!
Ik vertrouw persoonlijk die testen niet echt, een voorraadje agradi is helemaal niet erg om te hebben, ik heb ook nog een stuk of wat liggen, hihi.. Fjella, Hedwich en Tea hebben net gehad. Ik heb gezien dat de paarden ook horzeleitjes op de benen hadden dus die ontworm ik volgend zomer dus ook gewoon weer even goed met Ivermectine. Ik pak ze twee of drie keer per jaar, ook mede om het veulen wat aan de voet loopt.
Op de zuidlaardermarkt lagen ook nog wormspuiten te koop en heb overwogen om nog wat mee te nemen. Later zijn die allemaal in beslag genomen hoorde ik, omdat die verkoop natuurlijk niet mag, hihi..
Fjella krijgt niets bij, alleen gras en als dat niet genoeg is hooi. Maar ze is ook dik genoeg!!
Fresia onder hengst, ben heel benieuwd!!
Heb maandag met Tea gereden in het weiland naast Fjella, nou het was net of zij afgespeend moest worden, hihi.. Het waaide hard en waren beide nogal fris. Fjella heeft een hele rodeo laten zien in de wei, terwijl mama niet uit zicht is geweest, sukkeltje!! Moet daar ook bij zeggen dat Tea er ook niet bepaald rustiger van werd..
Vandaag weer gereden en nu vond Fjella het eigenlijk wel prima. Die heeft wel even gehinnikt, maar daarna is ze lekker gaan eten en heb ik haar niet meer vernomen. Tea was ook een stuk rustiger dus vraag me af of ze maandag voor ik ging rijden ergens flink van zijn geschrokken ofzo, trekkers o.i.d. Was een wereld van verschil.
Toen ik daarna de draden ging verzetten, strookbegrazing ging Fjella wel even uit haar dak. I.p.v. eten moest die even rondhollen en scheetbokken maken.
Maar ook nog even lekker met haar geknuffeld, het is zo'n schatje!!