Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
-
Mrln_
-
Contacteer:
Bericht
door Mrln_ » za 05 dec 2009, 21:54
Benthe heeft sinds deze week een 200 grams op, en ik ga waarschijnlijk ook niet dikker, omdat ze 's nachts op stal staat en ik niet de mogelijkheid heb om de deken af te halen.
Vandaag hebben we Sinterklaas gevierd op de manege, we hadden een parcourtje uitgezet (slalom, klein sprongetje (kruisje met hoogste punt 20 cm), bal verplaatsen van ene naar andere ton en 'doolhofje'. Benthe moest ook een paar keer met kindjes op dr rug het parcourtje lopen, dat ging zo leuk! Lief peerd is t ook

Jullie nog Sinterklaas gevierd? Ik ben leuk verwend hier, iedereen had voor iedereen een cadeautje gekocht (we zijn met z'n vieren). Dus iedereen was goed bedeeld! Erg leuk!!
♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
-
Elvina
Bericht
door Elvina » zo 06 dec 2009, 11:10
Nee hoor geen Sinterklaas gevierd

Leuke cadeautjes gekregen?
Gister wel aardig fijn gereden. Niet nageeflijk ofzo maar ze was alweer minder stug en liep niet zo naar buiten te kijken. Dus ik weer blij. En vrijdag had ik een luie dag. Het was echt vies weer en dan moet je nog naar stal.. Dus gewoon pony uit stal gehaald en 2 halstertouwtjes eraan gemaakt en zo op de deken gaan zitten en lekker in de bak stappen

Naja ze was wel erg sloom, dus ook maar drafje gedaan. En galopje.. Haha maf paard. Dan is ze zo braaf he! Misschien toch ook eens kijken voor een bitloos hoofdstel dat ik dit vaker kan doen

-
kristelhans
Bericht
door kristelhans » zo 06 dec 2009, 11:39
Ha ja idd..en dat scheef kijken.. kan ook zijn dat je zadel niet helemaal lekker ligt..als ze zonder zadel wel recht loopt.. ik merk zooooo'n verschil bij Beer nu ik niet meer met mijn boomzadel rijd! Dat bit maakt hem niet zoveel uit..maar dat zadel is echt een wereld van veschil..en dan voel ik me weer schuldig omdat ik dan denk..wat een braverd is het ook..dat ie met een niet lekker zittend zadel zich toch heeeleemaaal uit de naad loopt...voor mij!
Wij hebben vrijdag gesinterklaast...lootjes. De man had mij dus dat was makkeijk! Kreeg allemaal leuke dingen.. Dubbelwandige theeglazen..superchic! Met een lekkere kruidenthee die ik nog niet kende. Ook schuifjes met bling en elastiekjes haha..brave man..is in zijn eentje naar de Claire's geweest..zo'n accesoire winkel in Zwolle waar je als man ECHT niet naar binnen wil..
Nu een lekkere luierdag..ga ook niet naar stal.. Beer vermaakt zich wel..ga de heeeele dag in mijn pyjama/huispak zitten met lelijk haar en een bril op en snaaien..YES!
-
Dreeke
- Moderator
-
Contacteer:
Bericht
door Dreeke » zo 06 dec 2009, 11:45
Beste B-tjes topic gebruikers, dit topic telt al 36 pagina's wat dus betekend dat ik het op slot moet doen.
Uiteraard kunnen jullie weer een nieuw B-tjes topic starten

† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013