Wat zijn ze sterk, de F-jes zijn aan het werk. Deel 9!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Esther

Re: Wat zijn ze sterk, de F-jes zijn aan het werk. Deel 9!

Bericht door Esther » zo 30 sep 2012, 08:25

Dan moet Mo maar voor de kar!!
Heerlijk zo'n aankoop waar iedereen blij van wordt! Echt wat jullie allemaal willen!!
Hoe gaat het met beleren??

Ben nu wel benieuwd wat er gaat veranderen Anna!

Fenna in galop aan de longe, ja dat is ook wel heel erg moeilijk voor die jonkies. Oefening baart kunst!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » zo 30 sep 2012, 10:06

Hé, we zijn op 35 pagina's dames. Er moet dus een nieuw topic komen. Ik open hem alvast en zal dan daar in de beginpost weer de foto's en gegevens van de deelnemers plaatsen.

Nieuw topic: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =7&t=47532

De titel moet natuurlijk nog wel worden aangepast want dit is wel heel karig haha.

Ik ben ook wel benieuwd naar de veranderingen bij jouw Anna. Gezien je gejuich moet het wel iets leuks zijn.

Fenna weer erg braaf dus. Ze kwam op de keuring ook erg relaxt bij mij over. Die maak je niet zo snel de kachel aan geloof ik.

Zo leuk dat het uiteindelijk toch nog goed gekomen is met Isco/Fello. Kun je eindelijk weer lekker ontspannen rijden Suus. Ik zal zijn nieuwe naam noteren hoor in mijn bestand. Laat je me zijn NL levensnr. weten zodra hij hier in NL is opgenomen. Gaat dat trouwens nog dit jaar gebeuren of pas volgend jaar?

Gisteren van Bart gehoord dat mijn beide mannen het goed doen in Wanneperveen. Komende week ga ik een keertje kijken naar hun verrichtingen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » zo 30 sep 2012, 17:20

Anita schreef:Hé, we zijn op 35 pagina's dames. Er moet dus een nieuw topic komen. Ik open hem alvast en zal dan daar in de beginpost weer de foto's en gegevens van de deelnemers plaatsen.

Nieuw topic: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =7&t=47532

De titel moet natuurlijk nog wel worden aangepast want dit is wel heel karig haha.

Ik ben ook wel benieuwd naar de veranderingen bij jouw Anna. Gezien je gejuich moet het wel iets leuks zijn.

Fenna weer erg braaf dus. Ze kwam op de keuring ook erg relaxt bij mij over. Die maak je niet zo snel de kachel aan geloof ik.

Zo leuk dat het uiteindelijk toch nog goed gekomen is met Isco/Fello. Kun je eindelijk weer lekker ontspannen rijden Suus. Ik zal zijn nieuwe naam noteren hoor in mijn bestand. Laat je me zijn NL levensnr. weten zodra hij hier in NL is opgenomen. Gaat dat trouwens nog dit jaar gebeuren of pas volgend jaar?

Gisteren van Bart gehoord dat mijn beide mannen het goed doen in Wanneperveen. Komende week ga ik een keertje kijken naar hun verrichtingen.
Dat zal denk ik pas volgend jaar gebeuren, met de keuring of zo. Ik weet niet of dat van te voren nog kan?
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Gesloten