Mooie foto's dames!
Ik las dat er nieuwe foto's aangeleverd 'moeten' worden voor het volgende topic. Dus toen ik gister ging rijden met Yannes dacht ik daarna even wat foto's van Djimm te knippen. Eerst had ik hem uit de wei gehaald, zadel nog even erop, beetje gepoetst en toen mocht hij weer terug de wei in. Er moest natuurlijk wel een leuke aktiefoto komen dus ik moedigde Djimm een beetje aan. Volgens mij was het enige dat ik zei: "Toe maar Djimmie, toe maarrrr!" en hij trok me toch een spurt

ik werd er bang van

Voor de leuk had ik het halster nog even omgelaten maar dat leek me bij nader inzien toch niet heel verstandig

Ik riep Djimm dus bij me en hij kwam superbraaf naar me toe. Ik doe zn halster af en zeg iets van "ksst" en toen was hij weer weg. Gewoon in een héél rustig handgalopje...richting de poort...ik dacht, goh, moet hij nu niet eens afremmen

...en Djimm springt zó over de poort heen

Toen stond hij dus ineens op het erf en daar schrok hij zelf van! Denderde ook nog even lekker door de tuin heen

maar gelukkig kon ik zo naar hem toe en hem het halster weer om doen. Ahum. Springen kan hij dus.
Het mooie van het verhaal is ook nog dat de batterij van mijn camera direct leeg was, dus zelfs na deze ellende nog geen mooie aktiefoto's!