ehm dat wordt hier niet gedaan
geeft me niet echt ook
hier heeft het ook weer gesneeuwd echter tegen de middag is het grootste deel gesmolten door de zon die toch genoeg warmte geeft om de 2.5° te halen
dus het was niet te doen om Githa met haar ijzers op op het weiland te zetten
die heeft vandaag gewoon mogen rijden, stond er een parcoursje gezet in de binnenpiste
woohoo moet ze gedacht hebben want ze stond hevig
was er een dubbeltje op 1.5 pas afstand met op 4 passen een grote oxer in een flauw bochtje (de oxer was groot, denk 80cm hoog en breed, dus naar ons inzien een mooie sprong al) en dan nog enkele enkele sprongen, steiltjes en een oxer met maximale hoogte op 80cm en dubbel stond op 40 a 50cm (niet zo hoog in vergelijking met de rest

)
ging leslie naar het dubbeltje, mooi er 2 keer over, zonder weigeren, doet hij zijn stoute schoenen aan en stuurt haar direct naar de grote oxer
nou, ik even van dritt, gaat ze dat wel doen
neemt ze een prachtsprong met nog zeker 20cm over
zegt Leslie erna dat hij toch even schrik had

jaja dat zeg je als madam er met vlag en wimpel overvliegt
ze heeft het dus super gedaan ookal was het de bedoeling van enkel vlak werk te doen, maar ik had echt geen zin en fut om 6 hindernissen en alle balken terug te plaatsen
dat is normaal aan degene di het geplaatst heeft en dat waren wij niet, we hebben zelfs niet aan de balken aangeweest want ze kon het zo aan hetgeen er stond
volgende keer als ze aan het springen zijn en wij zijn er gaat Githa meedoen
we laten ze een poepie ruiken die wedstrijdruiters
verder een slechte dag gehad, niks was goed, voelde me zo moe, Arwen deed lastig ....