aah die foto van fatoush
goed zo nadine!
mijn weekend was super! vrijdag met vriendin even de ponies geknuffeld en vjell geshowed natuurlijk

tis zo grappig hoe interessant Ko haar altijd vindt
zaterdag even naar de kroeg geweest waar we altijd heen gaan. kom ik erachter dat aaron (1 vd 2 eigenaren vd 3W) gewoon lichte tour heeft gereden

wist dat ie paarden had gehad maar niet op dat niveau, wat leuk zeg. hij is er door de kroeg mee gestopt 1,5 jaar geleden, maar heeft beloofd eens een lesje te komen geven, vet gaaf hahaha.
gisteren samen met lief naar stal geweest. Lief Kootje meegenomen uit de wei en lekker gepoetst

en natuurlijk zich aan Vjell voorgesteld

ik moest nog wachten op het zadel passen, dus hij is al wat eerder naar huis gegaan. De zadels die Tass en ik al hadden pasten beide niet, dus alle hoop was gevestigd op het westernzadel

Nou ik heb hem hoor! Op Ko lag hij gewoon *wouw* mooie lengte niet te krap niet te breed.. als een huis gewoon! stond m stoer jo! dat was 1.. toen Vjellie nog.. zadel erop.. en hupsa.. perfect!

Nou dat had ik niet durven dromen. Ook even ermee gereden, en ook met rijden lag hij netjes en zat heerlijk! dus ik heb een supermooi westernzadel nu voor beide mannen :cheer :cheer :cheer Gister echt enkel wat gehobbeld even in de binnenbak door slechte weer, maar vanavond ga ik echt lekker weer aan de slag in de buitenbak.. ik heb er zin in zeg! is het al 5u???
toen ik thuis kwam had lief de pizza al in de oven, snel douchen en toen lekker met kaarsjes en eten en biertje op de bank serie kijken..