Zo tijdje niet geweest even bijgelezen allemaal.
Daphne,leuk dat Eachann er weer is!Moeten we snel maar ik komen meeten,kijken hoe jou fjordels er allemaal bij staan deze tijd.Jammer van Eachann ze punten,maar ach wie weet loopt hij volgend jaar weer de sterren van de hemel(met rechte staart dan begrijp ik?).
Leuk Keandra,Jalenka onder het zadel,word echt een hele andere dame zo vind ik vanaf de foto's.
Yvette,dus Eskil gaat de beginselen leren.Vind het zo'n leuk proces,volgend jaar Emy kan niet wachten om nanc te helpen haha..
Roos,een stubben zadel!Gaat er nu echt van komen he,voor je het weet staat hij weer in de wei bij je.
Met Elvis gaat alles prima.Vandaag lekker gewasssen.Hij vind water zeg maar gerust vreselijk en na het wassen is het dan ook net een dolle hond.En buiten dat was hij nog zwarter na het wassen als er voor.

Hij is verder ontzettend braaf maar hij kan echt zo kijken van moet dit???Kont helemaal eronder,kop naar beneden,zou het eigenlijk is moeten filmen haha...
Emy is zo'n schatje die sta je gewoon te spuiten en in te soppen zonder halster helemaal niks.Die vind het blijkbaar heerlijk..
Hij doet verder niks,lekker eten en borstelen en hier en daar is een wandeltochtje