@Jilly: jeetje zeg volgens mij probeert ze er gewoon onderuit te komen en denkt ze dat jij het op een gegeven moment zat wordt om er maar achteraan te zitten en dat je het wel op zal geven. Succes ermee!!
@Viv: balen zeg dat je niet helemaal vol zelfvertrouwen op Cadiz kan zitten, hopelijk kan je nieuwe instructrice je helpen om het vertrouwen weer helemaal terug te winnen en weer kan genieten OP Cadiz!!
@Yvette:
Ik heb vandaag heerlijk gereden. Weer even gewoon genoten van mijn paarden en niet teveel nagedacht over de proef.
En zo hoort het ook

Je merkt snel genoeg of hij er wel of niet klaar voor is
Cas was zo moe van zijn allereerste bosrit afgelopen zaterdag dat hij zondag lekker heeft lopen klieren. Mijn verzorgster zou freestylen met hem, maar hij ging meer zijn eigen gangetje, waarop ik maar besloot dat Cas lekker een paar daagjes vrij kreeg.
Gister is hij weer geent en ze hadden wel een paar watjes nodig om een schoon plekje te creëren want Cas had uitgebreid in de modder liggen rollen (vies varken

).
's Middags na mijn werk Cas nog even aan de dubbele longe gehad nadat ik een laag klei van zijn lijf had verwijderd. Ik had hem ditmaal met de dubbele longe bijgezet en dat werkte erg lekker!!
Morgen misschien weer naar het bos

Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Cas (TimorxReinar) mijn nieuwe aanwinst!!