vandaag zadelmak maken deel 2....nou ik weet wederom niet hoeveel delen hij al stiekem vooruit geleerd heeft, maar ook hier ging hij weer vrij vlekkeloos doorheen.
We finishten losrijdend in stap en draf, ho als ik ho wou, en met enige aanmoediging een voorwaarts drafje (hij is nog iets voorzichtig met het voorwaarts blijven).
Heb geen fotos, wel film en moet zeggen...ben groot, maar het past nog wel..viel me mee.
Gisteravond in de regen nog snel menhoofdstel in, schoftje op en wat sturen. Daar was meneer het nog niet helemaal mee eens. Uberhaupt al niet want ik had m daarvoor op stal gedumpt (hoe dúrfde ik) en Bink in een stal op zicht, maar niet voelafstand gezet (big deal dacht bink, Cai niet...die dacht dat hij dood ging alleen in een stal ofzo...net zijn moeder op stal...dráma ten top, tenminste dat vinden ze zelf).
Met sturen had meneer ook nog zo zijn eigen tactieken..tong over het bit vooral. Tja zo'n klein koppie, daar had ik net gaatje te weinig voor...dus het lukte m ook steeds. Uiteindelijk kon ik toch redelijk sturen, hij heeft best gevoelig bekkie...vond ik niet erg

...maar als ik teveel bleef vragen dan vond meneer het niet amusant en trok ie een protest kop (links? Dan gaan we nú rechts...dus dan hadden we nog wel eens een welles/nietes momentje)
En daarna...doorweekt als ik was kwam er ook nog eens een hele donkere lucht aan dus besloot dat hij maar eens nachtje op stal mocht bivakeren.

..lief als ik ben (kuchkuch...zal ie leren..op stal staan)