Het H-tjes topic deel 1
Re: Het H-tjes topic deel 1
Anita wat een heerlijk diertje is het toch!
Plaatje om te zien.
Gisteren werd het zowie zo al wat laat, we kregen 's avonds visite.
Pa vierde zijn 9e jarige transplantatie dag, met taart en familie.
Plaatje om te zien.
Gisteren werd het zowie zo al wat laat, we kregen 's avonds visite.
Pa vierde zijn 9e jarige transplantatie dag, met taart en familie.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Dat is zeker weten een feestje waard. Viert hij dat nu ipv van zijn verjaardag of doet ie het dubbelop.
Nieuwe Hindrafoto's:

Nieuwe Hindrafoto's:

Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

mooie foto's
en DO, wel fijn dat hij ondertussen al 9 extra jaren gehad heeft
hier ook nog een redelijk recente foto van Swann
bij haar 'pleegmama' Jalenka, van haar leert Swann wat wel en niet mag bij paarden en in groep

heel belangrijke zaken, gras wreten, dat leer je best van een fjord
en DO, wel fijn dat hij ondertussen al 9 extra jaren gehad heeft
hier ook nog een redelijk recente foto van Swann
bij haar 'pleegmama' Jalenka, van haar leert Swann wat wel en niet mag bij paarden en in groep

heel belangrijke zaken, gras wreten, dat leer je best van een fjord

Wat een dinkie! Je Swan! om op te eten.
Hindra heeft wel heel mooi hoofd en zo te zien bemoeid ze zich ook gaag met allerlei zaken.
Hindra heeft wel heel mooi hoofd en zo te zien bemoeid ze zich ook gaag met allerlei zaken.
Wat heb ik toch een ukkie, als ik dat vergelijk met Hindra, niet met Swan uiteraard, dan is ze weer huge!
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=46284
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=46284
Haha, ik heb vandaag van bijna allemaal zulke foto's kunnen maken. Timmer er morgen nog wel even een topic over in elkaar.Sjolvir schreef:Wat een dinkie! Je Swan! om op te eten.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Hindra is echt groot zeg.[ weet je toevallig hoe groot ze is nu?]
Leuk ding en heerlijk koppie.
Wat is Swann een scheetje, en heel stoer zo naast Jalenka en qua grasjes eten kan ze inderdaad geen betere leermeester treffen
Leuk ding en heerlijk koppie.
Wat is Swann een scheetje, en heel stoer zo naast Jalenka en qua grasjes eten kan ze inderdaad geen betere leermeester treffen

♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Nee, geen idee Rowenna, is al heel lang geleden dat ze gemeten is.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

dat ik het niet weet, Jalenka (uls) is 4 jaar en die heeft een rode streep op haar rug, geen zwarte
De aalstreep over de rug wordt niet zwart Jeanet, die blijft de kleur houden zo ongeveer als hij nu is. Zomers zie je hem altijd wel beter dan 's winters.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

-
Ohh wat was ik gisteren weer blij met mijn bomproof fjordenmonsters! Ze kwamen met een grote onbekende jeep en aanhanger de wei in rijden om hooi te brengen, tot vlaklangs het stukje wei waar de paardjes stonden (meter afstand ofzo) en ze waren absoluut niet onder de indruk....
Ik mag zorgen voor
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)
Ja is ook alleen maar makkelijk als je straks met Mette kunt gaan rijden.
Fim is ook niet gauw ergens van onder de indruk, tot gister.
Ze liep op de uitloop en ziet mij aan komen dus in draf naar voren toe.
Komt Milan mijn hondje er aan die begint blaffen en kruipt onder de draad door, niks aan de hand Fim kijkt hem alleen maar aan van '' doe normaal joh''.
Tot hondje lief stroom kreeg van de draad en krijste als een klein verwent kind, nou daar schrok Fim zo van dat ze er als een haas vandoor ging.
En hondje tja die was even in geen velden of wegen te bekennen
Fim is ook niet gauw ergens van onder de indruk, tot gister.
Ze liep op de uitloop en ziet mij aan komen dus in draf naar voren toe.
Komt Milan mijn hondje er aan die begint blaffen en kruipt onder de draad door, niks aan de hand Fim kijkt hem alleen maar aan van '' doe normaal joh''.
Tot hondje lief stroom kreeg van de draad en krijste als een klein verwent kind, nou daar schrok Fim zo van dat ze er als een haas vandoor ging.
En hondje tja die was even in geen velden of wegen te bekennen

♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Dank je wel anita, weer wat geleerd. Benen blijven dan ook rood ?
-
Laten we hopen dat Milan geleerd heeft van de stroom te blijven.... Ze kwamen met die aanhanger achteruit de wei in en het hooi was onder zeil verpakt... dus groot blauw geval wat er aan kwam... niet onder de indruk.
Gillende kinderen is hij gewend, gevoetbal in zijn wei ook, fietsjes, geen probleem.... dat komt op straat helemaal goed.
Gillende kinderen is hij gewend, gevoetbal in zijn wei ook, fietsjes, geen probleem.... dat komt op straat helemaal goed.
Ik mag zorgen voor
Nee, echt rood niet. Benen kunnen verschillende kleuren krijgen. Donker, gewolkt, licht. Zoek maar eens wat foto's op hier op FW dan zie je wel verschil.jeanet01 schreef:Dank je wel anita, weer wat geleerd. Benen blijven dan ook rood ?
Je mag hier ook wel eens in rondneuzen: http://s260.photobucket.com/albums/ii32 ... 20Fjorden/
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

arme Heros...morgen gaat 'het' gebeuren....
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
-
Ohhh doen ze het staand bij Heros?
Hier had Mette er weinig last van, hij heeft wel een paar dagen niet meer gebokt en Lajke lopen klieren. Daarna liep hij weer wel te klieren en bokken maar hij springt in ieder geval niet meer van achter op haar. Nu snuffelt hij steeds aan haar staart, vermoed dat ze hengstig is (laat ze niet heel duidelijk zien) maar meer dan snuffelen doet hij niet.
Mette gaat prima! Kleine boef had het gisteren op zin en heeft in zijn eentje lopen scheuren en bokken door de wei, gewoon omdat het kon!
Hier had Mette er weinig last van, hij heeft wel een paar dagen niet meer gebokt en Lajke lopen klieren. Daarna liep hij weer wel te klieren en bokken maar hij springt in ieder geval niet meer van achter op haar. Nu snuffelt hij steeds aan haar staart, vermoed dat ze hengstig is (laat ze niet heel duidelijk zien) maar meer dan snuffelen doet hij niet.
Mette gaat prima! Kleine boef had het gisteren op zin en heeft in zijn eentje lopen scheuren en bokken door de wei, gewoon omdat het kon!
Ik mag zorgen voor
agossie, Heros. Toevallig vandaag bij ze geweest, wat is Heros gróót
Ze zagen er allemaal goed uit, we hebben ze allemaal even een aai over de bol gegeven

Ze zagen er allemaal goed uit, we hebben ze allemaal even een aai over de bol gegeven
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Ze worden idd staan gecastreerd, als ik t kan redden met t werk zorg ik dat ik dr bij ben, arme kerels 

Ctje