Is dit jaar helaas de enige keuring waar ik met trailer aanwezig kan zijn.. Ben nog nooit in zeeland geweest

Nu maar hopen dat ik Esther die datum ook mee kan sleuren die kant op

Anna_Dani schreef:Oh Dani wel en die moet vanaf de zomer 6 keer per week aan de slag.
Grapje...
Zoiets jah, maar in de winter waarschijnlijk gedwongen vakantie en dan lekker grondwerken ofzoDaphne schreef:Haha, stelletje maloten
Tja wat is wel een normale hoeveelheid 'arbeid' voor een 3jarige eigenlijk? Twee, drie keer per week in de zadelmakmaakfase (kwartiertje/halfuurtje) en later 1 a 2 keer per week erop om de basis er in te krijgen? Het is al een aantal jaar geleden dat ik wat fjorden heb ingereden en toen hielden we dit een beetje aan. En als de rem en het stuur er enigszins fatsoenlijk opzitten lekker met een ouder en ervaren paard mee naar buiten, (kilo)meters maken!
Hoe gaan jullie dit straks doen?
Staat in de agenda hoor!! Ben benieuwd hoe 'mijn' 'kleine' meid het gaat doen..k4tink4 schreef:Het staat vast, wij (Djinty en ik) zijn op 26Juni aanwezig op de keuring in Vrouwenpolder.
Is dit jaar helaas de enige keuring waar ik met trailer aanwezig kan zijn.. Ben nog nooit in zeeland geweestcultureel dagje
Nu maar hopen dat ik Esther die datum ook mee kan sleuren die kant op