Lastig is dat met stallen, wij zijn natuurlijk net van stal verhuisd. Ik heb mijn paardjes alleen bij de stal gehad
waar we nu vandaan komen, daarvoor heb ik ze altijd zelf gedaan met land(je) van mijn oom en land van ken-
nissen. Daarna dus naar een stal gegaan die hier in de omgeving erg bekend is, stal met alles er op en er aan,
super netjes, binnenbak enz. Maar wat ik daar dus miste was weidegang voor Caylinn, was er wel maar te wei-
nig naar mijn idee en uitrijmogelijkheden (daar heeft de stal natuurlijk geen invloed op) Nu staan we ergens
waar er voor Keetje veel meer 'luxe' is, zomers 24/7 buiten, 's winters overdag buiten, 's nachts op stal en we
kunnen heel veel mooie buitenritten maken in 200 hectare natuurgebied. De stallen zijn een stuk minder luxe
om te zien, wel groter (van 3 x 3,5 naar 3,5 x 4,5 m gegaan) Ik moest zelf even wennen, maar ben heel blij met
mijn keuze en Caylinn volgens mij ook

Hoorde van de eigenaar van stal dat 5 van de 6 paarden in het land
lagen te slapen, waarvan 3 plat, dat zullen de drie Fjorden wel zijn geweest! Dat was wat ik voor Keetje wilde
Als ik het zo hoor, zou ik eerder voor een binnenstal gaan Jilly, maar dat is wel lastig te beoordelen vanaf mijn
beeldscherm