H-tjes hebben 't voor elkaar, ze zijn alweer 1 jaar, deel 2
Re: H-tjes hebben 't voor elkaar, ze zijn alweer 1 jaar, dee
Ah, een nieuwe Herculesfoto voor in de beginpost, ik zet hem er in hoor.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Harvey staat in 's-Gravendeel bij Robin van Egmond.Rehtse schreef:Hij staat in de nok van friesland, en heeft het super naar zijn zin.Ydel schreef:Leuk Esther. Waar staat hij in de opfok?
Ga snel weer eens bij harvey kijken...
Vriendjes thuis zijn allemaal geruind en op transport naar het buitenland gegaan, dus vandaar dat hij nu een ander
plekje heeft.
Waar staat harvey eigenlijk, was me even ontgaan...
Lekker dichtbij dus kunnen af en toe gaan kijken

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Harvey staat in 's-Gravendeel bij Robin van Egmond.
Lekker dichtbij dus kunnen af en toe gaan kijken
Nou heerlijk toch zo dichtbij

Kan je hem lekker op zien groeien.
Maar waarom heb je hem eigenlijk niet naar verboon gebracht?
Bij ''sexy sander'' haha zo noemen de meiden hem hier altijd omdat het tsja gewoon een lekkerding is

Want ik denk dat verboon nog dichterbij was voor je? Of heb ik het dan heel erg mis

Huisje, Beestjes, paardjes 
Linda v. Sverre Vjenna v. Jars Dyvana v. Anton Gemma v. Ansgar. Hjordis v. Cikaro & Gussdi v. Myklemann
Iniminies: Kaida, Nevada& Anzalique <3
.
Trotse mamma van; Jerôme& Jente

Linda v. Sverre Vjenna v. Jars Dyvana v. Anton Gemma v. Ansgar. Hjordis v. Cikaro & Gussdi v. Myklemann
.

Vandaaag weer wat foto's van Fim gemaakt.
Fims mooie manen kleurtje.

De rest van de boom heeft ze al op

Twee paardjes met lekkere billen.

haar mooie blauwe oogjes

lekker snoetje.

Fims mooie manen kleurtje.

De rest van de boom heeft ze al op

Twee paardjes met lekkere billen.

haar mooie blauwe oogjes

lekker snoetje.

♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Wauw, wat een keurig geknipt boogje heeft Fimke!
Ze is ook al weer een stuk gegroeid, maar, ja wat wil je ook, als ze hele bomen eet
Ze is ook al weer een stuk gegroeid, maar, ja wat wil je ook, als ze hele bomen eet

Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
-
Ohh ik vind Fim steeds leuker worden.....
Mette ging vandaag weer keurig naar de andere wei, ondanks langsrijdende auto's. Terugweg was wat spannender, mijn man had hem toen vast en het onweerde. Mette loopt veel ontspannener als je hem wat langer laat en voorop laat... duurde even eer manlief dat van me aannam en vooraan ging lopen. lajke sjokt er rustig achteraan, zeker als het regent loopt ze niet hard.
Mette ging vandaag weer keurig naar de andere wei, ondanks langsrijdende auto's. Terugweg was wat spannender, mijn man had hem toen vast en het onweerde. Mette loopt veel ontspannener als je hem wat langer laat en voorop laat... duurde even eer manlief dat van me aannam en vooraan ging lopen. lajke sjokt er rustig achteraan, zeker als het regent loopt ze niet hard.
Ik mag zorgen voor
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)
Echt..., ze is en blijft nogsteeds GAAAAF. Hoop ooit in mijn leven ook nog een keer mooi wit hier in de wei te kunnen zetten" Maar dan wel het liefst met Hollands papier erop
. Maar voor nu geld bij mij het uitsterving's beleid :p.

.

.

Fim is gaaf, zelfs leslie vindt haar 'niet mis' (en dat is al heel veel want hij heeft het enkel voor beige fjorden. Gelukkig hebben we ook een witte)
ik heb foto's geplaatst in PP
ik heb foto's geplaatst in PP
Ja, best netjes he?Sjolvir schreef:Wauw, wat een keurig geknipt boogje heeft Fimke!
Ja ze is zeker gegroeit, en zit nu weer in een groei spurt volgens mij, want kont is weer iets hoger dan de rest.
Ze is nu 1.36
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Nou dan kom je uit op Ulsblakke of gullblakke, maar gull is volgens mij in nederland zo goed als niet aan te komen.Rehtse schreef:Echt..., ze is en blijft nogsteeds GAAAAF. Hoop ooit in mijn leven ook nog een keer mooi wit hier in de wei te kunnen zetten" Maar dan wel het liefst met Hollands papier erop. Maar voor nu geld bij mij het uitsterving's beleid :p.
Haha uitstervings beleid.

Je wilde toen toch een lichte gra kopen? is dat er nog van gekomen eigenlijk, of heb ik dat gemist.
@ bloemetje, wat goed van Mette dat ie al netjes langs auto's op loopt, ja zo langzaam aan worden het toch al stoeren paarden die jaarlingen.
@ Keandra, haha, nou dan zou ik het maar als een heeeeeeel groot compliment zien als Leslie haar mooi vind. Ga zo even naar je foto's kijken.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
-
Mette wordt echt stoer en is gewoon van heel weinig onder de indruk.... ook een harley die langsrijdt is geen probleem. Een opgevoerde race-mini (classic) achter een heg is nog wel heel spannend want die hoor je wel en zie je niet....
Een grote bordeaux dog die blaffend voor je staat, niet van onder de indruk......
Heerlijk beestje is het!
Een grote bordeaux dog die blaffend voor je staat, niet van onder de indruk......
Heerlijk beestje is het!
Ik mag zorgen voor
Het word weer eens tijd voor Mette foto's, ben erg bienieuwd hoe hij er nu uit ziet in zomer velletje.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
-
Hij zit nog niet helemaal in zomervelletje, wordt wel donkerder dan zijn winterjas.... en hij groeit veel te snel. Gelukkig heeft hij nog wel van die smalle jongensbilletjes... en niet van die ronde dikke billen zoals Lajke
En hij krijgt nu streepjes op zijn benen.... zucht, het is iets lekkes! (en ik ben niet bevooroordeeld)

En hij krijgt nu streepjes op zijn benen.... zucht, het is iets lekkes! (en ik ben niet bevooroordeeld)
Ik mag zorgen voor
zucht???? !!! Nou kom op dan met die foto's, dan kunnen wij mee zuchten 

♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Rowenna, je weet ik ben helemaal van de lange manen maar ik maak voor Fim toch wel een uitzondering want dit heeft toch echt wel wat heel bijzonders zo (zeker aangezien je het midden langer houdt)
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
-
Rowenna, ik zal morgen met toestel naar buiten. denk niet dat er veel recens op mijn laptop staat....
Ik mag zorgen voor
Wilde heel graag ook voor de fok enzo maar hAar kinders hebben allen athrose en ik vond dat een beetje creapy als je wil fokken. Verder in het tuig was ze onbetrouwbaar en je kon zo uit het niets ernstige vliegles krijgen, en hou zelf wel van een beetje actie onder me maar dat was een beetje TE veel van het goei" want je was dan gewoon aan het rijden niets aan de hand en hops zo uit het niets Rodeopaard met iedereen deed ze dit" en vond dit gevaarlijk want het moet immers wel leuk blijven... En tsja dan daarna veranderen wellis dingen in je leven want daarna werden we zwanger en dus zijn 3 paarden nu meeer dan zat. Wilde ze eerst nog verkopen zelfs maar niemand wil ze hebben in deze tijd " Dus heb nu gewoon 3 lekkere rijpownies en zal ik mijn ambities maar even op een laag pitje moeten zetten, en gewoon een keer tevreden moeten zijn met wat het nu isrowenna schreef:Nou dan kom je uit op Ulsblakke of gullblakke, maar gull is volgens mij in nederland zo goed als niet aan te komen.Rehtse schreef:Echt..., ze is en blijft nogsteeds GAAAAF. Hoop ooit in mijn leven ook nog een keer mooi wit hier in de wei te kunnen zetten" Maar dan wel het liefst met Hollands papier erop. Maar voor nu geld bij mij het uitsterving's beleid :p.
Haha uitstervings beleid.![]()
Je wilde toen toch een lichte gra kopen? is dat er nog van gekomen eigenlijk, of heb ik dat gemist.
.

.

.

Hahaha Sexy Sander...
Laat het hem maar niet horen, dan gaat hij naast zijn schoenen lopen
Sander is een goede vriend van me... (laat ik het daar maar even bij houden
)
Maar de opfok daar vind ik niet alles.
Vooral in de winter komen ze naar mijn idee te weinig buiten.
Daarbij komt nog eens dat hij erg prijzig is.
Jammer, want het is inderdaad om de hoek en ik kom er bijna elke dag langs.
Maar in 's Gravendeel bij Robin staat hij super!
Laat het hem maar niet horen, dan gaat hij naast zijn schoenen lopen

Sander is een goede vriend van me... (laat ik het daar maar even bij houden

Maar de opfok daar vind ik niet alles.
Vooral in de winter komen ze naar mijn idee te weinig buiten.
Daarbij komt nog eens dat hij erg prijzig is.
Jammer, want het is inderdaad om de hoek en ik kom er bijna elke dag langs.
Maar in 's Gravendeel bij Robin staat hij super!

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Wauw, wat een mooi boogje heb je bij Fim geknipt Rowenna. Staat haar echt prachtig. Heel bijzonder met dat net gekleurde randje er bovenuit.
Hindra en Gino mochten gisteren even in de bak spelen omdat Jeroen door hun land moest met de trekker en blooter om naast gelegen deel glad te kunnen maaien en kunstmest te strooien. De trekker rijdt dan om een halve bak heen om in het land te komen en dat vonden ze allebei prima. Alleen toen de blooter werd aangezet moest er even een sprintje getrokken worden zogenaamd omdat ze schrokken. Maar het bleek een smoesje om eens even lekker te gaan racen haha. Ze waren op een gegeven moment kletsnat van het zweet. Toen het klaar was werd de bak weer open gezet en de doorgang naar hun land ook. Ze konden dus zo doorlopen van de bak naar het land. Een deel van deze doorgang is gras en dat stond fink hoog. Ze mochten dat dus even samen opeten.
Celoon staat hier op het bewuste stukje
Ingang land is bij de buis links op de foto
Op een gegeven moment was Hindra het zat en liep het land in. Ze is om de bak heen gelopen en stond toen helemaal alleen achter in het land. En dat vindt ze prima. Heerlijk relaxt paardje, die maak je de kachel maar zo niet aan. Het land waar ze stond is op de eerste foto helemaal aan de bovenkant van de foto te zien in het verlengde van de bak.
Hindra en Gino mochten gisteren even in de bak spelen omdat Jeroen door hun land moest met de trekker en blooter om naast gelegen deel glad te kunnen maaien en kunstmest te strooien. De trekker rijdt dan om een halve bak heen om in het land te komen en dat vonden ze allebei prima. Alleen toen de blooter werd aangezet moest er even een sprintje getrokken worden zogenaamd omdat ze schrokken. Maar het bleek een smoesje om eens even lekker te gaan racen haha. Ze waren op een gegeven moment kletsnat van het zweet. Toen het klaar was werd de bak weer open gezet en de doorgang naar hun land ook. Ze konden dus zo doorlopen van de bak naar het land. Een deel van deze doorgang is gras en dat stond fink hoog. Ze mochten dat dus even samen opeten.
Celoon staat hier op het bewuste stukje

Ingang land is bij de buis links op de foto

Op een gegeven moment was Hindra het zat en liep het land in. Ze is om de bak heen gelopen en stond toen helemaal alleen achter in het land. En dat vindt ze prima. Heerlijk relaxt paardje, die maak je de kachel maar zo niet aan. Het land waar ze stond is op de eerste foto helemaal aan de bovenkant van de foto te zien in het verlengde van de bak.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Daarom heb ik toen haar manen weer geknipt, want dat rode in haar manen viel helemaal weg toen ik haar manen liet groeien, vind dit toch ook wel mooier bij haar.Nathalie schreef:Rowenna, je weet ik ben helemaal van de lange manen maar ik maak voor Fim toch wel een uitzondering want dit heeft toch echt wel wat heel bijzonders zo (zeker aangezien je het midden langer houdt)
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011