Wat een kinderachtig mens zeg, 3 weken is dan inderdaad nog erg lang!
Ik zou der wel wat kunnen doen denk ik ..
nou ik ook Bernadet, vandaar dat ik vrijdagavond in de auto ben gestapt om erger te voorkomen. Nou ben ik natuurlijk een lafaard, nou dat moet dan maarBernadet_Bo schreef:Wat leuk dat het rijden met jalenka zo goed gaat!
Wat een kinderachtig mens zeg, 3 weken is dan inderdaad nog erg lang!
Ik zou der wel wat kunnen doen denk ik ..
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
Nou, dát lijkt me wel wat hoortruus1970 schreef: Leuk Sterre, sportmassage. ben je straks De masseuse van FW.
heerlijk he zo'n puber? ik weet er alles van, ik heb momenteel een meneertje die zijn rem weer eens kwijt is en zich dan ook nog eens giga sterk maakt. Tis dat we zoveel van ze houdenBram schreef:Jaaa, ook ik ben er weer es!!
Leuke Combi Sterre, suk6 ermee!!
Mooi Claudia, opgeruimd staat netjes HI HI!!
Mijn B-tje wordt ook weer ondeugend, eigenwijs tijdens het zadelen en een tikje brutaal in het bos....tot hoever kan ik gaan???
Vanmorgen na lange tijd weer eens les gehad dit ging erg goed totdat meneer linksom moest en dan ook nog es aanspringen in de goede galop nou dan wordt er natuurlijk wel erg veel van je verwachtDus meneer dacht doe dit zelf maar en ging volledig in de HO ijzers, na een tik met de zweep ging hij vanuit stilstand nog es ff lekker nabokken
![]()
Na-ja uiteindelijk heb ik mijn zin gekregen en zijn we vanmiddag nog lekker wezen boscrossen!!
Nu lekker nagenieten dat het weer zo goed met em gaat!!
dat hoop ik, volgens Paul gaan we het redden, ik heb mijn twijfels omdat er best nog wel veel moet gebeuren (volgens mijBram schreef:Lekker karre Claudia volgende week!!