De F-jes, het begin van hun derde zomer, deel 6!
Re: De F-jes, het begin van hun derde zomer, deel 6!
Je hebt lekker schoeisel aan Suzanne voor bij de paarden, au!
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

ja op slippers 
ik krijg ontzettende last van mijn voeten met zulk warm weer in dicht schoeisel, vandaar.
gewoon even extra opletten

ik krijg ontzettende last van mijn voeten met zulk warm weer in dicht schoeisel, vandaar.
gewoon even extra opletten

Suze had mij erbij
...
De gevaarlijke voeten delen deed ik
.

De gevaarlijke voeten delen deed ik

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Ach, ik heb ook wel eens een veulen aan het touw gehad met slippers aan, maar doe het toch liever niet weer, als je ziet hoe mijn voeten er soms uit zien als ik wel schoenen aan had, dan wil ik niet weten hoe het zou zijn als ik op dat moment slippers aan had gehad, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
gisteren Kootje geknufd. dan zwelt je hart hoor.. kom ik in het land en ik roepen.. en dan zie je in de verte achter de bossen opeens een snuitje tevoorschijn komen die heel relaxt en blij op je afloopt
even geknuffeld, gevoerd, ingesprayd en weer lekker teruggezet. Hij lekker even drinken uit het meer... wat heeft hij het toch goed daar.. hij begint er ook zo heerlijk uit te zien, precies mooi gewicht, glimt als een spiegeltje.. 

Leuk is dat he, als ze je zo komen begroeten. Fijn dat jullie nieuwe plekje zo goed bevalt!
Fenna heeft d'r poetsbeurt vanmiddag ook weer gehad. Dan geef ik een beetje bix en dan kan ik mooi haar staart en manen insmeren. Het is altijd wel een hele kunst om haar uit de wei te krijgen, want Odette, Nick en Diza gaan er altijd voor staan, heel handig
.
Fenna heeft d'r poetsbeurt vanmiddag ook weer gehad. Dan geef ik een beetje bix en dan kan ik mooi haar staart en manen insmeren. Het is altijd wel een hele kunst om haar uit de wei te krijgen, want Odette, Nick en Diza gaan er altijd voor staan, heel handig

Odette&Fenna
Ik heb daarnet Faira dr manen even een metamorfoze gegeven!
Nu ze de keuring gehad heeft dit jaar wilde ik het toch eens proberen; de driehoekjes die Amber ook wel eens bij haar paarden deed.
Nog niet helemaal naar me zin, maar het begin is er.
zal binnenkort s een foto van maken..
Over n weekje ga'k op vakantie. 16 dagen; dat zal even missen worden!

Nu ze de keuring gehad heeft dit jaar wilde ik het toch eens proberen; de driehoekjes die Amber ook wel eens bij haar paarden deed.
Nog niet helemaal naar me zin, maar het begin is er.

zal binnenkort s een foto van maken..
Over n weekje ga'k op vakantie. 16 dagen; dat zal even missen worden!

Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Oh nee Willeke, dat meen je niet. Ik vind dat zo lelijk die haaientanden in de manen. Wat zonde van je mooie meisje.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Jij durft, driehoekjes in d'r manen.
Ik zou blij zijn als Fenna's manen weer aangegroeid zijn, zodat er weer een mooi boogje in kan.
Ik zou blij zijn als Fenna's manen weer aangegroeid zijn, zodat er weer een mooi boogje in kan.
Odette&Fenna
- nadinefjorden
Ben erg benieuwd naar de driiehoekjes foto vind t opzich wel grappig.
Ik heb ook weleens slipppers aan op stal al is t niet verstandig heb 1 x met een mestvork mijn topje geprikt beetje dom, nu heb ik klompies in mijn kast staan.
Fayah is na een rustige reis goed aangekomen, was erg rustig.
Brult nog wel zo hier en daar maar verder erg braaf, net even t laantje op geweest om wat grasjes te eten, morgen een nieuw vriiendje erbij
Ik heb ook weleens slipppers aan op stal al is t niet verstandig heb 1 x met een mestvork mijn topje geprikt beetje dom, nu heb ik klompies in mijn kast staan.
Fayah is na een rustige reis goed aangekomen, was erg rustig.
Brult nog wel zo hier en daar maar verder erg braaf, net even t laantje op geweest om wat grasjes te eten, morgen een nieuw vriiendje erbij
Fijn dat Fayah er is ze zal wel even moeten wennen maar dat is na een paar dagen wel over.
Ik zit er over na te denken om met Fjellko naar de keuring te gaan maar het is nog zp'n lange slungel wat vinden jullie ervan?
Ik zit er over na te denken om met Fjellko naar de keuring te gaan maar het is nog zp'n lange slungel wat vinden jullie ervan?
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
- nadinefjorden
Ik zou t doen
Is altijd een leuke ervaring
Is altijd een leuke ervaring
Als het nog een slungel is zou ik het niet doen, vind het jammer om voor ras en bespiering daardoor minder punten te krijgen waardoor je misschien met een b-premie naar huis gaat.foss schreef:Ik zit er over na te denken om met Fjellko naar de keuring te gaan maar het is nog zp'n lange slungel wat vinden jullie ervan?
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Zo denk ik er dus ook over, als veulen had hij een B en ik ga voor een A.dendola schreef:Als het nog een slungel is zou ik het niet doen, vind het jammer om voor ras en bespiering daardoor minder punten te krijgen waardoor je misschien met een b-premie naar huis gaat.foss schreef:Ik zit er over na te denken om met Fjellko naar de keuring te gaan maar het is nog zp'n lange slungel wat vinden jullie ervan?
Ik kijk wel kan hem opgeven en als ik twijvel thuis laten.
http://www.fjorkahoeve.nl
Je kan rustig met je Fje naar de keuring gaan hoor, alleen moet je er niet te veel van verwachten, ze zijn nog zo uit model (meestal) Als je niets verwacht valt het altijd mee.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Naja, zo kijk ik er met Fjella ook tegenaan. Die is ook niet echt knap op het moment, maar denk dat ik haar toch wel mee neem. Janna wil haar wel voorbrengen, dan gaan we voor de ervaring! Is ook wel goed voor haar!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik hoor niet in dit topic thuis maar mijn Keetje haalt op de keuring tot nu toe altijd 'slechte' punten,
behalve als tweejarige, toen haalde ze wel 37 punten
Dus het hoeft niet altijd nadelig uit te vallen.
behalve als tweejarige, toen haalde ze wel 37 punten

Ereplaatsje voor

[/quote]Zo denk ik er dus ook over, als veulen had hij een B en ik ga voor een A.
Ik kijk wel kan hem opgeven en als ik twijvel thuis laten.[/quote]
Ik zou ook voor een A gaan, dat is wel altijd mijn streven. Hem toch meenemen en je verwachtingen laag instellen zou niet mijn ding zijn. Als hij straks volgroeid is en een mooie 1e premie weet te halen vind ik het jammer als er dan nog een B premie in zijn paspoort bij komt te staan
Ik kijk wel kan hem opgeven en als ik twijvel thuis laten.[/quote]
Ik zou ook voor een A gaan, dat is wel altijd mijn streven. Hem toch meenemen en je verwachtingen laag instellen zou niet mijn ding zijn. Als hij straks volgroeid is en een mooie 1e premie weet te halen vind ik het jammer als er dan nog een B premie in zijn paspoort bij komt te staan
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Wat leuk dat Fayah thuis is Nadine!! Lekker genieten nu 
Ik neem Finnea dit jaar ook niet mee omdat ik zeker weet dat ze geen A gaat halen. Dus ik snap precies wat je bedoelt Karin!
We hebben vanmiddag de draakjes naar huis gehaald. Gwynna was van begin tot eind behoorlijk druk, Finnea was tot 2/3e van de tocht aardig te houden, maar het laatste stuk was het echt niet leuk meer
Ik had een enorme stuiterbal aan het touw, kon haar nauwelijks houden. Ze was natuurlijk in geen 2 maanden de wei uit geweest, maar dan nog, dit sloeg echt alles 
De hereniging met Karlien was een groot succes
Vanaf seconde 1 zaten ze zo'n beetje aan elkaar vast gekleefd. Arme Gwynna helemaal buiten spel
Ze volgde haar grote zus wel als een magneetje, helemaal toen ze de wei in mochten. Prachtig gezicht! De confrontatie tussen de meiden en mama Woudina viel me 100% mee. Lang niet zo heftig als de vorige keer met Fin en Woudina. Ik denk dat het enorm scheelt dat Yli er nu bij is, daar heeft Woudina toch heel veel steun aan.
Vannacht gaat Fin lekker met Karlien de bak in
zullen ze wel gezellig vinden denk ik.

Ik neem Finnea dit jaar ook niet mee omdat ik zeker weet dat ze geen A gaat halen. Dus ik snap precies wat je bedoelt Karin!
We hebben vanmiddag de draakjes naar huis gehaald. Gwynna was van begin tot eind behoorlijk druk, Finnea was tot 2/3e van de tocht aardig te houden, maar het laatste stuk was het echt niet leuk meer

De hereniging met Karlien was een groot succes

Vannacht gaat Fin lekker met Karlien de bak in

Fijn dat Fayah er is! Nu kun je lekker elke dag van d'r genieten.
Stoute Finnea. Leuk dat ze gelijk weer dikke maatjes is met Karlien.
Bij twijfel zou ik mijn paard lekker thuis laten. Dan maar liever een jaartje wachten met de keuring.
Fenna's manen groeiden zo goed aan, maar nu heeft ze vanmiddag een poosje op stal gestaan en daar heeft ze weer staan schuren
. Ze schuurt ook nog steeds aan haar staart, wel minder maar toch. Ook haar vacht is wat dof. Ze is wel vrolijk en zeker niet sloom o.i.d. maar ik denk dat ik volgende week toch nog een keer de da bel. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet.
Stoute Finnea. Leuk dat ze gelijk weer dikke maatjes is met Karlien.
Bij twijfel zou ik mijn paard lekker thuis laten. Dan maar liever een jaartje wachten met de keuring.
Fenna's manen groeiden zo goed aan, maar nu heeft ze vanmiddag een poosje op stal gestaan en daar heeft ze weer staan schuren

Odette&Fenna