Kootje is een natuurtalent! Dat is volgend jaar opstappen en wegrijden Suze
Wat een lieve foto's van Ferro en Gino
Fenna ziet er goed uit! Is ook al een hele dame zeg.
Mooi halster heb je voor Finn uitgezocht Lindy. HH heeft idd. wel leuke kleurtjes dit jaar, ik vind alleen het verbrede onderlegde stuk niet zo mooi

Maar ik ben ook een enorme zeikerd met halsters, geef ik eerlijk toe...
Finnea heeft zich vanochtend weer heerlijk uitgeleefd in de bak. Ze heeft denk ik 10 minuutjes echt goed haar best gedaan en toen vond ze het wel mooi geweest. Daarna ging ze met haar kont tegen de regen in heel zielig bij de uitgang van de bak staan wachten

Aanstelster.
Daarvoor had ik haar al uitgebreid schoon geschrobt (de mest zat weer eens overal...) en de hoeven gedaan (dat gaat super momenteel!). Na het spelen zijn we nog even een ontspannings/vertrouwensoefening gaan doen op de poetsplaats. Van voor naar achter overal kriebelen, ook onderop haar buik, bij haar uier en tussen haar achterbenen. In de groep kan ze soms erg nijdig reageren als ik haar ergens poets of gewoon aanraak. Dat is haar normale manier van communiceren met de veulens, ze hoeven haar nog niet aan te raken of ze zit er al bovenop

Dus ik had al het vermoeden dat ze daarom soms zo apart reageert. Dat bleek ook wel tijdens het kriebelen, dat vond ze héérlijk, ik mocht haar overal aanraken en ze heeft in die 10 minuten alleen haar rechtervoet een paar cm naar voren gezet. Terwijl ze normaal gesproken graag mag draaien op de poetsplaats. Koppie ging op kniehoogte, ze was echt aan het genieten.
Stalhond Doerak vond het ook erg interessant, dus die kwam ondertussen een kijkje nemen. Daar had ik een filmpje van moeten maken, god ik heb me kapot gelachen

Doerak ging half voor Finnea staan en Finnea kwam daarop met haar neus naar hem toe. Krijgt ze vervolgens een paar keer de tong van Doerak over haar neus heen, nou je had Finnea moeten zien kijken

Die wist niet wat haar overkwam! Ze kwam nog een paar keer met haar neus terug, maar uiteindelijk besloot ze haar hoofd maar weer op normale hoogte te houden, want ze vond dat gelebber helemaal niks