Wie niet weg is, is gezien: C-tjestopic deel 10
Re: Wie niet weg is, is gezien: C-tjestopic deel 10
Azo, wel fijn dat het dan zo goed gaat en dat je er ook de tijd wil insteken!
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Tsja vind het zonde om zo'n talentje verloren te laten gaan 
Maar gister geen sleep erachter gehad, ze zijn heel erg druk geweest met het lange lijnenwerk, stelling, buiging op de volte en wijken aan de Lange lijnen. Die knol kan ook werkelijk alles hoor
Zal vanmiddag even pics uploaden die ik stiekum gemaakt heb tijdens zijn les 

Maar gister geen sleep erachter gehad, ze zijn heel erg druk geweest met het lange lijnenwerk, stelling, buiging op de volte en wijken aan de Lange lijnen. Die knol kan ook werkelijk alles hoor

Haha ja mag je ook best trots op zijn, als er al prijzen zijn gewonnen
ben benieuwd

ben benieuwd

Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Jippie gisteravond heel de bak gesleept, dat gaat dus wel goedkomen. Volgende week naar Onder de Kastanje en dan gaan we met de kar verder.
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Super Viv dat hij het weer zo mooi oppakt
Peertje die spierpijn heeft,mijn man kan er momenteel over meepraten
Was ook al even geleden dat hij had gereden.
En castor's weidevriendje gaat weg.
Krijgt hij straks weer nieuwe vriendjes?

Peertje die spierpijn heeft,mijn man kan er momenteel over meepraten

Was ook al even geleden dat hij had gereden.
En castor's weidevriendje gaat weg.
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
Hahaha spierpijn, wat een watje die vent van jou 
Vanochtend heeeeeerlijk gelest, jemig wat leert dat dier toch snel. Komende dagen even relax en lekker het bos in.

Vanochtend heeeeeerlijk gelest, jemig wat leert dat dier toch snel. Komende dagen even relax en lekker het bos in.
- pjotr_nientje
- Contacteer:
ja...hij's echt erg.
Ik had ook al weken niet gereden en had nergens last van
Ik had ook al weken niet gereden en had nergens last van

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
Ik ben ook erg dan hihi. De laatste tijd met Hay alleen maar buitenritjes gedaan en vorig weekend met Gidar in bak aan het werk geweest en ik voelde het ook hoor 
Gisteren voor het eerst na m'n werk een rondje buiten kunnen doen!! Echt heerlijk!
Viel me gisteren trouwens op dat Hay écht breed aan het worden is, van dat 'kiekeborstje' is niet veel meer te zien

Gisteren voor het eerst na m'n werk een rondje buiten kunnen doen!! Echt heerlijk!
Viel me gisteren trouwens op dat Hay écht breed aan het worden is, van dat 'kiekeborstje' is niet veel meer te zien
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Super dat je les zo goed ging Viv!
Het is inderdaad 'buitenritjes-weer' zeg! Jammer voor Peer want die moest vandaag met mij in de bak aan de slag!
Heb vandaag een dagje vrij en heerlijk de hele ochtend bij de paarden geweest en Peertje weer eens gereden.
Hij doet echt super zijn best! Wel het concentratievermogen van een komkommer, maar ook snel weer 'bij de les' te krijgen.
Het is inderdaad 'buitenritjes-weer' zeg! Jammer voor Peer want die moest vandaag met mij in de bak aan de slag!

Heb vandaag een dagje vrij en heerlijk de hele ochtend bij de paarden geweest en Peertje weer eens gereden.
Hij doet echt super zijn best! Wel het concentratievermogen van een komkommer, maar ook snel weer 'bij de les' te krijgen.

Capone (KWPN), Beer en Grijze 

Die buitenrit moeten ze wel eerst verdienen natuurlijk,
ik zat er wel over te denken gisteren,maar dan moet je eigelijk niet zoveel te doen
hebben,zoals stal uitmesten etc.
Dus Corner maar in de bak gegooid,en rijden maar.

ik zat er wel over te denken gisteren,maar dan moet je eigelijk niet zoveel te doen
hebben,zoals stal uitmesten etc.
Dus Corner maar in de bak gegooid,en rijden maar.
Fabio is verkocht...pjotr_nientje schreef:En castor's weidevriendje gaat weg.

En met nieuwe vriendjes voor Castor komt het wel goed. Er staat altijd wel wat in de buurt

Ja vandaag echt heerlijk weer. Morgen hopelijk ook! (?)
Als mijn lichaam goed genoeg voelt morgen dan ga ik weer eens op Castor proberen te klimmen denk ik. Met een beetje zon erbij wordt dat genieten!!
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Lijkt me echt dubbel idd Ilona, had ik ook altijd bij Louis. Je hebt uiteindelijk toch jaren(?) voor dat dier gezorgd. Maar hij krijgt het vast goed?
Ik bijt nu nog even door op kantoor, dan kan ik morgenmiddag vroeger weg en ook lekker van het zonnetje genieten!!
Ik bijt nu nog even door op kantoor, dan kan ik morgenmiddag vroeger weg en ook lekker van het zonnetje genieten!!
Heb denk ik een heel goed passend nieuw thuis voor Fabio gevonden. Wat betreft de plannen voor Fabio kan hij het denk ik niet beter treffen. Dus vooruit maar.
Vandaag A. Geen zon hier (komt denk ik ook niet meer
) en B. Voel ik me toch niet zo goed vandaag. Beetje teveel gedaan afgelopen week. Dus dat wordt straks alleen even bij mijn paardjes kijken, kroelen en voeren. Een ritje zit er niet meer in vandaag.
Ga straks wel gezellig even bij een vriendin op stal koekeloeren en beetje kletsebetsen. Ook leuk!
Vandaag A. Geen zon hier (komt denk ik ook niet meer

Ga straks wel gezellig even bij een vriendin op stal koekeloeren en beetje kletsebetsen. Ook leuk!
Castor

Hier ook weinig bijzondere plannen vandaag... Robbert heeft vanmiddag les met Peer, altijd leuk om te kijken!
Capone (KWPN), Beer en Grijze 

En foto's maken he tijdens zijn les 

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Ja,we willen peer wel weer eens zien 

Yeeeejjj vanochtend spontaan een bosrit gemaakt met 2 dinnetjes van stal. Alles stond vol dus naja dan maar turbo opzadelen en lekker het bos in met zn drietjes. Was zooooooo lekker.... en kdiesje hoeft niks aan zn kdietie te doen hoor, jemig wat een tempo en amper zweetjes toen we thuiskwamen. Echt top!!
Kwam dus niks van zn vrije dagje dus die krijgt hij morgen
Kwam dus niks van zn vrije dagje dus die krijgt hij morgen

Peertje foto's
altijd leuk 
Ach Viv.. Dit was toch ook een soort vrije dag voor Kdies..? Lekker beetje voor de ontspanning een bosritje doen met paardenvriendjes
Ik zit van t weekend een weekendje in Limboland met familie... Vrijwillig verplicht zegmaar
Maar zal best wel leuk worden... Denk ik... Hoop ik...

Ach Viv.. Dit was toch ook een soort vrije dag voor Kdies..? Lekker beetje voor de ontspanning een bosritje doen met paardenvriendjes

Ik zit van t weekend een weekendje in Limboland met familie... Vrijwillig verplicht zegmaar

Maar zal best wel leuk worden... Denk ik... Hoop ik...
Castor

Volgens mij staat Viv er weer iedere dag van te kijken wat voor topknol ze heeft, na elk avontuur minstens één 'jemig' hihi
Ik hoop ook voor je dat het leuk wordt Ilona
Als alles goed loopt ga ik morgen met Hay naar het bos, heb halveling afgesproken met iemand van een ander forum die alle bossen bij ons in de buurt op haar duimpje én ze heeft een o.a. een fjord! Kan niet anders dan leuk worden
Ik hoop ook voor je dat het leuk wordt Ilona

Als alles goed loopt ga ik morgen met Hay naar het bos, heb halveling afgesproken met iemand van een ander forum die alle bossen bij ons in de buurt op haar duimpje én ze heeft een o.a. een fjord! Kan niet anders dan leuk worden

Iloon Limboland is leuk, waar ga je heen psies?
Oeh leuk Jil, medefjorden zijn zowizo goedgekeurd hihi.