Klinkt ineens wel heel anders hoor.. mijn 4-jarige..
Is Bono een Inco uit de merrie Nora? Hij is geruind neem ik aan?Bono schreef:Het rijden gaat goed, alhoewel Bono wel eigenwijs kan zijn maar dat hoort bij de Fjord!!
Het is een erg lief beest!! We bouwen het rustig op hij mag strax zijn hele leven nog lopen voor mij!!
Even wat speurwerk gedaan in mijn Fjordenbestand op de naam Bono. Als je wilt dat hij opgenomen wordt in het stamboek dan moet je naar de keuring. Als jonge hengst ben je toch ook al een keertje met hem naar de HK geweest. Er is vast wel een premiekeuring bij jou in de buurt.Bono schreef:Ja, idd hij is van Inco en Nora!! Hoe weet je dat?? Ja, hij is geruind![]()
![]()
Ik twijfel alleen eraan of ik wel of niet naar de keuring zal gaan ik wil wel eigenlijk dat hij opgenomen wordt in t stamboek!!
En Duitsland is groot hoor, het meeste ligt wel verder weg dan Amsterdam.Corine schreef:Ja, dat weet ik Ilonka, maar toch denk ik niet dat je snel in een ander land een paard gaat kopen, daar moet het toch wel al bij voorbata op de foto bijzonder mee klikken. Maar wie weet doen die mensen het wel jaarlijks