H-tjes hebben 't voor elkaar, ze zijn alweer 1 jaar, deel 2
Re: H-tjes hebben 't voor elkaar, ze zijn alweer 1 jaar, dee
Hindra wordt 2 april 2 jaar. En in de beginpost staan ze op leeftijdvolgorde en Hindra staat bovenaan.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

hahaha jeetje...keek dus net weer naar de beginpost en de foto van Heros...jemig wat een verschil met nu....
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Zal die gegevens dan maar geven zeker (totaal vergeten
)
V Barelhofs Salto (VV Revel Jack)
M Gleiniant Sonnet
VM Gleiniant Snaffles
geboortedatum: 19/04/2011

M Gleiniant Sonnet
VM Gleiniant Snaffles
Snaffles....wat een ge-wel-dige naam!!!Keandra schreef:Zal die gegevens dan maar geven zeker (totaal vergeten)
M Gleiniant Sonnet
VM Gleiniant Snaffles

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Ja leuk om te zien he Nathalie hoe de paarden dan weer veranderd zijn in een jaar tijd.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Genoteerd in de beginpost.Keandra schreef:Zal die gegevens dan maar geven zeker (totaal vergeten)
M Gleiniant Sonnet
VM Gleiniant Snaffles
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

We hebben Heros vandaag een beetje amateuristisch opgemeten. Bezem op z'n rug (Cos stond natuurlijk alweer achterin de bak..."aaaaaaaaargh..een bezem op je rug.....THE HORROR!!!!"
) en meetlint erlangs. We kwamen op een schofthoogte (onderaan z'n halsaanzet gemeten dus op z'n rug) van 1m46 en z'n kont staat nu op 1m49,5
....ietsje overbouwd weer??? 
Wilde Cos eigenlijk ook zo doen maar die was al zo in shock van alleen het aanzicht dat het bij Heros gedaan werd dat ik maar besloot om hem niet te plagen vandaag. Gisteren had Cayleigh hem voor mij "getraind" en was hij superbraaf dus kon hij vandaag een potje bij me breken

Wilde Cos eigenlijk ook zo doen maar die was al zo in shock van alleen het aanzicht dat het bij Heros gedaan werd dat ik maar besloot om hem niet te plagen vandaag. Gisteren had Cayleigh hem voor mij "getraind" en was hij superbraaf dus kon hij vandaag een potje bij me breken

fjordenreus Heros. Hier staan ze allebei ook weer lekker overbouwd te zijn.
Naja de een een beetje meer dan de ander.
Voor hoeveel kilogram fjord ontwormen jullie op dit moment ?
kom net bij de dierenarts vandaan (waar ik dus ook alleen maar mijn wormenkuren haal) waar ik 2 kuren in mijn maag gesplits kreeg met de mededeling voor allebei eentje, maar vind voor 600 kilo ontwormen voor een twenter voor mijn gevoel toch iets te veel van het goede
Naja de een een beetje meer dan de ander.
Voor hoeveel kilogram fjord ontwormen jullie op dit moment ?
kom net bij de dierenarts vandaan (waar ik dus ook alleen maar mijn wormenkuren haal) waar ik 2 kuren in mijn maag gesplits kreeg met de mededeling voor allebei eentje, maar vind voor 600 kilo ontwormen voor een twenter voor mijn gevoel toch iets te veel van het goede
Go, ik zou toch die volledige tube geven hoor, anders wordt het toch vuilbak
Wij geven voor Swann (1.10m) wel een halve tube, denk niet dat die 300kg weegt.
Gisteren nog even gaan knuffelen met Swann.
Ze geeft zo'n leuke knuffels. Fantastisch dier gewoon.
Ga straks de camera meedoen, mag leslie een paar foto's maken van mij en plakzwaan.
Wij geven voor Swann (1.10m) wel een halve tube, denk niet dat die 300kg weegt.
Gisteren nog even gaan knuffelen met Swann.
Ze geeft zo'n leuke knuffels. Fantastisch dier gewoon.
Ga straks de camera meedoen, mag leslie een paar foto's maken van mij en plakzwaan.

Vorig jaar kreeg Fim nog een halve spuit, maar nu een hele.
Jeetje Nathalie zeg eens even tegen Heros dat ie stopt met groeien
Fimke is nu 1.40 en niet echt erg overbouwd, hoop wel dat er nog een paar cm bij komen hoor.
Jeetje Nathalie zeg eens even tegen Heros dat ie stopt met groeien

Fimke is nu 1.40 en niet echt erg overbouwd, hoop wel dat er nog een paar cm bij komen hoor.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Heros, denkt, stoere naam, hoort groot stoer paar bij!
Dus ik wordt groot!
Dus ik wordt groot!
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Hoop niet dat Fimke zo denkt hihi.
Lief meisje met een lieve meisjes naam en dan moet je ook vooral niet te groot worden
Lief meisje met een lieve meisjes naam en dan moet je ook vooral niet te groot worden

♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
rowenna schreef:Hoop niet dat Fimke zo denkt hihi.
oh pffffft...maar die van jou heeft al blauwe ogen

Oke oke, jij wint Nathalie. 

♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Ben ook weer online. Lastig geen internet.
Tegen mijn principes in gaat hjala deze zomer toch uit de opfok richting Veenendaal.
Heb een goed plekje gevonden in Scherpenzeel waar ook het friesje staat en daar mag ze bij. Weiland is allemaal niet mega groot, maar ze kunnen dag en nacht naar buiten hebben een schuilstal en lekker op het gras.
Het is de bedoeling dat ze dan af en toe mee uit wandelen gaat, de basisregels leert en lekker vertroeteld wordt.
Nog steeds niet 100% achter mijn beslissing maar het komt steeds meer. Deze keuze is op dit moment voor mijzelf het beste, maar voor hjala wordt het anders en iedereen zegt dat ze daar echt niet anders van wordt. Ik met mm eeuwige getwijfel. Maar het idee dat ze over paar maandjes hier is doet me wel onwijs goed.
Tegen mijn principes in gaat hjala deze zomer toch uit de opfok richting Veenendaal.
Heb een goed plekje gevonden in Scherpenzeel waar ook het friesje staat en daar mag ze bij. Weiland is allemaal niet mega groot, maar ze kunnen dag en nacht naar buiten hebben een schuilstal en lekker op het gras.
Het is de bedoeling dat ze dan af en toe mee uit wandelen gaat, de basisregels leert en lekker vertroeteld wordt.
Nog steeds niet 100% achter mijn beslissing maar het komt steeds meer. Deze keuze is op dit moment voor mijzelf het beste, maar voor hjala wordt het anders en iedereen zegt dat ze daar echt niet anders van wordt. Ik met mm eeuwige getwijfel. Maar het idee dat ze over paar maandjes hier is doet me wel onwijs goed.
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
Is toch een goed plan Lisa? Paardje dichter bij en je kunt al wat leuke dingen met 'r gaan doen.
Ze heeft een tijd lekker mogen genieten met andere fjordjes en nu is het tijd voor andere leuke dingen. Dus hup weg met die twijfels hoor.
Ze heeft een tijd lekker mogen genieten met andere fjordjes en nu is het tijd voor andere leuke dingen. Dus hup weg met die twijfels hoor.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Haha ja rowenna ik weer het. Keuze is ook gemaakt hoor, maar als ik dan denk aan die jonge fjorden in die grote weilanden konen die twijfels even terug.
Keuring wordt dan natuurlijk ook anders. Gaat er nog iemand met h-tje naar wijk bij Duurstede of Beekbergen?
wel leuk als meerdere mensen komen!
Keuring wordt dan natuurlijk ook anders. Gaat er nog iemand met h-tje naar wijk bij Duurstede of Beekbergen?
wel leuk als meerdere mensen komen!
Alinde mijn ster!!
Alinde mijn ster!!
Zal wel met Fim naar Beekbergen willen gaan, maar van Bon ziet me al aan komen hihi.
Ik ben trouwens ook altijd zo'n twijfelmuts hoor
Ik ben trouwens ook altijd zo'n twijfelmuts hoor

♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Haha ja idd dat gaat wat lastig!
Laat het gras maar komen zou ik zeggen!
Laat het gras maar komen zou ik zeggen!
Alinde mijn ster!!
Alinde mijn ster!!
Ik had hetzelfde hoor Lisa. Ik heb Heros natuurlijk al vorig jaar naar huis gehaald en heb daar ook heel erg over getwijfeld want hij stond daar toch zo lekker met zoveel ruimte en fijne vriendjes. Hoewel ik het zelf natuurlijk helemaal fantastisch vond (en Cayleigh ook
) dat hij naar huis kwam, heb ik er echt een poos mee gezeten of het wel voor zijn "best interest" was.
Nu een jaar verder, vind ik het gewoon zo fijn dat ik hem zie opgroeien. Hij speelt met P.C. alsof het een lieve lust is, volgt Cos als zijn schaduw en krijgt op zijn kop van de dames
. Ik doe eigenlijk nog helemaal niks met hem, af en toe een halstertje om en klein stukje op het pad lopen als Cayleigh mee wil lopen met Dicky, borstelen en vooral heel veel knuffelen 

Nu een jaar verder, vind ik het gewoon zo fijn dat ik hem zie opgroeien. Hij speelt met P.C. alsof het een lieve lust is, volgt Cos als zijn schaduw en krijgt op zijn kop van de dames