Time flies.. de F-jes richting 2 jaar in topic deel 5!
Re: Time flies.. de F-jes richting 2 jaar in topic deel 5!
Sterkte Lindy!
Ferro en Fendora zien er goed uit, zeg!
Fijn dat Faira het zo goed deed met de cursus. Dan weet je nu waar je verder mee kan oefenen.
Binnenkort is Fjella vast wel met Hedwich aan het spelen. Leuk zeg, moeder en twee dochters bij elkaar in de wei.
Fenna heeft een paar dagen alleen op stal gestaan. Dat is wel goed geweest voor d'r, want ze vindt het nu niet meer erg om alleen te zijn.
Vandaag is de hoefsmid geweest en ze had twee plekjes bij haar straal die niet helemaal goed waren. Het zou rotstraal kunnen worden. Ik heb een spuitbus gekregen om het te behandelen.
Ze was wel blij toen ze vanavond weer naar de wei mocht. Al het jacobskruid is eruit gelukkig, dus daar hoeven we ons geen zorgen meer over te maken.
Ferro en Fendora zien er goed uit, zeg!
Fijn dat Faira het zo goed deed met de cursus. Dan weet je nu waar je verder mee kan oefenen.
Binnenkort is Fjella vast wel met Hedwich aan het spelen. Leuk zeg, moeder en twee dochters bij elkaar in de wei.
Fenna heeft een paar dagen alleen op stal gestaan. Dat is wel goed geweest voor d'r, want ze vindt het nu niet meer erg om alleen te zijn.
Vandaag is de hoefsmid geweest en ze had twee plekjes bij haar straal die niet helemaal goed waren. Het zou rotstraal kunnen worden. Ik heb een spuitbus gekregen om het te behandelen.
Ze was wel blij toen ze vanavond weer naar de wei mocht. Al het jacobskruid is eruit gelukkig, dus daar hoeven we ons geen zorgen meer over te maken.
Odette&Fenna
Lindy en Lisa heel veel sterkte met het verlies va Quincy het was een juiste beslissing geweest hoor voor haar.
Anita Ferro ziet er super uit hoor
al een echte kerel en Fendora is ook een plaatje. Blijft Ferro nog hengst of is hij al geruind?

Anita Ferro ziet er super uit hoor

Ferro is nog steeds hengst.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- nadinefjorden
Wat gaat de tijd toch alweer snel
Heeft iedereen al toekomstplannen? In de zin van zadelmak maken, inrijden en volgend jaarr of t jaar daarna?
Fayah komt na de keuring naar mij en dan wil ik beginnen met grondwerk/NH lessen en wandelen langs van alles en nog wat om haar goed verkeersmak te maken, wij staan dicht aan t bos/duin en strand dus we gaan ook zeker wandelingen over t strand maken, heb er al helemaal zin in.
Dan wil ik volgend jaar (ligt aan t weer) wat longeerwerk gaan doen en als ze er klaar voor is de zomer gebruiken om zadelmak en de beginselen te leren, de winter mag ze dan even nadenken en lekker spelen (aangezien ik alleen buitenfaciliteiten heb) de zomer zullen veel stapritjes door t bos worden
En in 2013 gaan we echt aan de bak
Plannen kunnen natuurlijk altijd veranderen
Nog 11 weekjes kan niet wachten op mijn kleine meid
Heb al heerlijk geshopt zal van de week even fotos maken van fayah der garderobe
Heeft iedereen al toekomstplannen? In de zin van zadelmak maken, inrijden en volgend jaarr of t jaar daarna?
Fayah komt na de keuring naar mij en dan wil ik beginnen met grondwerk/NH lessen en wandelen langs van alles en nog wat om haar goed verkeersmak te maken, wij staan dicht aan t bos/duin en strand dus we gaan ook zeker wandelingen over t strand maken, heb er al helemaal zin in.
Dan wil ik volgend jaar (ligt aan t weer) wat longeerwerk gaan doen en als ze er klaar voor is de zomer gebruiken om zadelmak en de beginselen te leren, de winter mag ze dan even nadenken en lekker spelen (aangezien ik alleen buitenfaciliteiten heb) de zomer zullen veel stapritjes door t bos worden

En in 2013 gaan we echt aan de bak
Plannen kunnen natuurlijk altijd veranderen
Nog 11 weekjes kan niet wachten op mijn kleine meid
Heb al heerlijk geshopt zal van de week even fotos maken van fayah der garderobe
wat wordt ferro een grote man anita.. ook echt wel richting volwassen.
vind het echt leuk om te zien hoe onze beebies langzamerhand volwassener worden.
mijn plannen zijn wandelen tot volgend jaar lente. daarna ook nog wel hoor
maar dan wil ik met lange teugelen-les en wat longeren gaan beginnen als voorbereiding op het rijden.
ik mag er de zomer even een keertje op van mezelf, voor het gevoel en idee
en ook ik ga in 2013 voorjaar rustig aan beginnen met inrijden en wil ook dan zo snel mogelijk lekker het bos in.
dan is Ko dik 4 jaar.
vind het echt leuk om te zien hoe onze beebies langzamerhand volwassener worden.
mijn plannen zijn wandelen tot volgend jaar lente. daarna ook nog wel hoor

ik mag er de zomer even een keertje op van mezelf, voor het gevoel en idee

en ook ik ga in 2013 voorjaar rustig aan beginnen met inrijden en wil ook dan zo snel mogelijk lekker het bos in.
dan is Ko dik 4 jaar.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Finn; Ik zag je, ik wou je, ik heb je, ik hou je!!
De zusjes samen:
Fjella, Manus x Tea en Hedwich, Cikaro x Tea.
Lief toch??

Fjella, Manus x Tea en Hedwich, Cikaro x Tea.
Lief toch??

Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
té schattig Esther
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Super lief Esther!
Finn; Ik zag je, ik wou je, ik heb je, ik hou je!!
Wat lief, de twee zusjes bij elkaar!
Fenna heeft voor het eerst haar touwhalster om gehad. Stap en halthouden doet ze al best goed.
Het is de bedoeling om haar volgend jaar rustig in te rijden, maar ik wacht eerst maar eens af hoe ze uitgroeit. Ik vind haar nu nog zo'n ukkie.
Fenna heeft voor het eerst haar touwhalster om gehad. Stap en halthouden doet ze al best goed.
Het is de bedoeling om haar volgend jaar rustig in te rijden, maar ik wacht eerst maar eens af hoe ze uitgroeit. Ik vind haar nu nog zo'n ukkie.
Odette&Fenna
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Sterkte met het verlies van Quincy 
Wat een prachtige foto van de zusjes Esther!
Hier beginnen de zusjes elkaar ook steeds meer te waarderen
Ze kunnen zo geweldig leuk spelen samen!! En heb ze van de week voor het eerst met elkaar zien kroelen, heb er vandaag zelfs foto's van gemaakt. Het is zo'n lekker stel
Alleen met eten moet Gwynna echt oppassen, dan is Finnea de baas 

Wat een prachtige foto van de zusjes Esther!
Hier beginnen de zusjes elkaar ook steeds meer te waarderen

Dat is toch wel plezieriger Reinou als de zusjes het met elkaar kunnen vinden.
Wij hebben vandaag ook broer en zus met elkaar laten kennismaken. G-tje en H-tje wel te verstaan. Foto's zal ik even in het G-tjes topic plaatsen.
Wij hebben vandaag ook broer en zus met elkaar laten kennismaken. G-tje en H-tje wel te verstaan. Foto's zal ik even in het G-tjes topic plaatsen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- nadinefjorden
Ik heb bij pics plaza de garderobe van fayah neergezet hihi
Waat een leuke foto esther
Waat een leuke foto esther
Esther: Wat een ontzettend lieve foto
.
Ik ben nu bezig met grondwerk, daar heb ik ook les in. En ik wandel veel buiten met de nannen. Volgend jaar wil ik rustig beginnen met wat longeren en zadelmak maken. Als dit allemaal goed gaat wil ik rustig beginnen met ruitermak maken en dan kijken hoe het gaat. Of ik ze volgend echt oppak weet ik niet. Misschien alleen longeren en lekker ritjes door het bos. (Als er gas, stuur en rem op zit natuurlijk
). En dan het jaar erna echt oppakken.
Maar het ligt ook aan hoe de paardjes zelf zijn. Ze zijn nu super leergierig en willen alles doen. Als ik mijn grondwerk lessen heb vinden ze dat ook helemaal geweldig.

Ik ben nu bezig met grondwerk, daar heb ik ook les in. En ik wandel veel buiten met de nannen. Volgend jaar wil ik rustig beginnen met wat longeren en zadelmak maken. Als dit allemaal goed gaat wil ik rustig beginnen met ruitermak maken en dan kijken hoe het gaat. Of ik ze volgend echt oppak weet ik niet. Misschien alleen longeren en lekker ritjes door het bos. (Als er gas, stuur en rem op zit natuurlijk

Maar het ligt ook aan hoe de paardjes zelf zijn. Ze zijn nu super leergierig en willen alles doen. Als ik mijn grondwerk lessen heb vinden ze dat ook helemaal geweldig.
Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Leuk, al die broertjes en zusjes die bij elkaar staan.
Fenna is vanavond nog net niet de wei uitgespoeld. Wat ging het hard zeg, het hele manege terrein stond blank.
Fenna is vanavond nog net niet de wei uitgespoeld. Wat ging het hard zeg, het hele manege terrein stond blank.
Odette&Fenna
- nadinefjorden
Fayah komt iets eerder naar huis joehoe!!!
22 juli ipv 19 aug dus nog een kleine 7 weekjes
Ik kan mijn draai niet vinden en ben obdesief met mijn diabetes bezig, misschien kan fayah wat regelmaat en afleiding bieden, ik blijf namelijk t liefst de hele dag op de bank hangen (het is dat ik moet werken)
22 juli ipv 19 aug dus nog een kleine 7 weekjes
Ik kan mijn draai niet vinden en ben obdesief met mijn diabetes bezig, misschien kan fayah wat regelmaat en afleiding bieden, ik blijf namelijk t liefst de hele dag op de bank hangen (het is dat ik moet werken)
wat leuk nadine, spannenddd! en fayah zal vast een hele goede fijne afleiding zijn 

Toen ik net ziek was van mijn CVS, heeft Jeskim me er ook een heel stuk doorheen geholpen. Uberhaupt weer buiten komen, een doel hebben e.d. Het heeft mij zeker goed gedaan!! Goede keuze!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Wat een super foto Esther!
En Nadine wat fijn dat ze eerder komt!
En Nadine wat fijn dat ze eerder komt!

Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
- nadinefjorden
daarom ben ik zo gek op dieren, ze zeggen niks maar weten precies wat je voelt en passen zich aan