Sneller dan gedacht: C-tjes topic deel 8!
Re: Sneller dan gedacht: C-tjes topic deel 8!
Nou ik ga afhaken voor de fjordsport zaterdag want die dikke wil niet meer normaal lopen. Als ik buiten ga stappen/draven is er niks aan de hand. Ga ik de bak in dan ontstaat er ellende. Mijn instructrice denkt de groei in combi met haar puber leeftijd. Ze loopt onregelmatig met lessen, heel erg kort en drukt vreselijk haar rug weg, dus ga geen oorlog voeren zaterdag met haar en heb afgemeld. Eerst maar is helemaal terug naar de basis. Volgende week de Abopoefendag probeer ik hopelijk wel als ze dan niet schots en scheef loopt, maar dan zijn we weer 1,5 week verder

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Hier schiet het momenteel ook niet op met lessen,Corner zeker alweer 3 weken niks gedaan vanwege slecht weer en geen rijbak,manneke word beetje mollig,
Maar nog een weekje dan verkassen we en mag hij weer regelmatig aan de longeerlijn hangen,
ook hij is in de groei weer ,althans ik vind zijn achterhand weer hoger lijken.
Maar nog een weekje dan verkassen we en mag hij weer regelmatig aan de longeerlijn hangen,
ook hij is in de groei weer ,althans ik vind zijn achterhand weer hoger lijken.
Hoe doe je dat? Hij heeft er hier al heel vaak een knal voor z'n kop voor gehad maar gaat gewoon door, hahaha.Bella schreef:Moet zeggen...hij leert het al beetje dat dat dus niet magdus wie weet straks tóch nog een schootknuffel er bij Anita. (al zie ik m voorlopig nog geen celony II worden
..heeft hij heel ander karakter voor)
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

ah wat vervelend voor hem. Gelukkig kan je snel bij steffie terecht. hopelijk is je zadel niet te lang. Want warme plek net achter het zadel.... dat klinkt niet goed...Viv schreef:Yup ze kon niet eerder helaas. Naja dat weekje zingen we ook nog wel uit. T zit presies achter bij de kussens van mn zadel dus zodra dat erop gaat heeft hij er al last van. Dus zadel gaat ook mee naar Steffie.
Mn arme knulletje. En uiteraard weer vlak voor de ABOP, what else is new. Dus daar reken ik ook maar niet op dat we die kunnen doen. B springen moeten we ook al afbellen ben ik bang. Dus geen model-Kdies in 2010.
---
Nee te lang zeker niet hoor (17.5" en Kdies heeft een erg lange rug). Komt doordat mn zadel continu naar rechts glijdt (moet anders opgevuld) en dan ga je continu corrigeren naar links. Of de werveltjes altijd al scheef hebben gestaan weet ik niet (Kdies is extreem links zeg maar hahaha).
Gister is mn instructrice geweest en die heeft ipv lesgeven hem een heerlijke intensieve massage gegeven (blijkt ook paardenmasseur te zijn). Hij zat behoorlijk vast. Woepsie.
Volgende week nog een sessie en tussendoor aan de pessoa zetten en veel wandelen. Mocht er van haar na het weekend ook wel weer op maar daar heb ik zelf geen goed gevoel bij, eerst maar ff Steffie afwachten.
Gister is mn instructrice geweest en die heeft ipv lesgeven hem een heerlijke intensieve massage gegeven (blijkt ook paardenmasseur te zijn). Hij zat behoorlijk vast. Woepsie.
Volgende week nog een sessie en tussendoor aan de pessoa zetten en veel wandelen. Mocht er van haar na het weekend ook wel weer op maar daar heb ik zelf geen goed gevoel bij, eerst maar ff Steffie afwachten.
Tja, hij krijgt hier ook een dreun met stemcorrectie dus geen idee in hoeverre dat anders gaatAnita45 schreef:Hoe doe je dat? Hij heeft er hier al heel vaak een knal voor z'n kop voor gehad maar gaat gewoon door, hahaha.Bella schreef:Moet zeggen...hij leert het al beetje dat dat dus niet magdus wie weet straks tóch nog een schootknuffel er bij Anita. (al zie ik m voorlopig nog geen celony II worden
..heeft hij heel ander karakter voor)

Geluk is de vrucht van intens werk
Vreemde ogen dwingen moet je dan maar denken want wij doen precies hetzelfde.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ik ben nog niet zo heel lang lid van FW..
MAar ik heb ook een C'tje
Ik las deze topic en heel veel dingen zijn zo herkenbaar! Cural wordt nu ook behandeld door een osteopaat omdat hij vast zit..Zadel ook al helemaal laten controleren en ook hij probeert onder het werken uit te komen
. Buiten dit is het een ontzettende knuffel die heel erg van aandacht houdt!
Ondanks dat ben ik ontzettend blij met hem!
MAar ik heb ook een C'tje

Ik las deze topic en heel veel dingen zijn zo herkenbaar! Cural wordt nu ook behandeld door een osteopaat omdat hij vast zit..Zadel ook al helemaal laten controleren en ook hij probeert onder het werken uit te komen

Ondanks dat ben ik ontzettend blij met hem!
Cural: Mn lieve gele vriend!
V. Sven
M. Ura
B Fjordsport
KNHS B+11, L1+10, L2+10, M1+3
RUINENKAMPIOEN 2011 VORDEN 37 PUNTEN!!!
B zadelproef dussssss MODELRUIN!!!
V. Sven
M. Ura
B Fjordsport
KNHS B+11, L1+10, L2+10, M1+3
RUINENKAMPIOEN 2011 VORDEN 37 PUNTEN!!!
B zadelproef dussssss MODELRUIN!!!
Nou amzing changes hier, masseren heeft blijkbaar goed geholpen. Warme plek is bijna weg en mijnheer vond zichzelf buiten weer erug lollig 
Dus Dat zijn goede berichten gelukkig. Donderdag komt ze weer en dan de dinsdag erop naar Steffie.

Dus Dat zijn goede berichten gelukkig. Donderdag komt ze weer en dan de dinsdag erop naar Steffie.
Brigit welkom!! Dat vraagt om pics natuurlijk 

Ja Brigit, we want picca's 
Eindelijk mijn vlas en kuilgras binnen na werkelijk dik 2 maanden bidden en smeken.
Vorige keer in april kwam de hooiman direct hooi leveren en de vlas meneer stond de volgende ochtend om 7.00 op de stoep. Bij beide in aug weer nieuw spul besteld voor ruim half jaar, komen ze alle 2 niet. Steeds smoesjes dat ze het kwamen brengen maar niet komen. 1,5 week terug andere vlasman gebeld en 2 dagen later stonden er 84 balen. Super bedrijf dus.
Voor het hooi hadden we alvast een ander aangeschoten, ook die kwam niet leveren. Werd zelfs zo erg dat onze overbuurman ons een grote baal kuil kwam brengen omdat ik gewoon zonder voer kwam te zitten. Met 2 paarden een grote baal wegwerken wordt hem niet dus de helft in de vuilnisbak en ter overboeking 2 kleine baaltjes ergens anders gekocht omdat de hooiman nu zelf had gebeld dat die ons vorige week kwam leveren. Je meot toch wat he. Nou niet dus. Vandaag nog niks.
Gisteren weer 2 baaltjes gehaald en gevraagd of deze man er meer kon leveren. Hij zou vandaag terug bellen, belde die net op, dat die gelijk kon leveren. Nou graaaaaaag dus.
Nu levert de nieuwe kuilleverancier ook vlas en de nieuwe vlasleverancier ook kuil. Ff voor volgende keer de goedkoopste in de gaten houden.
Kunnen we in ieder geval de winter door.

Eindelijk mijn vlas en kuilgras binnen na werkelijk dik 2 maanden bidden en smeken.
Vorige keer in april kwam de hooiman direct hooi leveren en de vlas meneer stond de volgende ochtend om 7.00 op de stoep. Bij beide in aug weer nieuw spul besteld voor ruim half jaar, komen ze alle 2 niet. Steeds smoesjes dat ze het kwamen brengen maar niet komen. 1,5 week terug andere vlasman gebeld en 2 dagen later stonden er 84 balen. Super bedrijf dus.
Voor het hooi hadden we alvast een ander aangeschoten, ook die kwam niet leveren. Werd zelfs zo erg dat onze overbuurman ons een grote baal kuil kwam brengen omdat ik gewoon zonder voer kwam te zitten. Met 2 paarden een grote baal wegwerken wordt hem niet dus de helft in de vuilnisbak en ter overboeking 2 kleine baaltjes ergens anders gekocht omdat de hooiman nu zelf had gebeld dat die ons vorige week kwam leveren. Je meot toch wat he. Nou niet dus. Vandaag nog niks.
Gisteren weer 2 baaltjes gehaald en gevraagd of deze man er meer kon leveren. Hij zou vandaag terug bellen, belde die net op, dat die gelijk kon leveren. Nou graaaaaaag dus.
Nu levert de nieuwe kuilleverancier ook vlas en de nieuwe vlasleverancier ook kuil. Ff voor volgende keer de goedkoopste in de gaten houden.
Kunnen we in ieder geval de winter door.

Hoi meiden
Sorry dat ik een tijd niks heb laten horen maar ben enorm druk geweest ook met mijn man met zijn herstel en de meiden vakantie tussendoor etc dus druk duk.
Hummer is 3 weken geleden nagekeken door de tandarts en alles was goed , vandaag is de osteopaat geweest want hij bleef met rijden huppelen en onregelmatig lopen. Hij bleek dus een ruggenwervelblokkade te hebben en die is op zijn plek gezet dus hij staat de komende dagen op rust en dan langzaam weer gaan beginnen met longeren
Sorry dat ik een tijd niks heb laten horen maar ben enorm druk geweest ook met mijn man met zijn herstel en de meiden vakantie tussendoor etc dus druk duk.
Hummer is 3 weken geleden nagekeken door de tandarts en alles was goed , vandaag is de osteopaat geweest want hij bleef met rijden huppelen en onregelmatig lopen. Hij bleek dus een ruggenwervelblokkade te hebben en die is op zijn plek gezet dus hij staat de komende dagen op rust en dan langzaam weer gaan beginnen met longeren
Er wilde vandaag iemand voor Coen komen kijken maar dat heb ik afgeblazen.
110 kg op Coentje vind ik toch niet zo'n fijn idee.
Vandaag was hij weer zo lekker braaf met het beslaan. Het is wat die dingen betreft echt een eitje.
110 kg op Coentje vind ik toch niet zo'n fijn idee.
Vandaag was hij weer zo lekker braaf met het beslaan. Het is wat die dingen betreft echt een eitje.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Nee dat zou ik ook niet doen. Ze kunnen zeggen dat fjorden alles dragers zijn, maar daar ben ik het totaal niet mee eens. Bovendien ben je met paardenSPORT bezig en vind ik dat als je verwacht dat het paard in goede conditie is, je het zelf ook moet zijn. Je gaat met 110 kg toch ook niet in een tutu aan het balletten of turnen of voetballen.

Nou dat vond ik ook. Ik wil een leuk baasje voor hem en zoals ik al eerder zei, hij staat niet in de weg dus ik heb de tijd.
Ik laat hem wel in het voorjaar castreren en dan zie ik wel lekker verder.
Ik laat hem wel in het voorjaar castreren en dan zie ik wel lekker verder.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
110 kg.. In een tutu op Coen! Brrr nee doe maar niet 
Hoi Birgit! Welkom bij de C'tjes. Ik ben ook benieuwd naar Cural.
@Dees, verloopt het herstel van je man goed? Hummer heeft zijn APK'tje ook weer gehad lees ik. Hopen dat de behandeling van de Osteo helpt.
Gisteren mijn duurste bit gekocht... Wel 2de hands, maar dan nog aan de prijs
. Hopelijk heb ik hem maandag!
Het zou fijn zijn als ik snel weer es te paard zou kunnen om het bit uit te proberen.
Heb bij Tentenkamp ook een nieuw sjabrakje gekocht dus die wil ik ook graag testen

Hoi Birgit! Welkom bij de C'tjes. Ik ben ook benieuwd naar Cural.
@Dees, verloopt het herstel van je man goed? Hummer heeft zijn APK'tje ook weer gehad lees ik. Hopen dat de behandeling van de Osteo helpt.
Gisteren mijn duurste bit gekocht... Wel 2de hands, maar dan nog aan de prijs

Het zou fijn zijn als ik snel weer es te paard zou kunnen om het bit uit te proberen.
Heb bij Tentenkamp ook een nieuw sjabrakje gekocht dus die wil ik ook graag testen

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Ik heb ook gekoopt,en vind het helemaal geweldig,

Ik had geen camera mee,maar ik heb vandaag zo,n combi hoofdstel halster gekocht,
en dat staat Corner ook niet verkeerd.
Heeft iemand hier ook zo,n hoofdstel?
De medewerkster die ik naar ervaringen ermee vroeg,had zelf ook een fjord en zat er ook al verliefd naar te kijken.

Ik had geen camera mee,maar ik heb vandaag zo,n combi hoofdstel halster gekocht,
en dat staat Corner ook niet verkeerd.
Heeft iemand hier ook zo,n hoofdstel?
De medewerkster die ik naar ervaringen ermee vroeg,had zelf ook een fjord en zat er ook al verliefd naar te kijken.
Is het een roze geworden Ilona? 
@ Inge: ik heb ooit zo'n halsterhoofdstel overgenomen van Marieke, maar uiteindelijk nooit als echt hoofdstel gebruikt. Was wel heel mooi voor foto's, maar ik kreeg de verhoudingen niet goed, als het bit goed zat was de neusriem te strak en als de neusriem goed zat, het bit te los.
Ondertussen zijn de sluitingen helemaal geschimmeld (te lang in het vieze berghok laten slingeren
) en issie klaar voor de vuilbak.

@ Inge: ik heb ooit zo'n halsterhoofdstel overgenomen van Marieke, maar uiteindelijk nooit als echt hoofdstel gebruikt. Was wel heel mooi voor foto's, maar ik kreeg de verhoudingen niet goed, als het bit goed zat was de neusriem te strak en als de neusriem goed zat, het bit te los.
Ondertussen zijn de sluitingen helemaal geschimmeld (te lang in het vieze berghok laten slingeren

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Volgens mij moet Jilly eens een schoonmaak gaan houden
Komt vast wel een keer iemand op Coen z'n pad waar je wel een goed gevoel bij hebt.
Hebben we precies zo bij gerrit gehad.
110 vind ik ook een beetje te gek worden.
Dees; hoe gaat het verder met je man?
Birgit; wil ook wel pics zien
Cindy vandaag in een pest humeur
Ze wist echt niet wat ze met de kleine man aan moest
Het ene moment was hij leuk en daarna weer niet.
Tis voor haar ook wel erg wennen nu.
Gerrit weg, in een nieuwe groep geplaatst en dan nu zo'n klein ding erbij en dat allemaal in een week tijd.

Komt vast wel een keer iemand op Coen z'n pad waar je wel een goed gevoel bij hebt.
Hebben we precies zo bij gerrit gehad.
110 vind ik ook een beetje te gek worden.
Dees; hoe gaat het verder met je man?
Birgit; wil ook wel pics zien

Cindy vandaag in een pest humeur

Ze wist echt niet wat ze met de kleine man aan moest

Het ene moment was hij leuk en daarna weer niet.
Tis voor haar ook wel erg wennen nu.
Gerrit weg, in een nieuwe groep geplaatst en dan nu zo'n klein ding erbij en dat allemaal in een week tijd.

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
Ik moet het nog uittesten met bit erin,maar ik ben iets zuiniger met m,n paarden spulletjes,Jilly schreef:Is het een roze geworden Ilona?
Ondertussen zijn de sluitingen helemaal geschimmeld (te lang in het vieze berghok laten slingeren) en issie klaar voor de vuilbak.
dus als het niks is,zal het hooguit marktplaats worden.