Nog geen beter nieuws (of in ieder geval een meer gericht idee) wat er loos is met Celony dus....dat niet weten wat het is, is echt verschrikkelijk...
En de tandarts is flink aan het werk geweest...brrrrr....Ik heb zelf al jaaaaaren geen gaatjes meer, maar je blijft huiveren als je leest dat er bij iets of iemand werk aan het gebit is....
Ik heb gisteren iets heel drastisch gedaan en iets wat ik altijd heb gezegd dat ik noooooooooooooit zou doen....Ik heb de manen van P.C. er helemaal radicaal afgeknipt

. Als het heel warm was, schuurde P.C. altijd wel iets (de DA hield het destijds op zweet-schuren vanwege zijn debiel dikke manen(kam), nu schuurt hij echter of zijn leven er vanaf hangt en aangezien zijn manen er toch al een heel stuk af waren (tijdens zijn 5 maanden verkocht zijn, waren ze immers door die persoon flink korter geknipt), moest ik ook niet al te zeer huilen (had hij zijn manen nog langer dan een meter gehad, zoals ze waren, dan was het al een heel stuk moeilijker geweest).
P.C. zelf genoot er intens van, die stond bijna te slapen met een centenbakkie en Cayleigh leek het idee van een fjordenboog helemaal geweldig (helemaal nu ik, tegen haar zin, de manen van Cos laat groeien). Dus nu even heel kort en vandaag weer lekker wassen (je ziet nu ook pas erg hoe dicht het haar is en hoe breed de manenkam, ik heb nog nooit zoiets gezien). En op naar de fjordenboog als het weer wat langer is.
Zou wel leuk zijn natuurlijk: een shetlander die lange manen hoort te hebben met een fjordenboog en een fjord die een boog hoort te hebben met lange manen