Nog 1 of al 2 jaar...onze E'tjes zijn de leukste, echt waar!
Re: Nog 1 of al 2 jaar...onze E'tjes zijn de leukste, echt w
Kijk en geniet bij PP!!!!!!!
Zijn super mooie foto's Roos!!Ekdal ziet er goed uit,veel beter dan de laatste keer dat we hem zagen op de foto.En fijn dat hij zo braaf was en mee werkte.Bedoel met zo'n fotoshoot is het toch wel handig als we een beetje mee denken met jeroos schreef:Komen jullie ook met de fjordjes dan naar Lisse Desiree, of alleen koeloere???
ZO IK BEN TROTTTSSSSSSSSS!!!!! ja geloof het of niet maar Ekdal was braaf met de fotos maken. zelf naar buiten gaan met de paraplu (om hem leuk te laten kijken)deed hij zo goed......Wie had dat kunnen bedenken???

Nee,we komen alleen koekeloere in Lisse

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Ik kan er gewoon niet overuit dat Ekdal zooo braaf was!En ik ben nogal een stresskip, dat geef ik eerlijk toe, maar als ik rustig ben dan is Ekdal dat ook, hij is daar wel heel gevoelig voor.
En dan hopen dat hij zo knap en mooi blijft voor de keuring, dan heb ik er wel een goed gevoel over!
Ben echt trots.....zwijmel, zucht!!!!
En Danc niet te vergeten....die is als zo braaf, maar ook op hem ben ik trots! Hij doet het toch maar even in de bosjes staan tussen de bloemen...
En dan hopen dat hij zo knap en mooi blijft voor de keuring, dan heb ik er wel een goed gevoel over!
Ben echt trots.....zwijmel, zucht!!!!
En Danc niet te vergeten....die is als zo braaf, maar ook op hem ben ik trots! Hij doet het toch maar even in de bosjes staan tussen de bloemen...

Ja suzanne, het is de belgische, hij luisterd ook naar 'Ale menneke', hihi.
Roos, je foto's zijn echt super mooi!!!! Dat word vast een heeeele volle muur met Danc en Ekdal plaatjes
Nancy, laatst reden wij op de snelweg tegen de avond, en toen dacht Sterre jouw te zien met Bartje bij een meer, waar die geluidsschermen ook staan, kan dat kloppen?
Wij hebben echt veel last van vliegen, niet normaal. Ze gaan soms zelfs op de oogbolling zelf zitten. De bremsen bremse helpt nouwelijks. Ook al een spray van leovet leeggespoten.
Nu hebben we van leovet een bepaald goedje uit een pot, een soort witte gel die je met een sponsje op moet smeren. Een uur na het smeren hielp het nog, hoop dat het vanavond nog steeds werkt. Morgen weer smeren.
Maar voor de ogen is het zo lastig, ik vind de goedjes te aggresief voor op het hoofd, of doen jullie anders?
Ze hebben sinds vandaag allemaal een vliegentouwtjesnetje voor, ik ben benieuwd.. Comeet en Ewald hebben de minste last trouwens, die hebben de langste voorplukken.
Vooorheen heb ik wel eens van die hoofdkappen gebruikt, maar daar kregen ze juist snel ontstoken ogen van, omdat het gaas toch tegen de ogen aan ging zitten.
Waar ik wel van baal is dat ik Eachann en Ewald juist zonder halster wilde zetten omdat ze van die kale zwarte plekken op hun hoofd krijgen omdat de haren wegschuren. Niet zo mooi met de keuring. Maar ja, die touwtjes moet je natuurlijk aan het halster vastmaken.
Dan vind ik minder vliegen in de ogen belangrijker dan 1 dagje mooi zijn op de keuring, maar ietsje zonde is het wel.
(ik ben trouwens ook erg benieuwd of alles vanavond de halsters nog om heeft, het zal vandaag wel 1 groot halster-van-de-kop-van-je-vriendje-trek-feest geweest zijn
)
Leuk het jubileum ook! We hebben er zin in.
Roos, je foto's zijn echt super mooi!!!! Dat word vast een heeeele volle muur met Danc en Ekdal plaatjes

Nancy, laatst reden wij op de snelweg tegen de avond, en toen dacht Sterre jouw te zien met Bartje bij een meer, waar die geluidsschermen ook staan, kan dat kloppen?
Wij hebben echt veel last van vliegen, niet normaal. Ze gaan soms zelfs op de oogbolling zelf zitten. De bremsen bremse helpt nouwelijks. Ook al een spray van leovet leeggespoten.
Nu hebben we van leovet een bepaald goedje uit een pot, een soort witte gel die je met een sponsje op moet smeren. Een uur na het smeren hielp het nog, hoop dat het vanavond nog steeds werkt. Morgen weer smeren.
Maar voor de ogen is het zo lastig, ik vind de goedjes te aggresief voor op het hoofd, of doen jullie anders?
Ze hebben sinds vandaag allemaal een vliegentouwtjesnetje voor, ik ben benieuwd.. Comeet en Ewald hebben de minste last trouwens, die hebben de langste voorplukken.
Vooorheen heb ik wel eens van die hoofdkappen gebruikt, maar daar kregen ze juist snel ontstoken ogen van, omdat het gaas toch tegen de ogen aan ging zitten.
Waar ik wel van baal is dat ik Eachann en Ewald juist zonder halster wilde zetten omdat ze van die kale zwarte plekken op hun hoofd krijgen omdat de haren wegschuren. Niet zo mooi met de keuring. Maar ja, die touwtjes moet je natuurlijk aan het halster vastmaken.
Dan vind ik minder vliegen in de ogen belangrijker dan 1 dagje mooi zijn op de keuring, maar ietsje zonde is het wel.
(ik ben trouwens ook erg benieuwd of alles vanavond de halsters nog om heeft, het zal vandaag wel 1 groot halster-van-de-kop-van-je-vriendje-trek-feest geweest zijn

Leuk het jubileum ook! We hebben er zin in.
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
Ja de kleine kamer komt vol met Dancer en Ekdal fotos....dat heb ik net besloten 
Dancer heeft wel zijn masker om, soms ligt hij los in het land. Gaat prima met de ogen.
Bij Ekdal smeer ik met een spons BB op rond de ogen, dat gaat goed. BB werkt hier wel super, gelukkig!

Dancer heeft wel zijn masker om, soms ligt hij los in het land. Gaat prima met de ogen.
Bij Ekdal smeer ik met een spons BB op rond de ogen, dat gaat goed. BB werkt hier wel super, gelukkig!
Hihi Roos, vind manlief dat goed, ik heb een paardenfoto verbod in de woonkamer. Wat er nu hangt mag hangen, maar er mag niks bij. Nou dat begrijp ik eigenlijk wel, ik wil ook geen combines, kranen, shovels, dumpers en ander zwaar geschud aan mijn muur
.
Bedoel je met BB die bremsen bremse, dus jij smeert het gewoon rond de ogen, op het voorhoofd zegmaar. Ik was zo bang dat als het bv gaat regen het goedje doorloopt de ogen in ofzo..
Ik heb het idee dat die creme van Leovet nog het beste werkt, maar het kan ook een moment opname geweest zijn.

Bedoel je met BB die bremsen bremse, dus jij smeert het gewoon rond de ogen, op het voorhoofd zegmaar. Ik was zo bang dat als het bv gaat regen het goedje doorloopt de ogen in ofzo..
Ik heb het idee dat die creme van Leovet nog het beste werkt, maar het kan ook een moment opname geweest zijn.
Ja Bremsen Bremse. Ik spray het dan op een spons en smeer het zo op Ekdals hoofd. Ideaal aangezien het geen vlekken geeft bij een licht paard.
Gaat prima.
Danc heeft een masker, want die krijgt echt dikke ogen, dat is zo zielig.
WIj hebben nog een kamer over dus daar komen heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel fotos....
(en tsja er hangen ook motor fotos aan de andere zijde van de kamer dus...
)
Ik kom snel kijken bij jullie nieuwe toppers hoor!!!
Mag ik nog een keertje op lieve Finn passen?
Gaat prima.
Danc heeft een masker, want die krijgt echt dikke ogen, dat is zo zielig.
WIj hebben nog een kamer over dus daar komen heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel fotos....

Ik kom snel kijken bij jullie nieuwe toppers hoor!!!
Mag ik nog een keertje op lieve Finn passen?
Ok, dus dat is dus het proberen waard, het smeren met een sponsje.
Aha, een andere kamer, dat is anders natuurlijk. Hihi leuk, een motor vs. fjorden fotomuur, wedden dat de fjordenmuur wint
.
Ooo Finn is nu echt helemaal geweldig, een grote beer is het die echt de hele dag door lacht!!! Wat een schat en een lief makkelijk zoet kindje.
Maar ik kom vandeweek nu eerst eindelijk een middagje met Yvon naar jouw toe hoor, neem ik Finn mee.
Ook ff die Justin look-a-like bekijken.
Had ze nou Utrecht of Pretendent als afstamming?
Aha, een andere kamer, dat is anders natuurlijk. Hihi leuk, een motor vs. fjorden fotomuur, wedden dat de fjordenmuur wint

Ooo Finn is nu echt helemaal geweldig, een grote beer is het die echt de hele dag door lacht!!! Wat een schat en een lief makkelijk zoet kindje.
Maar ik kom vandeweek nu eerst eindelijk een middagje met Yvon naar jouw toe hoor, neem ik Finn mee.
Ook ff die Justin look-a-like bekijken.
Had ze nou Utrecht of Pretendent als afstamming?
Nee ze had helemaal geen Utrecht in de bloedlijnen, maar Pretendent moet ik even navragen voor je!
Kan je Finn wel een dagje achterlaten....leuk! haha
Kan je Finn wel een dagje achterlaten....leuk! haha
Daphne,
Je hebt ook van die vliegen netjes die je zeg maar met een keelriem alleen om kunt doen.Die wilde ik ook voor Elvis halen omdat ik hem niet vertrouw met een halster in het land en al die hekken waar hij achter kan blijven hangen hier.
Bij Emy trekt hij hem er iedere dag af,dus hier hebben ze niets om nu.We smeren vliegenspul ook gewoon rondom de ogen hoor.
Vind het wel lache dat Sterre ook aan de fjord is!
Je hebt ook van die vliegen netjes die je zeg maar met een keelriem alleen om kunt doen.Die wilde ik ook voor Elvis halen omdat ik hem niet vertrouw met een halster in het land en al die hekken waar hij achter kan blijven hangen hier.
Bij Emy trekt hij hem er iedere dag af,dus hier hebben ze niets om nu.We smeren vliegenspul ook gewoon rondom de ogen hoor.
Vind het wel lache dat Sterre ook aan de fjord is!
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor

Ekdal heeft niks om hoor, vind het nog even te eng bij zo'n jong ding. En dat smeren met BB gaat prima.
hee
Harold
komt me bekend voor, is dat niet een Mogly zoon, want dan is dat een halfbroertje van ons Githa
heb die nog gezien op keuring en vond ze zo veel gelijk hebben (als dit de Harold is met die afstamming)
Harold
komt me bekend voor, is dat niet een Mogly zoon, want dan is dat een halfbroertje van ons Githa
heb die nog gezien op keuring en vond ze zo veel gelijk hebben (als dit de Harold is met die afstamming)
Ik ben nog steeds aan het nagenieten van de fotos...
Heb net even vergeleken met de fotos van de keuring van vorig jaar...wat een ander paard zeg....
Knappe Ekdal!
En Opaatje niet te vergeten!!
Heb net even vergeleken met de fotos van de keuring van vorig jaar...wat een ander paard zeg....
Knappe Ekdal!
En Opaatje niet te vergeten!!
Het is dezelfde, Mogly x Oninka..Keandra schreef:hee
Harold
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Beetje laat maar hier nog fotos van het trouwen. gemaakt door mijn schoonzusje
Hier komen we de trouwauto uit en gaan we het gemeentehuis in

In het gemeentehuis:

Hier komen we net het gemeentehuis uit

Hier komen we de trouwauto uit en gaan we het gemeentehuis in

In het gemeentehuis:

Hier komen we net het gemeentehuis uit

Trouwfotos met D en E volgen!
Oja Ekkie is vandaag 2 jaar en 2 maanden!
Oja Ekkie is vandaag 2 jaar en 2 maanden!
Ik breek even in. Je was een prachtige bruid Roos. Zo te zien had je ook een sleep? Dan wil ik daar ook nog wel graag een foto van zien als dat kan. Ben groot slepenfan, had ik zelf ook.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Bedankt Anita!
Fotos van de sleep staan denk op de cd van de fotos van mijn ouders, even aan Mich vragen waar die CD is...en Mich is nu aan het werk in buitenland, dus als hij terug is vraag ik het!(en ik hoop dat hij vandaag echt thuis komt)
Fotos van de sleep staan denk op de cd van de fotos van mijn ouders, even aan Mich vragen waar die CD is...en Mich is nu aan het werk in buitenland, dus als hij terug is vraag ik het!(en ik hoop dat hij vandaag echt thuis komt)
Volgens mij ben ik ook de enige hier die haar Etje volgend jaar laat inrijden? of heb ik het verkeerd?
-
Hee Roos, wat een mooie foto's! Ik zat me laatst al stiekem af te vragen, wanneer zouden er foto's van de bruiloft komen, want die had ik nog niet voorbij zien komen en ben altijd zo benieuwd naar de bruidsjurken! Blijft iets magisch hebben, toch?
Mooie jurk heb je overigens aan, strapless vind ik altijd erg mooi!
Evian en Eskil die mogen nog een jaartje wachten met inrijden.. weet niet of je de enige bent, denk het niet. Trouwens ook erg mooie foto's van Ekdal en Dance. Nu zie je er steeds meer Timor in terugkomen, mooi ventje
Mooie jurk heb je overigens aan, strapless vind ik altijd erg mooi!
Evian en Eskil die mogen nog een jaartje wachten met inrijden.. weet niet of je de enige bent, denk het niet. Trouwens ook erg mooie foto's van Ekdal en Dance. Nu zie je er steeds meer Timor in terugkomen, mooi ventje