B-tjes topic deel III; wie oh wie???

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Mrln_
Contacteer:

Re: B-tjes topic deel III; wie oh wie???

Bericht door Mrln_ » zo 14 mar 2010, 13:56

Ah leuke foto Kristel, heerlijk he dat uitzicht :D
Hopelijk word Beeremans snel weer de oude! Ik ga nu ook ff naar Benth, kijken of ze alle nieuwe indrukken van het afgelopen weekend een beetje kan verwerken ;) Gooi dr ff lekker los met haar nieuwe grote vriend, zo lief die twee, is de pony van meisje van stal, Swift. Echt leuk die twee. Neem nog wel ff camera mee denk ik :)
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 14 mar 2010, 14:00

Hee ik heb in Dalen ook regelmatig op een pony gereden die Swift heet..oud vosje..heerlijk mini-beest!

Geef Benthe maar een extra appeltje! Ik hoop ook dat ie snel ophoudt met dat gehoest..niks aan.
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » zo 14 mar 2010, 15:32

haha kristel en daarna in galop op dat pad en hop over de boom heen.

Fijn dat hij zo nieuwsgierig was in het bos. Goed teken.

enne ik ben vrij met de HK, dus ik gaaaa *o/* *o/* *o/*
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » zo 14 mar 2010, 15:58

Oh leeeeuk Yvonne :D Ik ben benieuwd naar alle gezichten!
Deze Swift is ook een vos en is ook oud (nouja oud.. jaartje of 20). Maar zal wel niet dezelfde zijn ;)
Jut en Jul:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En daar gaan Jut en Jul weer :wave:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Mrln_ op zo 14 mar 2010, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 14 mar 2010, 16:01

Oh my god..die lijkt er wel heeeeeel veel op! zal even een foto zoeken van Swift die ik bedoel..
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » zo 14 mar 2010, 16:07

Echt? Vet! Ik zal eens vragen waar hij vandaan komt! Ik heb nog meer foto's toegevoegd.
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 14 mar 2010, 16:23

Heeft ze hem al lang? Ik ken Swift van een jaar of 2 geleden...foto's staan op de andere computer..
Brittlover

Bericht door Brittlover » zo 14 mar 2010, 19:09

jullie blijven ook gewoon erg snel gaan, moest gewoon 4 pagina's bijlezen.

pennypony Britt vindt alle aandacht leuk, zolang je maar kriebels oplost en snoep geeft.
ik ben ook af en toe bezig met een beetje parelli en een beetje van mezelf. voor de afwisseling vind ik het erg leuk (en Britt volgens mij ook wel)
vandaag een wedstrijdje gehad met d'r had 185 punten. en was 5de van de 11
vond ik wel een leuke plek.

marleen b2 hihi dan moet ik aan bassie en adriaan denken daar zat toch een een b2 in. maar super gefeleciteerd!!

en leuk dat je ook naar de hk gaat yvonne! ben je weleens eerder geweest of heb je dat geschreven en heb ik dat een beetje gemist....
Brittje is een topper
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
Bodan

Bericht door Bodan » zo 14 mar 2010, 19:28

Whaaa net al mijn advertenties op mp gezet alle 12! 8)7 en ik heb nog meer spullen :Z
Kan geen computer meer zien haha
Ik lees morgen de berichtjes wel hier :P Leuke foto's trouwens Marleen!
zijn al echte vriendinnetjes :+:
Bailey

Bericht door Bailey » zo 14 mar 2010, 19:30

'Bailey' is inderdaad z'n stamboomnaam.
Hij stond bij zijn vorige eigenaresse in de buurt van Amsterdam.

Grappig dat de meeste van jullie fjorden ook zulke kindervrienden zijn! Bailey heeft het vandaag weer gedemonstreerd: twee meisjes uit de buurt die helemaal gek van hem zijn zaten weer aan hem vastgeplakt ;)

Wat een leuke foto Kristel, mooi uitzicht. Hopelijk wordt Beer weer snel helemaal de oude.

Wat goed dat bij iedereen de wedstrijden al zo goed gaan zeg, super!

Vandaag heeft Bailey met de nieuwe paardenvoetbal van een stalgenootje gespeeld. Had helaas geen camera bij me, maar hij vond het fantastisch! Klein beetje spannend in het begin, maar ik kon de bal gewoon op z'n rug leggen en naar hem toe rollen. Tegen de bal schoppen op commando lukte ook al, maar het oorzaak-gevolg-gedeelte (als ik de bal raak gaat ie rollen) snapte hij nog niet zo.
Samen achter de bal aanrennen had hij als heel snel door. En het mooiste is natuurlijk de bal vastpakken en optillen en er heel hard mee zwaaien zodat het lekkere herrie maakt met de hoes die eromheen zit.
Was echt leuk! Volgens mij moeten we ook maar zo'n bal aanschaffen :D
Esther

Bericht door Esther » zo 14 mar 2010, 20:30

Kinderpony? Bente? Absoluut niet hihi..

Even gejat van hun website:
Afbeelding
Afbeelding
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 15 mar 2010, 07:48

Haa wat een grappige foto!

En Sterre,wat leuk zo'n voetbal..ik wil dat ook maar op stal is er niet echt animo voor..en om dat nou alleen voor Beer te kopen..hihi ik zou dat wel doen maar ik denk dat Beer zo'n bal binnen 10 minuten gesloopt heeft..

Ik heb zo een vergadering..tot 12 uur..ieuw, geen zin!
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » ma 15 mar 2010, 08:05

En wie meldt zich weer als eerste op de vroege morgen in het B-tjes topic. Juist, Kris, hahaha. Vorig jaar heb ik je echt moeten overhalen om ook op FW te komen en nu ben je bloedfanatiek. Ik moet er wel eens stiekem om lachen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 15 mar 2010, 08:08

Hahaaa! Ja ik weet het.. Ik zet de laptop op mijn werk altijd aan en heb een snelkoppeling naar FW in mijn balkje staan hihi.. ik ben fan!
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » ma 15 mar 2010, 08:08

Ben je nog niet naar je vergadering dan?
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 15 mar 2010, 08:12

Nee 9.15..even thee pakken en piesen en dan ga ik.. tot 12 uur en dan meteen les..
Anouska

Bericht door Anouska » ma 15 mar 2010, 14:39

Jeetje wat gaat het hier snel! Heb ook 4 blz bij moeten lezen.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » ma 15 mar 2010, 16:25

Ja de vaart zit er lekker in!
Wat een onwijs leuke foto van Bente, Esther! Gaat goed daar in Duitsland, zo te zien!
Die ballen zijn echt een huge succes, bij ons ook. Benthe gaat er indd ook lekker mee aan de haal enzo, trapt er tegenaan en loopt er half overheen. Soms wat lomp maar ze vind het wel leuk! Ze gaat er trouwens niet uit zichzelf mee spelen, maar vind het wel leuk als ik hem bijvoorbeeld trap.
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 15 mar 2010, 16:28

Net naar Beer geweest...hij was warm en hoestte ook weer wat..zijn temp was 38,2..voor hem iets aan de hoge kant maar niets zorgwekkends nog. Bijwerking van de Ventipulmin is zweten maar alleen bij overdosering..en dat is niet het geval..maar ja, hij kan ook warm aanvoelen omdat hij zijn 300 grams deken nog opheeft..lastig allemaal.

Beer heeft net voor het eerst in zijn leven slobber gehad en ik heb het voor het eerst in mijn leven gemaakt..had wat water gekookt en door wat brokjes gedaan Ook 2 schepjes foenegriek/fenegriek (emmertje zegt de eerste spelling en spellingcontrole zegt tweede..raaar) erbij, vanmiddag bij Epplejeck gekocht..lekker papperig (en lauw) laten worden en smullen maar.. Ik heb Beer voor het eerst zien flemen hihi zo grappig..hij heeft niet alles opgegeten want hij wist niet hoe gek hij moest doen..heb de rest in zijn voerbak gegoten (bodempje van de emmer). Hij kreunde en brieste en maakte gekke geluiden..geloof dat hij heeeeeel erg lekker vond! Hij krijgt dit nu even elke dag..foenegriek is een slijmverdunner en helemaal natuurlijk dus baat het niet dan schaadt het niet in dit geval..

Alles om hem van die verrotte hoest af te helpen..ben er helemaal klaar mee..morgenavond is hij al een week aan de Ventipulmin en ik wordt steeds banger dat het echt niet aanslaat...
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » ma 15 mar 2010, 16:39

Fenegriek heeft bij Benthe wel echt geholpen toen ze wat hoestte! Dus hopelijk werkt dat bij Beeremans ook. Haha lekker joh die slobber! Benthe is er ook helemaal weg van (ik maak het alleen haast nooit ;) )
Ik heb nog van dat Fenegriek in een ander bakje dan het origineel zitten. Weet jij toevallig hoelang dat houdbaar is? Kun je dat misschien lezen op de originele verpakking?
Komt vast wel weer goed Kris, kom op!
Plaats reactie