B-tjes topic deel 2, wie doet er mee??
Re: B-tjes topic deel 2, wie doet er mee??
Ja ik heb vanmiddag gebeld naar de dierenarts, moet temperaturen en eerst maar even aanzien. Ik had haar ook horen hoesten dus waarschijnlijk is het gewoon een verkoudheidje. Maar morgen dus goede thermometer kopen en maar even afwachten! Kon vandaag helaas niet heen.
Ja even rust doet soms ook wonderen hoor! Super dat het rijden lekker ging! Ik ga morgen wrs weer rijden!
Ja even rust doet soms ook wonderen hoor! Super dat het rijden lekker ging! Ik ga morgen wrs weer rijden!
♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
- kristelhans
Hopen dat ze zich weer snel beter voelt! Bij HEMA hebben ze hele goede therometers voor 5 euri ofzo..heb ik destijds ook voor Beer gekocht..lekker in z'n gat!
Hoop voor je dat ze geen koorts heeft Marleen!
Morgen komt de DA enten. Bjørn zal wel helemaal happy zijn als hij "ome Henk" ziet. Bjørn en Henk zijn echt hele grote vrienden, wordt eerst altijd even geknuffeld voordat er geënt wordt. Ben zo blij dat hij onze stal DA is! Aangezien ik hem al ken voordat ik Bjørn had, op zijn dochter gepast heb en op de beesten tijdens zijn vakantie. Toen ik Bjørn kocht, kreeg ik van hun de basis entingen, wormenkuur (Equimax) en heeft hij hem ook nog voor me gekeurd. Die 2 zijn echt 4 handen op 1 buik.
Dat wordt weer een hele gezellige middag morgen, hihihihi. Morgen ochtend eerst ff vriendin helpen met de paardjes, ook al zo gezellig!
Morgen komt de DA enten. Bjørn zal wel helemaal happy zijn als hij "ome Henk" ziet. Bjørn en Henk zijn echt hele grote vrienden, wordt eerst altijd even geknuffeld voordat er geënt wordt. Ben zo blij dat hij onze stal DA is! Aangezien ik hem al ken voordat ik Bjørn had, op zijn dochter gepast heb en op de beesten tijdens zijn vakantie. Toen ik Bjørn kocht, kreeg ik van hun de basis entingen, wormenkuur (Equimax) en heeft hij hem ook nog voor me gekeurd. Die 2 zijn echt 4 handen op 1 buik.

Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Nog 5 bladzijdenkristelhans schreef:B-tjes topic deel 3: wie oh wie?

www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Ja joh! We gaan echt super sneeeeeeeeeel
Wat super dat jij zo'n fijne dierenarts hebt joh! Daar kun je op de momenten dat het er echt op aan komt wel eens super voordeel uit halen! En natuurlijk ideaal dat hij zo leuk is met Bjorn!
Hoe doe jij dat streepje door de o?
Dat lukt mij niet 

Hoe doe jij dat streepje door de o?

♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Marleen, die krijg je door gelijktijdig de ALT-toets ingedrukt te houden en dan op het nummerieke gedeelte (de cijfertoetsen helemaal rechts op je toetsenbord) de cijfercombinatie 155 in te drukken. Pas daarna de ALT-toets weer loslaten, probeer maar eens: ø
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Dat weet jij natuurlijk weer Anita! Dankjewel!
ø!! Jeeej!

Haha heerlijk in z'n gat. Ik ga het vanavond bij Benth proberen, ben benieuwd wat ze daarvan gaat vinden. Ik denk dat ze alle kanten opvliegtkristelhans schreef:Hopen dat ze zich weer snel beter voelt! Bij HEMA hebben ze hele goede therometers voor 5 euri ofzo..heb ik destijds ook voor Beer gekocht..lekker in z'n gat!

Ik wilde vanmiddag rijden, maar met dit *****weer ga ik echt niet 4 km fietsen.. :S Ben bij m'n vader in zuidwolde dus dan ben ik straks zeikienat als ik in Churchfield ben

Hopen dat ik vanavond de auto ff mee kan krijgen dan kan ik dr temperatuur ff opmeten en misschien ff rijden of longeren. Ik heb via Bokt een pessoa gekocht trouwens! Ga eens kijken of dat wat is:D
- kristelhans
Marleen: Ik ben benieuwd of ze verhoging heeft..gedraagt ze zich ook anders dan? Vast niet als ze 'rijdbaar' is.
Anouska: Klinkt als een gezellig dagje! Op de prikken na dan! ø Ik kan 'm ook! Bij mij is het alt en 'o' tegelijk (macbook) ø ø ø ø...leuk!
Ik heb vanmorgen les gehad het ging goed man!!!! NIET normaal meer! Het was al een tijdje een beetje gestagneerd met nageeflijkheid enzo maar gisteren liep ie ook zo lekker en vandaag met de les dus weer..heeeele stukken recht en nageeflijk en heel makkelijk schouder voor naar binnen en buiten..ook in draf al redelijk goed!
EN, we hebben een keertwending om de voorhand geoefend en dat ging ook al zo makkelijk..ene kant makkelijker dan de andere..daarna nog om de achterhand maar dat was wel een beetje moeilijk nog haha..eerste 2 stapjes waren er..zoooo goed voor een eerste keer!
Ook aan actief zijn aan het been gewerkt..met een zweepje haha, zooo niks voor mij! Maar met 2 keer een petsje en meneer was actiever dan ooit aan het been..soms moet het allemaal even opgefrist worden he..
En ik kwam er achter dat de drievoudig Nederlands Kampioen western (trail en pleasure geloof ik) Laja met haar fjord Rascal een oude lesklant van mijn instructrice is! Hoe gaaf! Die had ik aan het werk gezien op Paard 2010 zondag en ik vond dat zo leuk om te zien..ik vertellen aan Johanna, m'n instructrice, begon ze te lachen en vertelde ze dat zij die heel lang heeft begeleid..HOE leuk is dat!?
Beer heeft morgen misschien vrij..maar misschien ook wel niet want het ging zooo goed dat ik nu even lekker door wil gaan..en het is ook niet zo koud nu..zoooo, dat moest er allemaal even uit hoor..haha, alles goed verder hier?
Anouska: Klinkt als een gezellig dagje! Op de prikken na dan! ø Ik kan 'm ook! Bij mij is het alt en 'o' tegelijk (macbook) ø ø ø ø...leuk!

Ik heb vanmorgen les gehad het ging goed man!!!! NIET normaal meer! Het was al een tijdje een beetje gestagneerd met nageeflijkheid enzo maar gisteren liep ie ook zo lekker en vandaag met de les dus weer..heeeele stukken recht en nageeflijk en heel makkelijk schouder voor naar binnen en buiten..ook in draf al redelijk goed!
EN, we hebben een keertwending om de voorhand geoefend en dat ging ook al zo makkelijk..ene kant makkelijker dan de andere..daarna nog om de achterhand maar dat was wel een beetje moeilijk nog haha..eerste 2 stapjes waren er..zoooo goed voor een eerste keer!
Ook aan actief zijn aan het been gewerkt..met een zweepje haha, zooo niks voor mij! Maar met 2 keer een petsje en meneer was actiever dan ooit aan het been..soms moet het allemaal even opgefrist worden he..
En ik kwam er achter dat de drievoudig Nederlands Kampioen western (trail en pleasure geloof ik) Laja met haar fjord Rascal een oude lesklant van mijn instructrice is! Hoe gaaf! Die had ik aan het werk gezien op Paard 2010 zondag en ik vond dat zo leuk om te zien..ik vertellen aan Johanna, m'n instructrice, begon ze te lachen en vertelde ze dat zij die heel lang heeft begeleid..HOE leuk is dat!?
Beer heeft morgen misschien vrij..maar misschien ook wel niet want het ging zooo goed dat ik nu even lekker door wil gaan..en het is ook niet zo koud nu..zoooo, dat moest er allemaal even uit hoor..haha, alles goed verder hier?

Er is net weer heerlijk geknuffeld, Bjørn met enten niet eens een halster om ideaal. Dochter van de DA was mee en heeft ook heerlijk staan knuffelen, van het zomer komt ze een keer rijden.
@ Marleen en Anita: ik heb de ø gewoon op mijn toetsenbord zitten
, druk alt gr in en dan de L, hihihihi.
@ Kristel: geeft zo'n kick als het dan zo goed gaat! Wel grappig dat ze Laja en Rascal begeleid heeft!
@ Marleen en Anita: ik heb de ø gewoon op mijn toetsenbord zitten

@ Kristel: geeft zo'n kick als het dan zo goed gaat! Wel grappig dat ze Laja en Rascal begeleid heeft!
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Lekkeeeer! Echt zo'n Kristelberichtje hierboven, totally in love met die beer van een Beer en met geen kanon van die roze wolk te krijgen!
Super dat de les zo goed ging joh, volgens mij heb jij echt een goede instructrice als ik dat zo hoor! Das echt fijn!!
Ik cross vanavond met de auto naar Benth, kijken hoe het zit met de temperatuur. Ze gedraagt zich inderdaad niet ziekig, kon haar gewoon lekker rijden..
Ik verveel me want heb geen zin meer in mijn schoolwerk. Moet Nederland uit mijn kop leren (topografie) en rekenen oefenen... Dus fw maar spammen
Super dat de les zo goed ging joh, volgens mij heb jij echt een goede instructrice als ik dat zo hoor! Das echt fijn!!
Ik cross vanavond met de auto naar Benth, kijken hoe het zit met de temperatuur. Ze gedraagt zich inderdaad niet ziekig, kon haar gewoon lekker rijden..
Ik verveel me want heb geen zin meer in mijn schoolwerk. Moet Nederland uit mijn kop leren (topografie) en rekenen oefenen... Dus fw maar spammen

øøøøøø JAA Alt Gr werkt ook bij mij!
ØØØøøØøØøØøØøØøØøØøØøØøøøøøøøøø
Sorry ik stop al.
ØØØøøØøØøØøØøØøØøØøØøØøøøøøøøøø
Sorry ik stop al.

äåéé®®þþþüüúúíóöö«»¶øððßáæ©ññµµµææææææÆÆÆÁÁЮÐÅÅÄÁ©ÜÞ®ÉÐßßßßßßÅÅÉв³¤€¼¼½¾‘’¥’‘¾½¼€¤³²³¤€¼½¾‘¾½¼€¤³²
leuk joh die Alt Gr! Ik heb een nieuw knopje uitgevonden!
¡²²³³¤¤¤€€€¼¼½¾¾‘‘’
leuk joh die Alt Gr! Ik heb een nieuw knopje uitgevonden!

¡²²³³¤¤¤€€€¼¼½¾¾‘‘’
Brave Bjørn trouwens! Echte knuffelkont, zo lekker! Is Benth helemaal niet, die is niet zo knuffelig 

Mooi dat je les zo goed ging Kristel, al gaan jouw lessen bijna altijd goed.. met je topper! 
Minder dat Benthe wat ziekjes is, en nederland is nog wel zo klein Marleen..
Brave Bjorn tijdens het inenten, Basco is net zo'n sul, die ligt half te slapen als hij ingeent wordt
Morgen weer naar Basco, weet nog niet wat we gaan doen, afhankelijk van het weer, maar denk dat ik even een stukje met meneer ga wandelen, als hij niet weer zo gigantisch druk is..

Minder dat Benthe wat ziekjes is, en nederland is nog wel zo klein Marleen..

Brave Bjorn tijdens het inenten, Basco is net zo'n sul, die ligt half te slapen als hij ingeent wordt

Morgen weer naar Basco, weet nog niet wat we gaan doen, afhankelijk van het weer, maar denk dat ik even een stukje met meneer ga wandelen, als hij niet weer zo gigantisch druk is..

jeeeeeemig anders zet je even 5 berichten achter elkaaaar! Zonde van het papier, weetje wel wat dat kost???
Goed ik ga nu noord-brabant uit mijn hoofd leren dus
Goed ik ga nu noord-brabant uit mijn hoofd leren dus

Ja wel klein Linda, maar wel op elkaar gepropt, dus allemaal van die rotplaatsjes naast elkaar. Vooral zuid-holland, wát een ROTprovincie! Leiden, Rotterdam, Delft, blablabla. Wordt er echt gek van! Gouda, Zoetermeer, Schiedam, Den Haag, Westland, Wassenaar, Katwijk....
Bleeeegh!
Bleeeegh!
- kristelhans
hahah JUF Marleen!
©®©®©®©® die zijn idd leuk! √∫¥¨ø˙∆¬øœ∑† haha die ook! Jemig, wist ik niet..weer een leuk speelgoedje erbij!
Je mijn instructrice is TOP! Ben echt heeeeel blij met haar!
©®©®©®©® die zijn idd leuk! √∫¥¨ø˙∆¬øœ∑† haha die ook! Jemig, wist ik niet..weer een leuk speelgoedje erbij!

Je mijn instructrice is TOP! Ben echt heeeeel blij met haar!
Haha dat klinkt al niet eens meer gek hoor, Juf Marleen
Dat hoor ik al 2 jaar dus daar wen je wel aan...!
Ja leuk speelgoed hè! Je leert hier nog eens wat! Beter dan die stomme plaatsen uit noord brabant.....

Ja leuk speelgoed hè! Je leert hier nog eens wat! Beter dan die stomme plaatsen uit noord brabant.....
- kristelhans
Haha, hoor ik daar enige recalcitrantie!? (ook een mooi woord, heb ik met dictee gevraagd van de week)