Bericht
door Ivonne » za 21 jul 2012, 18:28
zucht, ik ga maandag de d.a maar weer bellen voor Marga. Ik heb net even met haar gereden. Ik was heel trots op mezelf, er staan hierachter in het natuurgebied ineens wel 50 koeien, je kan nergens meer langs, alleen over het schouwpad langs water. Maar Marga was erg braaf, terwijl ze de koeien nog nooit gezien had, zijn ook aparte koeien. Maar ze kuchte en kuchte, ik hoorde haar roggelen en ik hoorde dat ze last van slijm had dus ik ben rustig doorgestapt om het slijm los te maken. Maar richting huis was Marga niet rustig meer, man, wat een gekke bok is het dan. Ik vind er zo niet veel aan om te rijden, ze liep zo overhaast dat ze telkens maar met 1 been aan de grond was vor mijn gevoel. Het is totaal niet ontspannen om zo te rijden, en het is ook een aanslag op mijn lichaam en geduld. Ik wil eigenlijk veel vaker rijden, kijken of het dan beter wordt, die gekkigheid. Maar ik bel eest de d.a. maar weer eens, ze was zo kortademig, terwijl ik er thuis nauwlijks wat aan merk. Waarschijnlijk vindt ze het toch spannend om alleen van huis te gaan en doordat ze zich opwindt gaat ze hoesten.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....