Ja, die reeks hebben jullie en tijdje geleden wel voorbij zien komen idd.Anita45 schreef:Wat leuk Jilly! Volgens mij hebben wij deze foto ook op FW gezien, toch?Jilly schreef:Oeh wat leuk! Hayco is paard van de maand bij Mijten!
http://www.mijten.be/_ln/paard-van-de-maand.php
Krijg een dezer m'n cheque toegestuurd
eerst Alcoclaudia schreef:Coentje heeft sinds gisteren ook de longeerlijn ontmoet.
De eerste keer was hij erg vervelend maar nu snapt hij het helemaal.
Hij kan nu ook aan het werk.
Ja, en mijn vader is gekke Garriet, hihi..Anita45 schreef:Als je de mogelijkheid hebt zou ik het zeker overwegen, ik sluit me bij Claudia aan. Met een beetje geluk zou hij aan het einde van dit jaar alweer verkocht kunnen worden. Het zou Tea's eerste stapje kunnen zijn naar Preferent en uiteindelijk naar Elite.Claudje schreef:Als dat in je mogelijkheid ligt Esther, zou ik zoiets wel proberenMisschien dat Bart je kan helpen?
Is wel een stapje dichterbij voor Tea om elite te worden
Hihi dat was bij mij precies andersomJilly schreef:Het viel me vandaag wel op hoe smal Hayco is tov die binken
En dan de ubervetklep ernaastViv schreef:Hihi dat was bij mij precies andersomJilly schreef:Het viel me vandaag wel op hoe smal Hayco is tov die binken
Moeten we Kdies en hay eens naast elkaar zetten hahahhaa. De dikke en de dunne
Eneeeh gefeli met Castor!! das een vroege zeg.
Wat grondwerk zou ik inderdaad blijven doen, maar als ik deze zomer nog niet echt ga rijden zou ik bv. vragen aan Louis of hij nog een zomer daar op de wei mag. Grondwerk kan dan wel, maar rijden wordt dan wel een pak lastiger, aangezien ik de kans erg klein inschat dat hij op een weide kan bij stal...yvette schreef:Je hoef natuurlijk niet vol aan het werk gelijk. Maar een beetje wat dingen geven om over na te denken kan geen kwaad. Beetje longeren, zadeltje erop, wat grondwerk en 1 a 2 keer per week een keer erop...moet allemaal wel kunnen hoor.