Bericht
door leoensuzanne » wo 31 dec 2008, 13:20
Anca heeft het de laatste tijd erg goed. Charret was zondag bij mij en dat is de laatste keer dat ze even onder de man was. En tja, dan krijg je dus ook de merrie streken! Ze wilde maar niet blijven stil staan, als ik de teugels bij elkaar pakte om op te stappen. Tja, dan waarschuw ik 2x en dan is het klaar, ze kreeg dus effe een schop. En toen was het goed. Charret moest nog lachen. Ze keek een beetje verontwaardigd om. Ach ja, dat is alleen de kop maar die lelijk doet. Ik kan in de wei niet veel meer doen, dan alleen stappen en ik probeer nu met Anca dat veel te doen, zodat er rust in het lijf komt.
Ben een paar keer naar buiten geweest, maar hoe gek het ook klinkt, als er een auto van achteren aan komt, wil ze wat weg. Terwijl ze in de kar niets daartoe doet. Komt mss omdat ze en oogkleppen op heeft, en een kar met wat herrie erachter zit, en dan ook nog de baas die achter haar zit.
Nu zit ik erop, met een andere stem, geen oogkleppen en ook geen kar. Nou ja, ze is goed bij te houden dan.
Durfde vandaag toch niet te gaan rijden, je weet niet of er eens een gek is, die een rotje in de buurt van je paard gooit. Mss toch maar eens een goed voornemen van maken voor volgend jaar.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend