Kristel je gaat lekker he met de ritjes, goed hoor. Veel plezier straks en heb je foto's van je kat?
Sterre een boomloos zadel zit ook heerlijk, helaas kregen die van mij allebei witte plekken van het zadel, ik heb me laten vertellen dat iemand die wat zwaarder is beter geen boomloos kan nemen, omdat het de druk niet goed verdeeld dan. En tja ik ben niet 1 van de slankste, dus toen is het boomloze eruit gegaan en is er een Wintec voor in de plaats gekomen
Anouska lekker dat Bjorn geschoren is, maar wel k*t dat je zo'n rot brief van het UWV hebt gehad
Sofie ik heb ff een venstertje erbij geopend om je nieuwe spruit te bewonderen, wat een lekker bekkie zeg en wat een hoop haar
Marleen balen van je zadel zeg, zeker nu je zover weg zit en je daar ook de weg nog niet zo goed weet
Ik zal jullie hier ook eens bijpraten, ik heb sinds kort weer een nieuwe bijrijdster en dat gaat echt hartstikke goed, leuke meid die hetzelfde denkt qua rijden als ik, dus we hebben een hoop lol.
Verder ben ik aan het aftellen m.b.t. mijn werk, nog 2 weken en dan komt de vaste assistente weer terug. Aan 1 kant vervelend, maar aan de andere kant ben ik blij dat ik dan van die file's af ben. Zonder files rij ik ong. 20 minuten van mijn werk naar het werk van Jos, ik ben om 4 uur klaar, hij om kwart over 4, dus zou hij dan 5 minuten moeten wachten. Helaas is de praktijk anders en kom ik vaak pas rond kwart voor 5 daar aan, ik krijg er een steeds grotere hekel aan pffff.
Gisteren was de limit, ik was pas om 17:05 bij hem en dan heb je een nieuwe telefoon bij je die nog niet helemaal opgeladen was en dus in de auto besloot dat hij leeg was. Handig allemaal, dus op dat gebied ben ik echt aan het aftellen, nog 6 keer fileleed.
Ik kreeg gistermiddag nog wel een telefoontje van een andere praktijk hier uit de buurt, dus ik hoop dat ik daar aangenomen ga worden, scheelt me een hoop reistijd en ergernis. Op zich heb ik het bij de praktijk waar ik nu werk hartstikke naar mijn zin hoor, leuke collega's, super werkgever, maar die file's.............. pffffffffffffff