Het C-tjes topic! Deel 2
Re: Het C-tjes topic! Deel 2
Cadiz wordt morgen 2 jaar en 9 maandjes, volgens mij klopt mn ticker niet helemaal 

Jawel hoor, denk dat hij morgen zo op 2 jaar en 9 maanden staatViv schreef:Cadiz wordt morgen 2 jaar en 9 maandjes, volgens mij klopt mn ticker niet helemaal

Een maand heeft immers meer dan 28 dagen/4 weken (normaal gezien)

Ereplaatsje voor

We wachten ongeduldig af 

En tadaaa 

Ereplaatsje voor

Jaaaahhhhh me is happy.... 
Hier gaan we vrolijk verder met de zadelzoektocht.... we zijn iig al wat stappen verder. Hij heeft boommaatje wijd, zit 18,5 kannie hebben (gelukkig kan niet allene mn grote bek maar ook mn grote hol erop hahaa) en de zit moet niet te diep zijn anders komttie te hoog te liggen.

Hier gaan we vrolijk verder met de zadelzoektocht.... we zijn iig al wat stappen verder. Hij heeft boommaatje wijd, zit 18,5 kannie hebben (gelukkig kan niet allene mn grote bek maar ook mn grote hol erop hahaa) en de zit moet niet te diep zijn anders komttie te hoog te liggen.
Jemig Viv..... de mijne moet een 18 inch, diepe zit en wijde boom kunnen gaan overleven. Blijf nog maar even Pokon voeren.... ze wordt namelijk niet langer, alleen breder en hoger. En de jouwe red gewoon een 18,5. Ik ben jaloers 

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Nog 7 dagen dan...
Wordt Castor 3 jaar (en is Anita jarig
) 
Wordt Castor 3 jaar (en is Anita jarig

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

En dat vier ik heerlijk op Texel.Ilona schreef:Nog 7 dagen dan...
Wordt Castor 3 jaar (en is Anita jarig)
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Tootje goed bezig, knappe vent!! (zolang je er zo niet op hoeft te zitten..
)
Castor heeft zondag ook een zadel opgehad. Tja ik moest na al die 'wilde' verhalen van andere C'tjes toch ook even meedoen.
En ook geslaagd voor de test! No problem. Aansingelen ook geen probleem en even in de beugel hangen ook niet. Zolang meneertje een beetje gras kan eten ondertussen boeit hem het allemaal niets. Wanneer hij niet eet, dan moet hij wel even met zijn neus (lees tanden) aan het zadel zitten. Maar echt druk maakt hij zich niet.
Lekkere dieren die C'tjes van ons!
Binnenkort ook maar eens voor een echt (passend) zadel gaan shoppen...

Castor heeft zondag ook een zadel opgehad. Tja ik moest na al die 'wilde' verhalen van andere C'tjes toch ook even meedoen.

En ook geslaagd voor de test! No problem. Aansingelen ook geen probleem en even in de beugel hangen ook niet. Zolang meneertje een beetje gras kan eten ondertussen boeit hem het allemaal niets. Wanneer hij niet eet, dan moet hij wel even met zijn neus (lees tanden) aan het zadel zitten. Maar echt druk maakt hij zich niet.
Lekkere dieren die C'tjes van ons!
Binnenkort ook maar eens voor een echt (passend) zadel gaan shoppen...
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet

Ctje hier gister ff geslingerd... pfffff wat een kanon is het aan het worden, en steeeeeeerrkkkkkk (vooral de BE lijn want dan heeft hij geen aanleuning en dat vindttie moeilijk hihihi.
Kun je de kant zonder omheining niet afzetten.. Denk dat dat wel beter is voor Cadiz..
Dan houd je aanleuning constant, leert hij niet dat hij zich zo sterk kan maken en dat hij op die kant weg kan.
Dan houd je aanleuning constant, leert hij niet dat hij zich zo sterk kan maken en dat hij op die kant weg kan.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Jaaaaa
Ik heb het C'tje (Carpe Diem) van Tea gevonden in Duitsland 

Ereplaatsje voor

Ik hoop echt dat ik reactie krijg op mijn mail!! Heb even gevraagd om foto's..
Diep in me rijst de vraag of ik hem niet moet kopen.. Dan wel om weer te verkopen, maar om hem naar Nederland te krijgen en misschien eerst te proberen om hem model te krijgen..
Diep in me rijst de vraag of ik hem niet moet kopen.. Dan wel om weer te verkopen, maar om hem naar Nederland te krijgen en misschien eerst te proberen om hem model te krijgen..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Vinden mn medebakgenoten niet zo fijn als ik de boel afzetEsther schreef:Kun je de kant zonder omheining niet afzetten.. Denk dat dat wel beter is voor Cadiz..

Hij kan ook niet weg hoor, ik zit altijd nog aan de andere kant van het touwtje en de truuk is voorwaarts houden en idd constante druk. Andy had hem paar dagen ervoor laten schieten en nu dachttie dat bij mij ook weer ff te kunnen doen

Normaal longeren we in de longeerbak maar dat is 1 grote zuigende bende momenteel.
Als dat in je mogelijkheid ligt Esther, zou ik zoiets wel proberen
Misschien dat Bart je kan helpen?
Is wel een stapje dichterbij voor Tea om elite te worden

Ereplaatsje voor

Als je de mogelijkheid hebt zou ik het zeker overwegen, ik sluit me bij Claudia aan. Met een beetje geluk zou hij aan het einde van dit jaar alweer verkocht kunnen worden. Het zou Tea's eerste stapje kunnen zijn naar Preferent en uiteindelijk naar Elite.Claudje schreef:Als dat in je mogelijkheid ligt Esther, zou ik zoiets wel proberenMisschien dat Bart je kan helpen?
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Oeh wat leuk! Hayco is paard van de maand bij Mijten!
http://www.mijten.be/_ln/paard-van-de-maand.php
Krijg een dezer m'n cheque toegestuurd

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- nientje_pjotr
- Contacteer:
He, wat gaaf zeg!
Mooie foto ook hoor
Mooie foto ook hoor

Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

Wat leuk Jilly! Volgens mij hebben wij deze foto ook op FW gezien, toch?Jilly schreef:Oeh wat leuk! Hayco is paard van de maand bij Mijten!
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco