Pff het zit mij echt niet mee

...
Gisterenavond heb ik mijn eerste auto - ongeluk ooit gehad. Met mn auto op n ijsplek beland, controle verloren over het stuur, en in een zéér diepe gracht gereden.
Ik ben zo'n beetje bont& blauw nu en mijn hoofd en nek zijn echt aaauuw...
Volgens politie heeft mijn autootje nog geluk gehad: het zou enkel de bumper zijn die geraakt is. Maar het ziet er toch maar slecht uit...hij rijd ook niet meer nu omdat de bumper zo naar achter geschoven is dat het ene wiel niet meer kan draaien.
En dan voor Jack is er ook niet echt goed nieuws:
Ze willen hem in Gent graag zo snel mogelijk zien voor onderzoek. Hij zou dan 1 dag naar ginder moeten voor foto's. Adhv de foto's gaan ze kijken wat de mate van kanteling is en hoe ver de pezen en kogels beschadigd zijn. En wat het toekomstperspectief is voor Jack.
En dan ook de ijzers eronder plaatsen.
Ik wil dit zeer graag doen. Mijn DA zei zelf, als het om paard ging, ik zou niet twijfelen.
Alleen : ik heb geen trailer of vrachtwagen. Dus ik heb gewoon geen vervoer en zou niet weten hoe ik hem in Gent moet krijgen... Bij ons op stal zijn er 2 personen aan wie ik dit zou kunnen vragen, echter kunnen zij beiden omwille van professionele redenen niet.
2010 is voor mij alvast zeer goed begonnen