Ik ben nog helemaal *stuiter* van gisteravond!
Ik was op stal en een stalgenoot ging samen met haar man met de belsen dameCor vd wagen het bos in.
Ik had al eens gevraagd of ik eens mee zou mogen met Kootje, om te proberen hoe dat zou gaan en gisteren vroeg ze of ik mee wilde.
Nou en of!!

Dus Kootje gepoets, handschoentjes aan, cap op en achterop de wagen! Kootje wist al snel zijn plekje door het oefenen eerder met het hooiwagentje

Het was alleen voor mezelf nog even een fijne zit positie vinden. Eerste stuk was ie helemaal opgewonden standje, staartje kaarsrecht de lucht in *snork snork*

Toen we eenmaal in het bos waren en konden aandraven was ie helemaal blij hahaha. Moest hem af en toe begrenzen aan de zijkanten en verder liep hij supernetjes op zijn plekje. De bels kan flink doorsjouwen dus Ko moest zijn benen flink aan het werk zetten en ow ow wat kan ie leuk lopen dan zeg!

Tussendoor ook lekker gestapt en nog een goede oefening gehad met zelf aan de kant stil moeten staan terwijl ze met de wagen een behendigheidparcoursje deden

Zúlke ogen had ie

woooo

haha. Daarna weer lekker verder gestapt, goed doorstappen! En het laatste rechte stuk vroeg de menner of ik een galopje aandurfde

Uhmmm... nou eerst maar weer draven dan

Dat ging zo lekker dat ik dacht what the hell, kom maar op met die galop

Cor voel ik aanspringen, ik maak mijn kus-geluidje en Kootje springt zo aan in galop

Flink doorbuffelen voor hem maar ow wat was het genieten zeg. Die oortjes strak naar voren en zoveel blijheid op dat bekkie! Dat hebben we nog een keer gedaan en toen weer in stap huiswaarts. Terug op het erf was hij helemaal droog en op adem!

Ik barst echt uit elkaar zo trots ben ik en zo heb ik genoten

Gaan we veeeel vaker doen!