Al kletsend over ons booggewelf,alweer toe aan C'tjes dl 11

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Viv

Re: Al kletsend over ons booggewelf,alweer toe aan C'tjes dl

Bericht door Viv » di 21 jun 2011, 20:33

Zo even avondje thuis. Stalgenootjes in paniek, kdies had zn kop geschuurd en het was véél erger geworden. Dus dikke stress op de camping, in de auto gesprongen en naar huis geraced.....
Naja bleek dus wel mee te vallen, okeej 2 plekjes waren wat open, maarja niet zo gek met al die regen.
Morgenochtend nog even kijken of we het aankijken of de VA laten komen. Dit heeft hij eigenlijk elk jaar wel een keer.

Slaap dus nu weer nacht thuis :( wég vakantiegevoel!

zaterdag 2 juli gaan we naar Country Mill zadels passen := ik ben benieuwd.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Nathalie

Bericht door Nathalie » wo 22 jun 2011, 17:21

hehehe...Jilly ik zie je al helemaal in gedachten de stoom van je vingers blazen van het "alles in 1 adem" typen :P

Edgar is voorzichtig toch al iets om hoor qua kamperen, we hebben alweer gereserveerd voor de nazomer, vooral omdat de kids zo enthousiast waren, en we willen ook nog eens met de paarden ergens gaan kamperen (Edgar en ik willen echt ooit samen op trektocht (veluwe)..hij met P.C. en ik met Cos of samen met Cos voor de wagen en P.C. mee als bagagepaardje (kan toch zeker een hele slaapmat op :') )

En dat schiet lekker op bij jullie thuis..jullie houden dus wel van aanpakken en doorpakken Jilly...wauw!
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Nathalie

Bericht door Nathalie » do 23 jun 2011, 08:10

dit is meer info over dat kamp(je) waar ik het onlangs over had:

http://www.equus-libris.nl/volwassenkamp.htm
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
ing-1970

Bericht door ing-1970 » vr 24 jun 2011, 19:27

IK ga vooruit ineens,
Ondanks de stress van m,n ex en zijn gezeur tegen mij,
Ga ik steeds beter paardrijden ,
Ik heb vanavond mijn eerste galop gehad,en dat ging zeker lekker.
Corner is ook makkelijk terug te nemen,en geeft geen extra gas bij
Afbeelding
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » za 25 jun 2011, 10:30

Nathalie, dat klinkt als een heel avontuur, zo met PC mee als bagagepaard, ik zie hem al voor Cos uit lopen en de weg tonen haha :D

Ing, wat super! Kan echt heerlijk zijn als het zo vooruit gaat. Zeker in de galop, heerlijke gang *D
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Claudje

Bericht door Claudje » za 25 jun 2011, 17:05

:# :# :# Keet heeft vandaag haar B dressuur Fjordsport gehaald met 189 punten *o/* *o/* *o/*
:L Caylinn Mae (Stedjeblakken x Sebastian) :L

Afbeelding

Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) en Marga (v. Sebastian) :+:
wendys

Bericht door wendys » za 25 jun 2011, 21:25

Gefeliciteerd Claudje, erg goed gedaan!

Hier is Heino vandaag met 39 punten sterruin, kampioen ruinen en 1e best getoiletteerd geworden!! Ben zo trots!!
Ulrich De ster 04-05-1999 06-09-2009
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Claudje

Bericht door Claudje » zo 26 jun 2011, 08:36

Jij ook gefeliciteerd Wendy, over zo'n keuringsresultaat kunnen Keet en ik alleen maar dromen :D
:L Caylinn Mae (Stedjeblakken x Sebastian) :L

Afbeelding

Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) en Marga (v. Sebastian) :+:
pjotr_nientje
Contacteer:

Bericht door pjotr_nientje » zo 26 jun 2011, 08:56

Gefeliciteerd Claudia en Wendy!
Mooie resultaten.

Met Cindy gaat alles voor zover goed, wond geneest goed en ze geniet van het leventje op het land.
Ook de scheur in de hoef is er al bijna uit *o/*
Nu kan ze nog genieten, straks na de bevalling mag ze weer vol aan de bak :Y)
Even mijn verloren tijd inhalen O:)
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
ing-1970

Bericht door ing-1970 » zo 26 jun 2011, 09:24

He lekker buiten internetten,ik hang nu aan zo,n dongel van kp...
niet altijd even goed bereik,maar ik heb wat gelukkig.

Hoop straks buitenrit te maken met een klein groepje,maar volgens mij moet ik nog iemand zijn
bed uit trommelen :D
Afbeelding
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » zo 26 jun 2011, 09:59

Super resultaat van Heino. Zo uit mijn hoofd is hij het eerste C-tje die ster is geworden.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Orion1996

Bericht door Orion1996 » zo 26 jun 2011, 11:57

Ik loop zooooo achter in dit topic.Moet maar een keer rustig op de laptop gaan kijken van met de Zwarte Bes is ook niet alles.Dus sorry dat ik niet op iedereen reageer.Zag ik de gauwigheid wel dat Heino en Keet beide mooie resultaten hebben gehaald en dus gefeliciteerd.

Hier even een update: De kleine meid van vrijdag gescand en hengstig gespoten. Gisteren naar Roderesch. Ze was en gelijk thuis hihi. Vandaag, op haar 5e verjaardag, hopelijk dat Karant haar een kadootje wil geven hihi.Rijden nog steeds geen snars mee opgeschoten,baasje was te druk met mannetje en de dubbele keuring op het werk wat nogal wat extra administratie vergt.En nu ga ik op de bank hangen want ben grieperig en voel me net een slappe vaatdoek
Afbeelding
Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Jilly

Bericht door Jilly » di 28 jun 2011, 16:47

Gefeliciteerd met Heino en Caylinn. Beide super resultaten!

Hopelijk vindt Cyra zichzelf oud genoeg om drachtig te worden nu ze 5 is :+

Hier nog steeds druk druk druk.... Zondag eindelijk weer eens de tijd genomen om echt wat te doen met Hay. Stukje buitenbak afgezet en daar het loswerken geoefend. Is toch heel wat anders dan een binnenbakje met 4 dichte muren.
Er was veel te zien, maar hij bleef mooi geconcentreerd. Zelfs het woeste koeienpubliek langs 2 kanten kon hem geen fluit schelen. M'n manneke wordt toch nog eens volwassen dan hihi
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » wo 29 jun 2011, 08:16

Ook een proficiat van mij met zo'n resultaten Claudje en Wendy! Fjorden, ze kunnen toch alles :p

pjotr, misschien blijft ze dan extra lang zwanger om het uit te stellen :p

ing, is de buitenrit er van gekomen?

Orion, haal op je gemak in ;) het was hier de laatste tijd best wel rustig eigenlijk >;) iedereen druk bezig denk ik

Jilly, wat een stoere man van jou :)) koeienkoppen, die zijn toch behoorlijk imposant denk ik zo

Hier met het warme weer het zee water ingedoken en echte keihard van golfbreker naar water en weer terug gecrosst. Na dat beetje vakantie dat Hildar gekregen had en dat beetje teveel eten zit er enorm veel energie in.
En gisteren mocht hij leider spelen, een jong paardje van 2.5 verkeersmak maken en ik liep voorop met Hildar. Bij kennismaking kreeg hij wel direct een dreun van die kleine meid (die al even groot is als hij) met een oppervlakkige wonde tot gevolg.
Op een veld even gaan crossen maar dat was voor beiden even moeilijk maar een goeie oefening in elkaar even niet zien. Ik heb het zelfs met touwhalster kunnen doen. En die kleine schrok niet van de auto's dus missie geslaagd :D
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Jilly

Bericht door Jilly » do 30 jun 2011, 19:30

Waar ga jij ook alweer naar zee Aria? Ik heb over een week 3 weken vakantie en behalve een keer naar Ilona zou ik ook nog heel graag met Hay naar het strand willen, maar dat mag op zo weinig plekken in de zomer he...
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » do 30 jun 2011, 19:33

Mijn C-tje gaat eindelijk na bijna een jaar ook weer wat doen. In de 2e helft van juli gaat hij een paar weekjes logeren in Wanneperveen en wordt daar dan weer opgepakt voor de kar. Als het goed gaat ga ik er zelf in die periode ook een aantal keren naar toe om met hem te mennen en daarna hopelijk thuis ook weer aan de slag.
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Jilly

Bericht door Jilly » do 30 jun 2011, 19:37

Leuk Anita! Hopelijk heeft dat jaar niksen hem goed gedaan, zou fijn zijn als je Celony echt kan gaan gebruiken als opvolger van Meline :))
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » vr 01 jul 2011, 11:36

Jilly, Blankenberge!!!! We hebben zeker nog plaats, is gewoon een weide en ze staan nu toch al dik :p

Anita, klinkt super! Als ie het terug goed kent zul je zelf ook wel gemakkelijk terug kunnen starten.
Viv

Bericht door Viv » vr 01 jul 2011, 12:49

Zo hehe daar ben ik ook weer. Net even bij Kdiesje geweest, vond zn hoofd wel erger geworden dus vanaaf even wassen en hij gaat per direct van het land af, wie weet helpt dat.
Heb vorige week bloed af laten nemen en laten onderzoeken op Insuline Resistentie. Daar is hij gelukkig negatief op getest, alleen was zn glucose wel heel hoog dus nu even uitvogelen waar dat vandaan komt en hoe we dat naar beneden kunnen krijgen.

Morgen zadels passen dus hopelijk hebben we er meteen een die past en mee naar huis kan. Zit niet echt te wachten op een zadel met levertijd van tig weken :=

Vakantie was wel lekker op de onderbrekeningen na, maar volgend jaar gaat spekkie gewoon weer mee.

Hij is wel super doorgereden door mn instructrice en Francis (van darkness hier op FW) dus hij was nog niet uit elkaar geklapt toen ik net op stal was _O-. Vanaaf weer lekker zelf knutselen met mn poownie.

Wen gefeliciteerd met Witje, wauw wat een superpunten!!!!!
Keetje ook megapunten met de fjordsport, super!!!
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » za 02 jul 2011, 10:20

Celony is weer kreupel |(

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Plaats reactie