Hier alle weetjes over onze G-tjes!
Re: Hier alle weetjes over onze G-tjes!
Oh waarom? Omdat hij niet kan aarden?
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Nee, hij heeft het hier niet naar de zin en dat is zowel voor hem, Ferro en Gino en ons niet prettig. Het is dus voor alle partijen beter dat hij terug gaat naar huis.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Nah verstandig. Weer rust in de groep.
Ik bedenk me net dat Dragan vandaag alweer 8 maanden is
Ik bedenk me net dat Dragan vandaag alweer 8 maanden is

Digai is wat aan het veranderen, hij krijgt nu toch wat praatjes. Niet naar de andere paarden hoor, maar naar mij. Eigenlijk wel fijn want het was een vreselijke dooie..
Vandaag aan de muur staan en wat draaikonten, schrapen, gewoon jeugdige verveling. Pech voor hem, hihi..
Vandaag aan de muur staan en wat draaikonten, schrapen, gewoon jeugdige verveling. Pech voor hem, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
het is veeel te lang geleden dat ik iets geplaatst heb... (was blijven steken op pagina 22...met lezen)
mijn zoontje Luuk is nu 8 weken oud en doet het super! hij slaapt 's middags lekker op zijn eigen kamertje en dan kan ik mooi met de babyfoon naar de paardjes.
helaas doet de babyfoon het wel voor de kapschuur en in de wei, maar niet in de stal... grrr ik loop dus steeds hen en weer om te checken. nou ja, dat went ook.
zo blij dat ik mijn eigen dingetjes weer wat kan oppakken. Ik mest zelf de stallen alweer een dikke week uit en voer en poets de meiden.
Ze zijn goed verzorgd de laatste weken door mijn man die de paardjes stiekem toch wat leuker gaat vinden hoor.
Want ze zijn wel stoer! en braaf!
zo hebben ze het vuurwerk meegemaakt en bleven lekker in de wei. Zelfs Géline keek niet op terwijl we aan het carbid schieten waren. het leek of de oorlog uitgebroken was maar de dames graasden lekker door hahaha
Ze hebben genoten van alle sneeuw, werd Géline toch nog speels! leuk om te zien. De hond langs het draad en Géline vanuit de wei langs het draad samen rennen.
Ook mooi dat ze mijn commando's al aardig doorheeft. Bij het uitmesten komen ze altijd buurten en staan grandioos in de weg natuurlijk. je kan met de hooivork onder haar door en boven haar langs. tussendoor graag ff knuffelen enzo... maar een hand op de borstkas en het woord "back" zorgen er al voor dat ze netjes achterwaarts gaat, ook "schik" zit er nu op.
en laatst liep ik even naar de meiden toe naar buiten en bij het weggaan volge Géline mij op de voet. dus even getest hoe dat met wat horsemanship oefeningetjes zou gaan. de follow-up zat er goed op! ze volgde keurig hoofdje laag goed opletten netjes meedraaien naar links of rechts, meteen halthouden als ik stilstond. al werd ze op het eind wat jolig leek het dus toen gestopt.
mijn zoontje Luuk is nu 8 weken oud en doet het super! hij slaapt 's middags lekker op zijn eigen kamertje en dan kan ik mooi met de babyfoon naar de paardjes.
helaas doet de babyfoon het wel voor de kapschuur en in de wei, maar niet in de stal... grrr ik loop dus steeds hen en weer om te checken. nou ja, dat went ook.
zo blij dat ik mijn eigen dingetjes weer wat kan oppakken. Ik mest zelf de stallen alweer een dikke week uit en voer en poets de meiden.
Ze zijn goed verzorgd de laatste weken door mijn man die de paardjes stiekem toch wat leuker gaat vinden hoor.
Want ze zijn wel stoer! en braaf!
zo hebben ze het vuurwerk meegemaakt en bleven lekker in de wei. Zelfs Géline keek niet op terwijl we aan het carbid schieten waren. het leek of de oorlog uitgebroken was maar de dames graasden lekker door hahaha
Ze hebben genoten van alle sneeuw, werd Géline toch nog speels! leuk om te zien. De hond langs het draad en Géline vanuit de wei langs het draad samen rennen.
Ook mooi dat ze mijn commando's al aardig doorheeft. Bij het uitmesten komen ze altijd buurten en staan grandioos in de weg natuurlijk. je kan met de hooivork onder haar door en boven haar langs. tussendoor graag ff knuffelen enzo... maar een hand op de borstkas en het woord "back" zorgen er al voor dat ze netjes achterwaarts gaat, ook "schik" zit er nu op.
en laatst liep ik even naar de meiden toe naar buiten en bij het weggaan volge Géline mij op de voet. dus even getest hoe dat met wat horsemanship oefeningetjes zou gaan. de follow-up zat er goed op! ze volgde keurig hoofdje laag goed opletten netjes meedraaien naar links of rechts, meteen halthouden als ik stilstond. al werd ze op het eind wat jolig leek het dus toen gestopt.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
- pjotr_nientje
- Contacteer:
En Charret, nog bij Dragan kunnen kijken?
Zo te lezen word Digai ook al lekker opdringerig.
Garfield was gister on the run
.....jammer alleen dat de foto zo donker is,hij was soms veels te snel voor de camera
Zie hier ons hertje

en dit was de reden waarom hij on the run was

Alleen waaide het nogal hard.
Dus elke keer als ik de bal weg schopte rolde hij weer terug naar mij.
En dat vond meneer toch maar niks
En hij heeft wat nieuws ondekt, spelen met water

Zo te lezen word Digai ook al lekker opdringerig.
Garfield was gister on the run

Zie hier ons hertje

en dit was de reden waarom hij on the run was

Alleen waaide het nogal hard.
Dus elke keer als ik de bal weg schopte rolde hij weer terug naar mij.
En dat vond meneer toch maar niks

En hij heeft wat nieuws ondekt, spelen met water

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
lekker mannetje die garfield, wat ziet hij eruit!! Ik probeerd volgende week even naar de mannen te gaan. Was eigenlijk de bedoeling deze week, maar Bo is gisteren gecastreerd, dus wil niet te lang van huis weg blijven.
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Garfield wordt steeds leuker Janine
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Dank jullie,
Ja, het gaat langzaam,maar het gaat steeds beter.
En zo voelt hij zich ook.
Als je hem al smerig vind zal ik maar geen foto plaatsen van Cindy
Ja, het gaat langzaam,maar het gaat steeds beter.
En zo voelt hij zich ook.
Als je hem al smerig vind zal ik maar geen foto plaatsen van Cindy

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
Nee, ik heb het niet voor elkaar gekregen. Maar goed ik weet dat hij daar goed staat. Maar vind er niks aan dat ik niet even kon. Daphne, wil jij me nog even smsen als je bent geweest? 
Garfield is precies z'n pa op de 2e foto zeg. Fijn dat hij zo goed opknapt.
Dat spelen met water doet Jouke mijn Fries ook nog ALTIJD. Hij wordt volgende maand 8. Hahaha, dus dat leren ze niet gauw af, Janine.

Garfield is precies z'n pa op de 2e foto zeg. Fijn dat hij zo goed opknapt.
Dat spelen met water doet Jouke mijn Fries ook nog ALTIJD. Hij wordt volgende maand 8. Hahaha, dus dat leren ze niet gauw af, Janine.
Wat is Garfield mooi rond
, en vies ? Zal foto zetten van Gio haha
Schaam.
Gio gaat goed, komt ook wat aan gelukkig. Hij is nog wel wat schuw, hij komt nu wel altijd aan lopen en laat zich aaien. Aan de hand lopen doet hij ook netjes. Poetsen en friemelen vind hij nog wel eng echt
Zijn manen zijn er helemaal af, want daar zat nog geen stevigheid in
.
Hier mijn monster.. die voor het eerst keer echt lekker uit zijn dak ging haha !

Gio gaat goed, komt ook wat aan gelukkig. Hij is nog wel wat schuw, hij komt nu wel altijd aan lopen en laat zich aaien. Aan de hand lopen doet hij ook netjes. Poetsen en friemelen vind hij nog wel eng echt

Hier mijn monster.. die voor het eerst keer echt lekker uit zijn dak ging haha !

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Ik hoorde gisteren al van Annabel dat Garfield veranderd was, positief hoor, maar hij ziet er leuk uit!! Ben heel benieuwd wat dat gaat worden, ik denk dat hij wel op Rubis gaat lijken!!
Gio gaat ook al beter dus, ach ik heb ze liever wat schuw in het begin dat meteen zo brutaal.. Digai was in het begin ook schuw, maar nu is hij lief, oke, hij krijgt nu wel wat praatjes, maar is in verhouding met andere hengstjes nog steeds een eitje..
Blijkbaar kun je toch niets aannemen qua eetgedrag bij je paard.. Ik had Fjella en Digai hun portie gegeven, emmers met wat brokken en wat wortels, was benieuwd of Digai nu zijn brokken wel ging opeten, begint hij er juist mee, hij was heel zorgvuldig om de wortels heen aan het eten om bij de brokjes te kunnen. Hij lust het nu dus toch wel.. Gelukkig maar!! Misschien vind hij deze ook wel lekkerder, had nu basisbrok i.p.v. ponybrok.. Zou dat zo'n verschil maken? Kan het me haast niet voorstellen..
Ik het weiland gaat eten toch wat netter gelukkig, ik zet dan de emmer in een oude autoband, en dan blijven ze veel beter staan!! Ook wordt er dan niet tegenaan geschopt, naja, wel tegen de band, maar de emmer vliegt dan niet in het rond, hihi..
Gio gaat ook al beter dus, ach ik heb ze liever wat schuw in het begin dat meteen zo brutaal.. Digai was in het begin ook schuw, maar nu is hij lief, oke, hij krijgt nu wel wat praatjes, maar is in verhouding met andere hengstjes nog steeds een eitje..
Blijkbaar kun je toch niets aannemen qua eetgedrag bij je paard.. Ik had Fjella en Digai hun portie gegeven, emmers met wat brokken en wat wortels, was benieuwd of Digai nu zijn brokken wel ging opeten, begint hij er juist mee, hij was heel zorgvuldig om de wortels heen aan het eten om bij de brokjes te kunnen. Hij lust het nu dus toch wel.. Gelukkig maar!! Misschien vind hij deze ook wel lekkerder, had nu basisbrok i.p.v. ponybrok.. Zou dat zo'n verschil maken? Kan het me haast niet voorstellen..
Ik het weiland gaat eten toch wat netter gelukkig, ik zet dan de emmer in een oude autoband, en dan blijven ze veel beter staan!! Ook wordt er dan niet tegenaan geschopt, naja, wel tegen de band, maar de emmer vliegt dan niet in het rond, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Garfield ziet er goed uit zeg!
Wat een leuke foto van Gio en Fjordy in actie
Gwynna is ook al een tijdje niet voorbij gekomen hier, dus gelijk maar even twee plaatjes erbij:
Het moddermonster gister, nog onder het toeziend oog van Woudina

En Gwynna vanmiddag, hier zo'n 1,5-2 uur officieel mamaloos. Karlien speelt nu voor oppas

Ze doet het verder super, beetje aan de slanke kant alleen, dus vandaag weer een wormenspuit erin gedaan. Ook is ze soms wat brutaal, maar dat mag Karlien haar afleren. Tis nog steeds een enorme vrijdoos
Wat een leuke foto van Gio en Fjordy in actie

Gwynna is ook al een tijdje niet voorbij gekomen hier, dus gelijk maar even twee plaatjes erbij:
Het moddermonster gister, nog onder het toeziend oog van Woudina

En Gwynna vanmiddag, hier zo'n 1,5-2 uur officieel mamaloos. Karlien speelt nu voor oppas

Ze doet het verder super, beetje aan de slanke kant alleen, dus vandaag weer een wormenspuit erin gedaan. Ook is ze soms wat brutaal, maar dat mag Karlien haar afleren. Tis nog steeds een enorme vrijdoos

Gwynna is mooi! Zie er toch wel iets van Finnea in, dat hoofdje.
Baranna 13-5-2006
- pjotr_nientje
- Contacteer:
@Amber; Garfield rond?
Je zult nog versteld staan hoe dun hij eigenlijk is, wat je ziet is eigenlijk alleen maar haar
Je kunt z'n ribbetjes wel voelen,maar hij krijgt nu wel genoeg binnen.
We merken wel dat hij nu gaat groeien.
Zo te zien zijn het allemaal van die moddermonsters hier
Fijn dat gwynna het goed doet zo zonder mams.
Je zult nog versteld staan hoe dun hij eigenlijk is, wat je ziet is eigenlijk alleen maar haar

Je kunt z'n ribbetjes wel voelen,maar hij krijgt nu wel genoeg binnen.
We merken wel dat hij nu gaat groeien.
Zo te zien zijn het allemaal van die moddermonsters hier

Fijn dat gwynna het goed doet zo zonder mams.
Niet Rond in de zin van dik he haha..
Maar Gio is zo hoekig,
Idd ook te dun. Garfield lijkt wel gewoon mooi goed zo
!
Gwynna heeft super mooi hoofdje !
Maar Gio is zo hoekig,

Gwynna heeft super mooi hoofdje !

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden

Hier gaat het ook goed met de Gtjes. Het doet ze wel goed dat ze dit jaar binnen gebleven zijn. Vorig jaar werd het ze echt te gek in de sneeuw, ondanks alle kuil en grasbrok lukte het niet om ze mooi in conditie te houden. Dat lukt nu wel erg goed...zien er welvarend gezond uit

Geluk is de vrucht van intens werk
Tuurlijk doe ik dat Charret Heerlijk die modderbeesten die voorbij komen. Ik vind ze allemaal hard gegroeid!
Ik ben benieuwd wat ik aantref zaterdag in Middelharnis...
Ik ben benieuwd wat ik aantref zaterdag in Middelharnis...
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Zijn haar zit gewoon goedAmber_ schreef: Garfield lijkt wel gewoon mooi goed zo!

Grappig Annabel,dat je hem niet herkende

Fijn dat je kan zien dat hij gegroeid is.
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
Géline durft steeds beter voor zichzelf op te komen!
Ze krijgt nog brok bij en Lynda krijgt dit niet.
Dan snap je natuurlijk wat er gebeurt Lyn gaat enorm lopen schooien...
Ik blijf er dus altijd bij staan omdat lyn anders alles opeet. Met een opgeheven vinger roep ik Lynda! Nee! Waarop mevrouw haar ogen dichtknijpt en hoofd heft. (alsof ze altijd zware klappen krijgt...)
Géline eet dan onverstoorbaar door.
In het begin at ze tergend langzaam en stopte ze af en toe om nog eens om zich heen te kijken bijv... zucht...
Maar nu zag ik dat ze sneller at en dat ze zelf haar voerbakje verdedigt! Ze blokkeert lyn met haar hele lijf en steekt nu haar hele hoofd in de voerbak zodat er geen ruimte is voor nog een paard. Als lyn dan schooit en snuffelt bij de bak leunt ze richting lyn die zo geblokkeert wordt. Er komt geen ruimte vrij. Goed zo!
Ze krijgt nog brok bij en Lynda krijgt dit niet.
Dan snap je natuurlijk wat er gebeurt Lyn gaat enorm lopen schooien...
Ik blijf er dus altijd bij staan omdat lyn anders alles opeet. Met een opgeheven vinger roep ik Lynda! Nee! Waarop mevrouw haar ogen dichtknijpt en hoofd heft. (alsof ze altijd zware klappen krijgt...)
Géline eet dan onverstoorbaar door.
In het begin at ze tergend langzaam en stopte ze af en toe om nog eens om zich heen te kijken bijv... zucht...
Maar nu zag ik dat ze sneller at en dat ze zelf haar voerbakje verdedigt! Ze blokkeert lyn met haar hele lijf en steekt nu haar hele hoofd in de voerbak zodat er geen ruimte is voor nog een paard. Als lyn dan schooit en snuffelt bij de bak leunt ze richting lyn die zo geblokkeert wordt. Er komt geen ruimte vrij. Goed zo!
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!