Kan me niet voorstellen dat ze Fjellko niet mooi vindt, Karin

Leuk dat je ook nog steeds contact hebt met de fokker van Faira, benjenaamffkwijt

Anne fietst toch wel zeker 1x per week of per 2 weken bij Finnea langs. Is natuurlijk ook maar een eindje vanaf Harkema. En hij vraagt regelmatig hoe het met haar gaat! Nu Liesbeth ontdekt heeft hoe FW werkt, zeg ik het altijd even als ik foto's van Finnea en de andere merries erop heb gezet, kunnen ze het mooi een beetje in de gaten houden
Fijn dat Kootje zondag terug kan naar het winterland! Zal even op PP kijken, Kootje foto's moet ik wel zien natuurlijk!
Vandaag is Evelien bij Finnea en de andere dames wezen kijken. Volgens mij viel Finnea wel in de smaak

Ze heeft zich ook keurig gedragen vandaag. Ik was bang dat ze niet wilde stilstaan met opstellen voor de standfoto, maar dat ging eigenlijk erg netjes. Alleen was het een enorme kunst om haar koppie leuk op de foto te krijgen, ze is zoals jullie weten bijna nergens voor onder de indruk... Ben nog even met Evelien haar paraplu achter madam aangesjeest, nou ze was níjdig

Dus daarna reageerde ze echt nergens meer op. Ik ben toen stiekem het naastgelegen natuurgebied ingelopen om de paraplu boven het riet uit te gooien, gelukkig heeft Evelien toen een paar leuke foto's kunnen maken