Al kletsend over ons booggewelf,alweer toe aan C'tjes dl 11

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Nathalie

Re: Al kletsend over ons booggewelf,alweer toe aan C'tjes dl

Bericht door Nathalie » zo 12 jun 2011, 14:03

Jilly schreef::r doe mij dan ook maar een witte shet haha
jajaja...bij jou eindigt die natuurlijk weer aan het BBQ-spit :roll:
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Ilona

Bericht door Ilona » zo 12 jun 2011, 18:54

Jilly heeft hongerrrr! _O-
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
Viv

Bericht door Viv » ma 13 jun 2011, 05:42

Jeeeeejjjj zo naar Ilona en Casje!!!!

Jemig over 10 pagina's alweer deel 12 :=
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Viv

Bericht door Viv » ma 13 jun 2011, 12:10

Ik ben Castorfan :L
Wat een heerlijke speelfjord en superknuffel. Moest wel even wennen aan zn gangen hihihi turbohrrie in de bocht.
Na de vakantie Kdies maar keer opladen en gezellie C-tjesritje doen door de polder, toch Iloon :D
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Afbeelding
Ilona

Bericht door Ilona » ma 13 jun 2011, 13:50

Ja! Moet je doen Viv! Lijkt me leuk. Wordt geen rit van 30 km dan hoor! Dat redt Castor misschien wel, maar ik niet haha.
En ik ben ook Castorfan :D

Zal vd week ff fotootjes van mijn telefoon halen en hier neerzetten. Bewijs dat je met Castor gespeeld hebt :D
Jilly

Bericht door Jilly » ma 13 jun 2011, 16:27

Nathalie schreef:
Jilly schreef::r doe mij dan ook maar een witte shet haha
jajaja...bij jou eindigt die natuurlijk weer aan het BBQ-spit :roll:
Alssie lief is niet hoor :+

Vandaag Hay weer naar huis gebracht. Toen ik bij Louis aan kwam besefte ik dat ik alleen een halster daar had. Maar een touw gepikt en Hay zo meegenomen. Heb de hele weg heerlijk met een slap touwtje er naast gewandeld. Heerlijk, na een week niksen er zo weer mee de weg op!
Eenmaal thuis waren de paarden niet zo blij dat hij terug was geloof ik, ik hoorde ze nog net niet zuchten :P
Even laten zien (en voelen) dat hij nog steeds het mannetje is en dan de hele hooibak opeisen oh oh...
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Viv

Bericht door Viv » ma 13 jun 2011, 18:53

Ilona schreef:Ja! Moet je doen Viv! Lijkt me leuk. Wordt geen rit van 30 km dan hoor! Dat redt Castor misschien wel, maar ik niet haha.
En ik ben ook Castorfan :D

Zal vd week ff fotootjes van mijn telefoon halen en hier neerzetten. Bewijs dat je met Castor gespeeld hebt :D
Kdies ook niet hoor, zeker niet op blote pootjes :D En na Barendrecht rij je gewoon door naar Bergschenhoek voor beetje boscrossen :D

Oh sjit hebbie foto's gemaakt? := :o
Afbeelding
Ilona

Bericht door Ilona » ma 13 jun 2011, 20:23

Kijk en huiver........ :P
En NEE Viv! Er wordt niet geruild van paard! (hooguit van zadel :P )
Afbeelding
Afbeelding
Viv

Bericht door Viv » di 14 jun 2011, 05:19

Oh gelukkig ze vallen nog best mee :D
Afbeelding
Ilona

Bericht door Ilona » di 14 jun 2011, 06:47

Ja joh! Ik weet de beste wel te bewaren :D
Jilly

Bericht door Jilly » wo 15 jun 2011, 17:08

Mooi toch Viv, zo'n boog voor je :+ :P
claudia

Al kletsend over ons booggewelf,alweer toe aan C'tjes dl 11

Bericht door claudia » wo 15 jun 2011, 17:29

haha, Viv op een boogjespaard. Top hoor.

Met Coentje gaat het heel goed, het begint weer normale vormen aan te nemen en hij heeft (gelukkig) nergens last van.
Einde van de week zal ik eens kijken of ik er weer eens op kan gaan zitten.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Viv

Bericht door Viv » do 16 jun 2011, 04:54

Ik ben ook nooit antie-boogje geweest hoor :D Geef mij maar een boog, minder gedoe dan lange manen.

Kwam deze pas weer tegen.. maandje later was ze dood.
Afbeelding

Maarja ben helaas niet de enige meer die erover beslist en Kdiesje staat best stoer met lange maantjes (heeft veel te slap haar voor een boog).
Afbeelding
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » vr 17 jun 2011, 09:41

Terug van Spanje! Heerlijk weer, super mooie gebouwen (hebben het Alhambra gezien :~ ) en mooie andalusiers ^^
Maar vandaag vertrek ik al weer naar Frankrijk om daar een weekend met Criollos te gaan rijden, mijn eerste echte liefde bij de paarden. Dus weer een actief weekend.
Je zou niet zeggen dat ik een laatstejaars middelbaar ben, al die vakantie :p maar ik geniet er van.
Hildar heeft wat rust maar hij geniet er enorm van in die enorme wei, woensdag kunnen gaan rijden en hij was lekker fjordig: achteruit, opzij, bijna bakrand door. Maar hij liep voor de rest wel super in die nieuwe bak, ik mis het nu al weer.

Nathalie, zou idd een erg mooi dubbelspannetje zijn :D
Ilona, 10weken :o heb ik nog nooit zo lang weten onderzitten. Wel handig zo :))
Jilly, een hele andere mentaliteit, in Spanje verbaasde het mij ook, zoveel relaxter en veel meer in de avond. Maar gelukkig heb je toch een leuke vakantie gehad, zon helpt echt voor alles :Y)
Viv, ziet er leuk uit, die foto's ^^
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
ing-1970

Bericht door ing-1970 » zo 19 jun 2011, 10:44

Ik zal weer proberen een beetje mee te babbelen ter afleiding.
IK ben poosje geleden nl weggelopen van mijn partner,en heb de hele inboedel plus diertjes meegenomen,omdat hij nooit ergens aan meebetaald heeft(wel huur en overige rekeningen),en ik hem niet meer vertrouwde de laatste tijd,groot gat in zijn hand ,Hij loog veel etc etc.teveel gebeurd eigenlijk om gelukkig verder te gaan.

Corner kan ik gelukkig aanhouden,

Kereltje doet het prima,en wordt steeds makkelijker in de omgang,
Ik spring er zo op,en hij luistert erg fijn,zeurt eigenlijk om samen te werken.
NU kan ik als ik wil elke avond wel met hem aan de gang,want ik woon nu lekker dichtbij,waar hij ook staat.
Ik heb wel meegelezen,maar mijn hoofd stond er nog niet naar om ook mee te babbelen.
Afbeelding
Nathalie

Bericht door Nathalie » ma 20 jun 2011, 12:01

ing-1970 schreef: Ik heb wel meegelezen,maar mijn hoofd stond er nog niet naar om ook mee te babbelen.
Nou, ik denk dat niemand je dat kwalijk zou nemen, het is nogal wat allemaal. Fijn dat je zo steun kan ontlenen aan Corner en de rest van je dieren...

Viv heeft Castor uitgeprobeerd...wil ik ook, wil ik ook :D

Jee Aria wat heb jij een lekker vakantie achter de rug en meteen alweer door naar Frankrijk en de Criollos (was er geen plekje voor mij over in je koffer?)

Wij hebben vorige week spontaan een tent gekocht (meteen maar een joekel maar ja wij zijn ook met 5 en een hond) en zijn 5 dagen gaan kamperen.

Alleen de eerste dag zon en voor de rest regen, regen...nog een beetje regen...en oh ja...regen...oh en nog flinke rukwinden. Tent is goed getest dus en goedgekeurd. Ik grapte nog dat het alleen nog zou moeten sneeuwen, kwam er op onze laatste dag een auto het terrein op en Edgar begint spontaan te lachen en zegt "kijk eens op de zijkant"...stond er SNOW consultants :')

Anyway...even een teken van leven want, met geen mogelijkheid om dingen te drogen aan de waslijn...en dit soort taferelen, kunnen jullie je voorstellen hoe de 2 vuilniszakken vol was eruitzien (gisteren meteen begonnen en vandaag weer verder en verder en verder en verder)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » ma 20 jun 2011, 15:09

Jeetje Ing, ook niet fijn :n . Gelukkig dat je dan kunt terug vallen op je fjordje, en dat het steeds beter gaat!

Nathalie, ziet er idd uit als een heleboel als maar ook als een heleboel fun! Moest er nog plaats geweest zijn ja hoor, maar alles zat vol paarden spul haha.
Toevallig dat je dan SNOW tegen komt haha, maar jullie hebben alles wel overleefd, zon rot weer.

Maar heerlijk gereden! Criollos zijn zalige beesten, als ik ooit geld en plaats heb koop ik er weer eentje ij. Heb de 1edag 6u op een paard gezeten, dat voel ik wel. Maar zo avontuurlijk, over rivieren, bergjes op en af, super.
Men fjordseltje heb ik nog niet gezien en ik mis hem wel! |( woensdag zie ik hem normaal gelukkig.
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Jilly

Bericht door Jilly » ma 20 jun 2011, 20:30

Van een spontane actie gesproken Nathalie :D jammer dat het zo'n slecht weer was, is Edgar nu nog te vinden voor nog meer kamperen?

Hier is het druk, druk, druk. Precies een week nadat we de sleutel van ons huis in ontvangst namen zit er een deur tussen onze kamer en de toekomstige badkamer, is het plafond in de badkamer geïsoleerd, de muren geplamuurd en geslist, sanitaire leidingen naar boven getrokken, vast tapijt er uit, 2 lagen geschilderd en morgen gaan ze vloeren. In onze kamer is er ook nog een schouw weg, behangpapier in keuken en slaapkamer is er af, septische put bloot gelegd en een strook van 10m grond een meter diep gespit om nieuwe leidingen te leggen. Ohja en de keukenkastjes zijn helemaal gepoetst en voorzien van nieuwe handvatjes. Tegels voor de gang en verf voor het hele huis zijn gekocht, nieuwe garagepoort is besteld en en en.... ben vast nog wel wat vergeten haha
*is moe van alles in een adem te typen* :+

Weinig tijd voor andere dingen dus. Voel me na ruim 2 weken niks doen met Hay best wel schuldig, maar ik kom echt niet verder dan stal mesten, binnen halen en een snelle poetsbeurt... Vandaag toch maar even geoefend voor onze grondwerkles van morgen en dat ging zoals verwacht dramatisch. Hij reageerde erg heftig op 'hulpen', wilde alleen maar heel hard en als hij niet mocht werd hij erg boos. Tijd voor les dus :+
Jilly

Bericht door Jilly » ma 20 jun 2011, 20:32

En nog helemaal vergeten: je moet het er ook van nemen met de vakanties hoor Aria, dat moet je nu doen! Bij ons stond een lange citytrip naar Barcelona al lang op het programma, altijd voor ons uit geschoven en nu komt het er de eerste jaren waarschijnlijk helemaal niet meer van ;(
maar ben wel erg blij dat we ieder jaar een zonvakantie hebben gedaan en nog heel wat weekendjes weg, nu kan het geld nuttiger besteed worden :D
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » di 21 jun 2011, 16:01

Phoe Jilly, klinkt als een hoop werken! Maar is wel super eens je het zelf hebt kunnen afwerken enz, geeft toch een heleboel voldoening lijkt me! :D
En ja, ik neem het er wel van, maar nu toch blij dat ik even op mijn gemak thuis ben. Komend week feestjes voor verjaardagen, diploma enz enz, weer van hier naar daar. Maar dan vakantie, veel paardrijden en zwemmen in de zee!!!
Plaats reactie