roos schreef:Toch die bezoekuren Annabel...zie je wel

Jup, moet er maar eens voor gaan zitten hahaha
Hier het E'tje alias F'je ook eens wat....normaliter staan ze s avonds altijd lekker te schranzen. Flower staat af en toe wel eens omgedraaid, maar zodra ik kom kijken en vooral water geven dan staat ze er wel even met dr neus bovenop, maar vandaag niet. Dus keek een keer beter naar dr, staat ze wat gaapachtige bekken te trekken. "Zit er wat dwars meid"...ja hoor, hing een sliert kuil die net tussen dr voortanden leek te hangen. Dacht nog "raar kuil, dat dat zo blijft hangen". Vervolgens water verder bijgevuld, stro er in en ze stond nog steeds wat weg bij het eten en de deur en nog steeds bekken te trekken. Dus even van dichtbij, ik op de knieen, mondje open...zie ik een soort bobbeltje met nog een vastzittende pluk kuil. Die er weggetrokken en toen viel me de boosdoener op....madame gaat binnenkort over op de dubbele fietsenrek

Beide voortandjes waren al half gekantelt en omdat de bovenkant van de 'oude' tand al bloot lag bleef er kuil achter haken. Nog nooit een pony zo blij zien zijn met mijn verlossende houdgreep om dat kuil er uit te krijgen. Maar kon de tanden nog niet verder kantelen en er aftrekken, maar dat zal (hopelijk voor Flo) niet lang meer duren. Zo nog eens kijken of ik in het donker er nog een fotootje van gemaakt kan krijgen. Past mooi als aanvulling naast die van Eachann